Je hebt de vraag (bijna) zelf al beantwoord...
Ga voor een nieuwe.
Bij Cube zit je goed indien passend qua afmetingen.
Bike exchange kan je een idee geven wat/waar beschikbaar is.
MTB Ombouwen of gravel/racefiets kopen?
-
- Forum-lid
Denk dat topicstarter al overtuigd was....
- CampaYolo
- Forum-lid
Misschien is TS een Cube dealer in de omgeving van Eindhoven en probeert hij middels dit topic op een verhulde wijze aandacht te genereren voor zijn winkeltje.
Hoeveel mensen zouden naar aanleiding van zijn eerste post "Cube dealer Eindhoven" hebben gegoegeld? (Niet veel denk ik, maar dat is dus het veronderstelde idee er achter)
Hoeveel mensen zouden naar aanleiding van zijn eerste post "Cube dealer Eindhoven" hebben gegoegeld? (Niet veel denk ik, maar dat is dus het veronderstelde idee er achter)
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
-
- Forum-lid
TS hier. De Rockrider omhacken gaat 'm inderdaad niet worden. Ik heb nog geen tijd gehad om naar 'n winkel te gaan - maar dat het 'n nieuwe endurance fiets gaat worden is wel duidelijk. Ik ga binnenkort 'ns bij John Knoops in Einhoven kijken. Verder heb ik Fast Bikes (Venlo) en Mantel (Den Bosch) op het lijstje staan. Ik neig nog steeds naar Cube, maar ik ga 'ns kijken wat ik in de winkel tegenkom.
Dank voor alle reacties.
Dank voor alle reacties.
-
- Forum-lid
Voor high end fietsen ga je naar John Knoops in de Steentjeskerk in Eindhoven of Mierlo, daar ga je geen Cube aantreffen!!
Nogmaals, vraag bij Cycle Trend in Nuenen naar Cube, die hebben in de prijsklasse waar jij in wil winkelen voldoende keus of kunnen die bestellen.
Om snel een fiets te kopen moet je naar Mantel, advies daar is summier, terwijl jij juist goed advies nodig hebt!
Ze hebben wel voldoende fietsen in jouw prijsklasse.
Succes.
Nogmaals, vraag bij Cycle Trend in Nuenen naar Cube, die hebben in de prijsklasse waar jij in wil winkelen voldoende keus of kunnen die bestellen.
Om snel een fiets te kopen moet je naar Mantel, advies daar is summier, terwijl jij juist goed advies nodig hebt!
Ze hebben wel voldoende fietsen in jouw prijsklasse.
Succes.
Ik heb zelf een Cube Nuroad Race model jaar 2021, met 2x11 speed grx. Ben ook van de zwaardere variant, en die Cube geeft geen krimp. Super fijne fiets, lekker comfortabel. Ja hij is wat langzamer dan m'n carbon BMC roadmachine, maar ik krijg niet het gevoel dat je dat veel interesseert 
Ik weet dat de 2024 Cube Nuroad race nog wat goedkoper is dan de 2021 variant, en daarbij ook nog een 2x 12 speed is. Standaard is dat dus een gravel fiets, met gravel banden, maar je kunt voor een 200-300 ofzo een goeie DT Swiss P1800 of PR1600 wielset op MP scoren en daar wegbandjes op zetten. Kun je overal vooruit.
Fiets kost nieuw zo'n 1500,-
https://www.cubestores.nl/products/cube ... gloss-2025

Ik weet dat de 2024 Cube Nuroad race nog wat goedkoper is dan de 2021 variant, en daarbij ook nog een 2x 12 speed is. Standaard is dat dus een gravel fiets, met gravel banden, maar je kunt voor een 200-300 ofzo een goeie DT Swiss P1800 of PR1600 wielset op MP scoren en daar wegbandjes op zetten. Kun je overal vooruit.
Fiets kost nieuw zo'n 1500,-
https://www.cubestores.nl/products/cube ... gloss-2025