bianchi levertijd
Theo V schreef:Zal krap aan worden voor de AGR.
Mogge Theo,
t'wordt inderdaad krap nou ja dan maar met t leenframpje(prorace zwart)naar Valkenburg we zien t wel.
we hebben n ieder geval beetje meer weet,en ben benieuwd of hun voorspelling klopt.
de mazzel
gr der n.........s:)
Diamond schreef:Vandaag mailtje van de Bianchi imp gekregen met de mededeling dat de fiets binnen 14 dg bijn mijn fm afgeleverd wordt !!??? ben benieuwd wordt vervolgd
gr der n..............s:)
Ja hier ben ik weer die seurkous :rolleye::rolleye:,
de bianchi imp maakt zijn toezegging niet waar,de lol gaat er zo onderhand vanaf.
volgens mij worden de 2010 modellen geleverd met de volgende fietsbeurs.ik denk er sterk over de zaak te annuleren.
Dan het volgende dilemma je kan niet een fietsmerk opnoemen of ze hebben leverproblemen,een maatje 53 schijnt toch een zeer moeilijke maat te zijn (heb ik weer :rolleye: )
nou dit was t weer ff,
gr der n..........s
:):rolleye:
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ligt niet aan de importeur denk ik, eerder aan die vervelende italianos. Bij sommige Pina-maten is het niet anders. Beloven en weer uitstellen (en dat op de repeat-stand).
Less is bore
Daniel1975 schreef:Ligt niet aan de importeur denk ik, eerder aan die vervelende italianos. Bij sommige Pina-maten is het niet anders. Beloven en weer uitstellen (en dat op de repeat-stand).
Dat kan wel zo zijn maar zeg dan niet dat het aan je FM ligt !!!!!
Je wil fietsen verkopen of niet??? domani domani !!
gr der n..............s
ach er zijn ook fabrikanten die wel kunnen leveren toch.
Als ik 4 maanden op een frame moest wachten konden ze die ook annuleren.
Grtz; mtbfool
Als ik 4 maanden op een frame moest wachten konden ze die ook annuleren.
Grtz; mtbfool
- superrose
- Forum-lid
- Contact
Ik hoor niets anders dan fabrikantne die niet op tijd kunnen leveren, het lijkt wel the cycling theme song
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
superrose schreef:Ik hoor niets anders dan fabrikantne die niet op tijd kunnen leveren, het lijkt wel the cycling theme song
yep zo denk ik er ook over :rolleye:
we moesten eigenlijk met z'n allen geen nieuwe fiets meer kopen zouden ze dan wakker worden !!!
gr der n...........s
:/
Hé Hé eindelijk vandaag dat celeste gekleurde frame opgehaald:p:p.
afgelopen maandag t heft maar in eigen hand genomen,ff een belletje naar cycleurope in Enschede.Wat schetst mijn verbazing er zijn geen 1885 frame's besteld voor de nederlandse markt:rolleye:,en NU vraag ik meteen!!
Wij kunnen een complete fiets sturen,maar moest zelf een fm vinden die de fiets wilde strippen !!!.Kreeg een tel nr van een fm in Steenwijk deze wilde dat wel doen maar geen korting op het frame,mij best als ik maar dat frame krijg.
Dus vandaag de dag dat ik eindelijk het frame in ontvangst nemen mag:D:D:p:p.
Het frame staat nu lekker in de doos in de kamer,kan eigenlijk wel janken van emotie hahaha.
Met dank aan Martijn in Steenwijk :)
gr der n.............s:p:p
afgelopen maandag t heft maar in eigen hand genomen,ff een belletje naar cycleurope in Enschede.Wat schetst mijn verbazing er zijn geen 1885 frame's besteld voor de nederlandse markt:rolleye:,en NU vraag ik meteen!!
Wij kunnen een complete fiets sturen,maar moest zelf een fm vinden die de fiets wilde strippen !!!.Kreeg een tel nr van een fm in Steenwijk deze wilde dat wel doen maar geen korting op het frame,mij best als ik maar dat frame krijg.
Dus vandaag de dag dat ik eindelijk het frame in ontvangst nemen mag:D:D:p:p.
Het frame staat nu lekker in de doos in de kamer,kan eigenlijk wel janken van emotie hahaha.
Met dank aan Martijn in Steenwijk :)
gr der n.............s:p:p
-
- Forum-lid
Gefeliciteerd!!