Waar assos?
Ik zou ook de eerste broek zeker gaan passen. Misschien morgen niet druk met het werk? Er zijn een aantal FM's open morgen, Bikestudio in Zwolle bijvoorbeeld en die heeft ook sinds kort Assos zag ik op hun site.
Trek Domane 4.3 2013
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
Trek Domane SL 6 pro 2017
Orbea Terra M31 2019
- daniel1975
- Forum-lid HC
Eerst de broek passen = broek ook daar kopen IMHO.
Less is bore
Bij www.b-bike.nl verkopen ze ook assos tegen een nette prijs.
Specialized Tarmac Elite Compact
Tegen adviesprijs is niet zo interessant, toch?
-
- Forum-lid
ik heb er laatst bij presto twee gekocht. Ik had een beetje haast dus ik weet niet of het echt heel goedkoop was, maar t was allemaal wel net wat goedkoper dan de gem. shop.. Ik heb trouwens het idee dat ik de oude assos vroek fijner vindt dan de nieuwe.. de blauwgroene zeem van de uno en de mile vind ik minder prettig dan de oranje van de mile. is het een kwestie van wennen? Ben ik de enige daarin?
-
- Forum-lid
Ik vindt de groene fijner. Minder druk en blijft droger. En zeker de mille is perfect.
PamScalpel
Ik heb een tijdje geleden eens heel wat sites afgespeurd, Salden is (met de kaaimankorting!!) gewoon het goedkoopst.
Tijdens de kerstshow kun je bij Hopmans wel eens geluk hebben.
Tijdens de kerstshow kun je bij Hopmans wel eens geluk hebben.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
En als je echt geen tijd hebt om een winkel te bezoeken... Ik bestel bijv. bij Rose.nl wel eens meerdere maten van een broek. De verkeerde maten kun je daar zonder verzendkosten terugsturen. Denk er daarbij aan dat bij veel broeken de bretels staand erg strak zitten, maar in de fietshouding juist goed. Dus even op de fiets passen!