Pagina 2 van 2
Geplaatst: 18 jun 2010 15:52
door janjr
Ik ben ook ingeschreven maar heb twijfels over het weer. Heeft iemand meer details over het weer in die streek voor morgen tussen 08.00-14.00?
Geplaatst: 18 jun 2010 20:28
door omer
Ik rij morgen normaal de 175.
ze geven rot slecht weer voor morgen.
Wat doen jullie morgen zo aan?
Geplaatst: 20 jun 2010 19:40
door dijkjes
en heren nog gefietst gisteren ? ik vondt het een loei zware tocht en was nog net op tijd binnen voor brons , de toch zelf is wel bijzonder mooi !
Geplaatst: 20 jun 2010 22:21
door _pino_
Goed evenement en schitterende Cyclo, met als hoogtepunten: Het startschot van de 'Kannibaal' en de finish op de Muur van Huy.
De vele seingevers en verkeersregelaars zorgden voor een veilige organisatie, helaas kon dat over de afdaling van, ik meen dat het daar Meinre heet, niet gezegd worden maar dat had deels te maken met het feit dat het er nat lag. Het parcours was zwaar en een finish op de Muur na 175 km koers is toch wat anders dan een tijdmeting op La Redoute in de SRC of flaneren over de Muur van Geraardsbergen in de RvV.
Gezien het feit dat het Nederlands elftal op hetzelfde moment in Zuid-Afrika speelde waren er waarschijnlijk minder Hollanders aan de start, van het WK heb ik niets gezien en al zeker niet gemist, maar naar wat ik me heb laten vertellen waren de GFEM-gangers de mazzelaars want het voetbal kijken van gisteren was blijkbaar pas echt afzien voor gevorderden.
Geplaatst: 21 jun 2010 10:45
door dijkjes
idd geen moment spijt dat ik het voetbal heb gemist, er zaten idd 2 afdalingen die toch redelijk gevaarlijk waren en op een weg overgang hadden de seingevers het drukker met elkaar ( uitgebreid zoenen op een bankje ) als ons veilig de weg over te loodsen
.
Ik zag nog wel iemand staan van fiets ( althans hij had een fiets shirt aan en was nederlands ) maar aangezien ik niemand persoonlijk ken geen idee wie het was.
Geplaatst: 21 jun 2010 13:20
door saki
Ik reed de 121km. Mooie tocht, buiten een paar behoorlijk lange stukken langs veel te drukke wegen en zonder seingevers.
Enkel de delen die gemeenschappelijk waren met de 160km waren in orde.
Geplaatst: 21 jun 2010 15:52
door _pino_
160 km? de langste afstand is de dag vantevoren met 9 km naar 175 km verlengd met daardoor ook nog zo'n slordige 800 extra hm, de ambtenaar die verantwoordelijk is geweest voor die wegomlegging is denk ik de meeste vervloekte persoon in de regio geweest het jl. weekeinde, persoonlijk heb ik in ieder geval ook een duit in het zakje gedaan. Ik weet niet hoe de eerdere variant was, maar ik vond deze route in ieder geval machtig mooi.
Geplaatst: 21 jun 2010 22:01
door jawie
hij was sowieso al geen 160, maar 166 en die verlenging was al wat langer dan een dag van te voren bekend. Het leverde volgens mij ook geen extra hm op, want het parcours had vanaf het begin al een kleine 3000hm.
Geplaatst: 21 jun 2010 22:30
door dijkjes
hoe dan ook ik denk dat we met zijn alle er wel over uit zijn dat een machtig mooi maar super zware tocht is geweest de 175km was geen kattepis zoals we dat hier een beetje boers zeggen
Geplaatst: 22 jun 2010 00:15
door jawie
[quote="dijkjes"]hoe dan ook ik denk dat we met zijn alle er wel over uit zijn dat een machtig mooi maar super zware tocht is geweest de 175km was geen kattepis zoals we dat hier een beetje boers zeggen[/quote]
helemaal mee eens en de organisatie was top!
Geplaatst: 22 jun 2010 00:38
door _pino_
Volgens een door mij in een eerder stadium van de site geladen route zaten er in eerste instantie 2350 HM in, althans volgens dat bestand en dat zal dus wel niet goed geweest zijn, maar heeft mij in ieder geval wel op het verkeerde been gezet. Ik vernam op de vrijdagochtend pas middels een e mail dat het dus even wat langer werd... nav diezelfde e mail gelijk geprobeerd de nieuwe en veranderde route te laden, dit bleek niet mogelijk daar er bij elke afstand de routebeschrijving van de kortste afstand gegeven werd, een mailtje om 06:30 naar de organisatie en om 9:00 een e mail met het correcte bestand van de organisatie in de mailbox, net als bij de communicatie over startplaatsen en nummers zeer snel en adequaat afgehandeld en dus net als voor de overige onderdelen van de Cyclo een hele dikke pluim voor de organisatie!