Fiets gekocht!
-
- Forum-lid HC
Cannondale heeft momenteel een van de mooiste fietsen, zeker qua uiterlijk
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi fietsje gekozen!
Zoals Danny al aangaf: op naar de Rotterdam Forumrit
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ga zelf binnenkort naar vd Hoorn in Ter Aar voor skeelers.
Zoals Danny al aangaf: op naar de Rotterdam Forumrit
Livio Livius schreef:
Goede en mooie keus! Btw waarom de Zandstra's en weet je al hoe ze bevallen?
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar. Ga zelf binnenkort naar vd Hoorn in Ter Aar voor skeelers.
Less is bore
Rotterdam forumrit? Wie legt mji uit wat en wanneer dat is?
Waarom de Zandstra's: ik heb echt 15 paar skates geprobeerd, maar niks zat echt lekker. De Zandstra's zaten meteen al iets comfortabeler, maar zijn ook nog eens thermoplastisch. Toen ze een kwartiertje in de over hadden gelegen en ze daarna vacuum werden getrokken om mijn voeten, zaten ze werkelijk als gegoten. Het zijn goede schoenen met een goed frame. Daarom dus.
Waarom de Zandstra's: ik heb echt 15 paar skates geprobeerd, maar niks zat echt lekker. De Zandstra's zaten meteen al iets comfortabeler, maar zijn ook nog eens thermoplastisch. Toen ze een kwartiertje in de over hadden gelegen en ze daarna vacuum werden getrokken om mijn voeten, zaten ze werkelijk als gegoten. Het zijn goede schoenen met een goed frame. Daarom dus.
http://www.locuta.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Er worden regelmatig ritjes georganiseerd door forumleden, voor forumleden.
Rustig touren door het "grondgebied"van de organisatoren.
Dit jaar is er al een meidenrit geweest en een rit in Twente.
De eerst volgende op de agenda is de forumrit Drenthe op 25 april.
De rotterdamse forumrit wordt, naar ik heb begrepen, nog in het juiste vat gegoten.
Gewoon het forum in de gaten houden en je zal de verschillende ritjes en data zeker voorbij zien komen!
Rustig touren door het "grondgebied"van de organisatoren.
Dit jaar is er al een meidenrit geweest en een rit in Twente.
De eerst volgende op de agenda is de forumrit Drenthe op 25 april.
De rotterdamse forumrit wordt, naar ik heb begrepen, nog in het juiste vat gegoten.
Gewoon het forum in de gaten houden en je zal de verschillende ritjes en data zeker voorbij zien komen!
- daniel1975
- Forum-lid HC
locuta schreef:
Skateschoenen zijn idd heel persoonlijk omdat ze zo keihard zijn. Prima reden dus
Net als fietsschoenen trouwens: jaren naar tevredenheid op Sidi's gereden, maar nu ik Specialized heb weet ik pas wat ik al die jaren gemist heb. Past gewoon beter bij mijn voet.
Less is bore
Dan ben ik bij dat ik zaterdag Specialized schoenen heb gekocht.
http://www.locuta.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Lol, misschien passen ze wel niet bij jou voetjes
(valt mij overigen wel op dat Herwerden altijd enorm Speci zit te pushen)
(valt mij overigen wel op dat Herwerden altijd enorm Speci zit te pushen)
Less is bore