Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Gratis af te halen Giant racefiets
-
- Forum-lid
Op een telefoon zie je dat alleen als je je telefoon in landscape vasthoudt. 
Ik heb wel interesse. Ben op zoek naar een fiets voor mijn dochtertje van 11.
-
- Forum-lid
Geen interesse, en al helemaal geen interesse in de oeverloze discussie die volgt op een, notabene GRATIS, mooi fietske.
Maar: wat een prachtige foto wand heb je daar hangen zeg! Ik zie Armstrong in volle strijd en wat prachtige zwart-wit prenten van routes uit vervlogen tijden.
Je moet wel echt een liefhebber zijn!
Ik hoop dat de fiets een mooie eigenaar krijgt
Maar: wat een prachtige foto wand heb je daar hangen zeg! Ik zie Armstrong in volle strijd en wat prachtige zwart-wit prenten van routes uit vervlogen tijden.
Ik hoop dat de fiets een mooie eigenaar krijgt
Adversity is the Catalyst of Change
Dubbeldekker schreef: β09 apr 2025 22:53 Geen interesse, en al helemaal geen interesse in de oeverloze discussie die volgt op een, notabene GRATIS, mooi fietske.
Ik hoop dat de fiets een mooie eigenaar krijgt![]()

Canyon Aeroad / Canyon Grizl / Octane One Prone / (Boardman SLR 9.8 op Saris H3)
HΓ©, die foto's herken ik. Die komen uit onze Procycling Tourgids. Toevallig gisteren een nieuwe selectie gemaakt voor de box van dit jaar
Heerlijk om je even een poosje te verliezen in die oude zwartwit beelden en oh zo lastig om er maar 4 te kiezen. Cor Vos, die ondertussen zelf niet meer fotografeert, blijft maar oude negatieven inscannen. Ik moet me daar soms echt van losrukken.
Sorry, even offtopic, kon het niet laten. Beschouw het maar als een mooie bump. Hoop dat je iemand blij kunt maken met je fiets!

Sorry, even offtopic, kon het niet laten. Beschouw het maar als een mooie bump. Hoop dat je iemand blij kunt maken met je fiets!
-
- Forum-lid
Zadelpen verkeerd om, zadel maximaal naar voren, korte stuurpen erop en het gaat prima. Zo zijn allebei mijn kinderen op hun fietsen begonnen en voor je weet zijn de fietsen al weer te klein. Aan het begin is de maat minder van belang en je kan ze beter op een fiets met 28 inch wielen laten rijden, dan maken ze veel makkelijker snelheid.