Het pedagogische aspect van dit topic even terzijde gelaten, zijn carbonvelgen voor draadbanden dan wel praktisch om als jonge snaak in de koers mee te jekkeren?
Vergeet ook niet: Don't race what you can't replace.
Ciao,
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Tommeke14 schreef: Puur omdat ze 't belangrijk vinden dat ik sport en omdat ze 't mooi vinden dat ik er zoveel plezier in heb.
Daniel1975 schreef:Tommeke14 schreef: Puur omdat ze 't belangrijk vinden dat ik sport en omdat ze 't mooi vinden dat ik er zoveel plezier in heb.
Precies, maar dat is een totaal andere motivatie dan beloning naar prestatie.
Atomic schreef:Mijn zoontje cat 5 wil heel graag hoge carbon velgen en tubes.
Hoewel ik overtuigd ben dat hij in andere dingen veel meer winst kan halen.............Graag advies over wielkeuze en tube. Als iemand een leuke aanbieding heeft hou ik me ook aanbevolen...
klaas-kippegaas schreef:Atomic schreef:Mijn zoontje cat 5 wil heel graag hoge carbon velgen en tubes.
Hoewel ik overtuigd ben dat hij in andere dingen veel meer winst kan halen.............Graag advies over wielkeuze en tube. Als iemand een leuke aanbieding heeft hou ik me ook aanbevolen...
Prachtig dit, iemand vraagt op een nette manier naar advies en zelfs de moderdators gaan compleet offtopic :rolleye: