Bij 30+ heb ik ook liever wit, bij 10+ weer liever zwart trouwens. Toch maar alles dubbel uitvoeren
Qua helm zal het niet veel uitmaken omdat er inderdaad nogal wat isolatie tussen je hoofd en het oppervlak zit. Maar zoals ik al zei: in Nederland zal het niet zoveel uitmaken omdat we hier zelden extreme situaties kennen. Merken in extreme situaties zul je het wel.
kleur valhelm belangrijk ivm temperatuur?
-
- Forum-lid
ajhoff schreef:Bij 30+ heb ik ook liever wit, bij 10+ weer liever zwart trouwens. Toch maar alles dubbel uitvoeren
Qua helm zal het niet veel uitmaken omdat er inderdaad nogal wat isolatie tussen je hoofd en het oppervlak zit. Maar zoals ik al zei: in Nederland zal het niet zoveel uitmaken omdat we hier zelden extreme situaties kennen. Merken in extreme situaties zul je het wel.
Ik fiets niet in Nederland ... bij ons in het tropische België zijn de temperaturen altijd 30+
It's all fun and games ... until it gets on YouTube!
Bleek schreef:opafiets schreef:zou dit ook voor kleding gelden?
cervelo test team heeft een witte zomer outfit en een 'normale' zwarte, dat zal wel niet voor niets zijn.
Goed voor de merchandising, nu wil iedereen 2 setjes kleding. Ik hoop dat Sky het bij één setje houdt!
Pinarello FP6, Campa SR titanium, Shamal Ultra