verbindings schakel 11speed
- Le Grimpeur
- Forum-lid
@paulusR3: nee, want die kettingpons had ik al (heb ik trouwens "slechts" 109,90 euro voor betaald, maar dat was niet bij Hopmans:D).
60 x Ventoux
Ik heb het onlangs maar even met de pons van mijn lokale fietsenboer gefixed
Hoop dat er snel een kettingschakeltje leverbaar komt. Wellicht heeft Turbo66 beet....? Ik wacht nog even op de kmc versie....
Hoop dat er snel een kettingschakeltje leverbaar komt. Wellicht heeft Turbo66 beet....? Ik wacht nog even op de kmc versie....
raso ssr: http://www.ifrider.com/belgian-ssr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ti Deluxe: http://www.ifrider.com/laser-etched-ti-deluxe-29er/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum-lid
$19.95 voor een kettinglink ??
Groetjes
KMC MissingLink 11 connectors zijn in productie, en zullen naar verwachting begin juni leverbaar zijn, samen met de X11 kettingen. De tangen: Voor montage kan je ook pedaaldruk gebruiken, maar voor de-montage is een tang wel nodig (de constructie van de MissingLink-11 is n.l. anders als de MissingLink-10. Het tangetje kost overigens minder dan een tientje.
KMC team
Hoi,
Klein beetje spam?
Wees blij dat de informatie krijgt.
Ciao,
rene1 schreef:Kijk dat is interessant nieuws/klein beetje spam?
Ik gok dat het ook wel gaat met het al bestaande sluitschakeltangetje van BBB. (Die heb ik nl. al.)
Ik ga de X11 zeker proberen.
Klein beetje spam?
Wees blij dat de informatie krijgt.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
1-malig gebruik betekent toch dat je hem ook niet kan openen bij het schoonmaken van de fiets? Wat is dan het voordeel tegenover de standaard sluiting? Die Campa tang koop je voor zo'n 100 Euro en dan heb j egeen kosten meer voor de 11s links. En die zullen ook niet gratis zijn.
Velgenfluisteraar
Florezido
Florezido
- Le Grimpeur
- Forum-lid
Diogenes schreef:1-malig gebruik betekent toch dat je hem ook niet kan openen bij het schoonmaken van de fiets? Wat is dan het voordeel tegenover de standaard sluiting? Die Campa tang koop je voor zo'n 100 Euro en dan heb j egeen kosten meer voor de 11s links. En die zullen ook niet gratis zijn.
Kleine nuance: met éénmalig te gebruiken, wordt door KMC c.s. bedoeld dat de schakel maar éénmaal gebruikt kan worden (dus niet hersluitbaar is). Je moet dan telkens een (inderdaad niet "gratis")) nieuwe missing link gebruiken om je ketting weer te sluiten. Maar je kunt dit wel een (flink) aantal malen achtereen doen. Bij Campa (11-speed) mag je de ketting slechts tweemaal opnieuw sluiten (doch liever helemaal niet openen/sluiten als je de richtlijnen van Campa goed leest) en hun sluitpin kost ook zo'n EUR 6,00/stuk! Dus de "Campa-methode" biedt toch wat minder mogelijkheden en lijkt mij ook een stuk prijziger:rolleye:?
60 x Ventoux