goede FM in Utrecht?
bij mij ongeveer in de straat zit Peter Macco.
Het is een beetje afhankelijk van wie je iets komt vertellen maar voor Peter zelf of de man die er al ongeveer 200 jaar staat te sleutelen weet wel waar die het over heeft.
Deze zit ook op de Amsterdamsestraatweg, alleen dan 2 stoplichten verder dan snel.
Ze zijn oa Bulls en gazelle dealer. Ik kwam daar en kreeg de vrouw van de baas, en ik vroeg om een race fiets of een hybride, en zij vroeg waarom ik niet iets er tussen in nam.... Euhm, dat is natuurlijk een hybride..
Maar goed alles wat ik er heb laten maken was erg goed gemaakt.
Het is een beetje afhankelijk van wie je iets komt vertellen maar voor Peter zelf of de man die er al ongeveer 200 jaar staat te sleutelen weet wel waar die het over heeft.
Deze zit ook op de Amsterdamsestraatweg, alleen dan 2 stoplichten verder dan snel.
Ze zijn oa Bulls en gazelle dealer. Ik kwam daar en kreeg de vrouw van de baas, en ik vroeg om een race fiets of een hybride, en zij vroeg waarom ik niet iets er tussen in nam.... Euhm, dat is natuurlijk een hybride..
De beste FM in Utrecht is zonder twijfel Jean Paul Dupree op de Croeselaan. Zeker als je begint kan hij je prima tips geven. Reserveer wel wat tijd om daar langs te gaan. Hij zal je helemaal opmeten en rekent lage prijzen. Je kan proberen om even aan te bellen maar makkelijkst is om afspraak met telefoon te maken.
"Ik reed lek, maar de rest ging lekker"
Waar zit die zaak dan precies op de Croeselaan? (zo goed ken ik utrecht niet)
Snel Tweewielers die op de Amsterdamstraatweg zit daar zou ik overigens ver vandaan blijven, om verschillende redenen.
Snel Tweewielers die op de Amsterdamstraatweg zit daar zou ik overigens ver vandaan blijven, om verschillende redenen.
The only thing I like more than my Ti frame is my Chris King hubset!
- Supergrover
- Forum-lid HC
Angry Bee schreef:Waar zit die zaak dan precies op de Croeselaan? (zo goed ken ik utrecht niet)
300 meter van de finishlijn van de Giro-etappe van zondag a.s.
:p:p:p
heb trouwens pas geleden proberen te bellen maar een paar keer geen resultaat.
op streetview ziet de winkel er ook gesloten uit...
[img=http://img199.imageshack.us/img199/1088/dupreep.jpg]
Ja, over gesloten gesproken:D
Hier ziet het Bianchi Topic er behoorlijk gesloten uit als het gaat over ene SuperGrover die eind April jarig was en een foto zou plaatsen van zijn nieuwe Bianchi
Mvg, Zorro
Hier ziet het Bianchi Topic er behoorlijk gesloten uit als het gaat over ene SuperGrover die eind April jarig was en een foto zou plaatsen van zijn nieuwe Bianchi
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Supergrover
- Forum-lid HC
ZorroI schreef:Ja, over gesloten gesproken:D
Mvg, Zorro
Hahahahahaha
Swoosh-swoosh-swoosh
betrapt...
maar met dit hondenweer (sorry Bello's) is het slecht foto's maken.
zal morgenmiddag ff kijken....
(ik had het Bianchi topic al met vrezen gelezen en was er al bang voor dat er een paar wakker zouden zijn en ja hoor de prijs voor Opletter van de week gaat naar Zorro en Farelli)..
thanx guys...
Nieuwe zaak op de Croeselaan 183:
http://www.cycletrendutrecht.blogspot.com/
Die wordt denk ik bedoeld
http://www.cycletrendutrecht.blogspot.com/
Die wordt denk ik bedoeld
-
- Forum-lid
*Pino* schreef:Zit schuin tegenover de Cycletrend en die zit op Croeselaan 138.
dus niet de cycletrend
http://www.hetfietsertje.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Zijn er meerdere mensen die ervaringen hebben met deze fietszaak van Peter Macco? Ik ga er in ieder geval zelf eens kijken aangezien ze Bulls dealer zijn.nagtie schreef:bij mij ongeveer in de straat zit Peter Macco.
Beginner - recreatief - op zoek naar meer informatie voor aanschaf