campa=super schreef:En volgende keer Swissstop Lightweights kopen, deze zijn nl. grijs en ( alleen ) geschikt voor carbon velgen.
Niet meer of minder (on)geschikt voor alu velgen als de andere....
Ciao,
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
campa=super schreef:En volgende keer Swissstop Lightweights kopen, deze zijn nl. grijs en ( alleen ) geschikt voor carbon velgen.
Stokie schreef:campa=super schreef:En volgende keer Swissstop Lightweights kopen, deze zijn nl. grijs en ( alleen ) geschikt voor carbon velgen.
waar zijn deze te koop? ben nog op zoek naar een setje, maar kan ze niet vinden
fdegrove schreef:Hoi,
De Techstop versie remt vermoedelijk beter in de regen dan de gewone Roadstop versie ?
Ciao,
col nago schreef:hallo Voske,
Klopt zijn inderdaad Kuiper wielen.
Heb er nog niet veel mee gereden door het aanhoudende slechte weer.
nu een paar honderd km mee gereden.
ervaringen:
wielen bollen goed. stijfheid ook prima. ik had wel wat problemen om de draadbanden die ik in eerste instantie had gekocht (ik dacht veloflex) er omheen te krijgen (rampzalig strak en zonder gebruik van een bandenlichter niet te doen).
heb toen toch maar besloten om er ultremo's op te leggen (ondanks dat de vorige ultremo serie slechte kwaliteit was).
de ultremo's gingen er dan wel weer vrij gemakkelijk op.
nog even iets dat ik moet uitzoeken is een kraakje dat ik hoor bij zwaar aanzetten en staand klimmen, maar dat kan ook nog iets anders zijn dan de wielen. als ik er achter ben laat ik wel weten wat het is.
rene1 schreef:Stokie schreef:campa=super schreef:En volgende keer Swissstop Lightweights kopen, deze zijn nl. grijs en ( alleen ) geschikt voor carbon velgen.
waar zijn deze te koop? ben nog op zoek naar een setje, maar kan ze niet vinden
http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Light ... 360040342/
Je kan beter geen bandenlichter gebruiken icm Veloflex bandjes vanwege het risico om de hiel definitief te beschadigen.ik had wel wat problemen om de draadbanden die ik in eerste instantie had gekocht (ik dacht veloflex) er omheen te krijgen (rampzalig strak en zonder gebruik van een bandenlichter niet te doen).