Wanneer ga je een klachtenprocedure starten?
Sorry maar waar begin en eindig je met klachten. Ik kan me voorstellen dat je een klacht indient als de koffie die je kreeg niet warm genoeg was of er teveel suiker in zat...............
Als er iemand nog korting geeft nadat de koop gesloten is, is dit SUPER. Dat iets een paar dagen uitloopt kan nu eenmaal.
Als er iemand nog korting geeft nadat de koop gesloten is, is dit SUPER. Dat iets een paar dagen uitloopt kan nu eenmaal.
Twitter: @rbruijns
Amclassic-fan schreef: Legio forumleden die 4 maanden langer op een fiets moesten wachten dan beloofd.
Ach ja ik heb ooit na 9 maanden wachten een nieuwe fiets (Pina) afbesteld omdat ze geen leverdatum konden noemen (er was 2 maanden levertijd beloofd), wat zijn dan 4 dagen over tijd?
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
Amclassic-fan schreef:Je krijgt korting 50 korting die Rose niet eens had hoeven geven en dan nog gaan lopen zeiken. Waar hebben we 't over, een fiets die 4 dagen later komt dan gepland was... Legio forumleden die 4 maanden langer op een fiets moesten wachten dan beloofd.
²
Eens ik vind het ook belangrijk dat afspraken worden nagekomen andes wordt het een janboel.
Ik wil ook op de hoogte worden gehouden.
Maar dat het managen van verwachtingen. Als de wederpartij deze zaken anders heeft ingericht omdat dat beter past binnen hun organisatie dan is het zo. Ze kunnen je wel deugedelijk en op tijd informeren. 4 weken is 4 weken. Als het dan 4 dagen voor sluiten van de markt is reageer je te vroeg.
Lees de voorwaarden van levering maar eens na op de site van consumentenbond.
Geduld is een schone zaak. Ik snap dat je je spullen graag snel wil hebben dat wil ik ook maar als we altijd maar haast en snelheid willen gaat het leven ook snel, geniet ervan het leven is al zo kort.
Goede communicatie is dus belangrijk maar wel gezamelijk.
Ik wil ook op de hoogte worden gehouden.
Maar dat het managen van verwachtingen. Als de wederpartij deze zaken anders heeft ingericht omdat dat beter past binnen hun organisatie dan is het zo. Ze kunnen je wel deugedelijk en op tijd informeren. 4 weken is 4 weken. Als het dan 4 dagen voor sluiten van de markt is reageer je te vroeg.
Lees de voorwaarden van levering maar eens na op de site van consumentenbond.
Geduld is een schone zaak. Ik snap dat je je spullen graag snel wil hebben dat wil ik ook maar als we altijd maar haast en snelheid willen gaat het leven ook snel, geniet ervan het leven is al zo kort.
Goede communicatie is dus belangrijk maar wel gezamelijk.
Ik fiets dus ik besta!
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd!
Waar een berg is een weg omhoog te fietsen!
Race: Jan Janssen Blade met Sram Force.
MTB: Jan Janssen Jan Fenix met Decore SLX
Milonus schreef:Het schijnt dat ik de enige ben die het
1. belangrijk vind om adequaat op de hoogte te worden gehouden en
2. een afspraak die gemaakt is ook nagekomen wordt.
Toch bedankt voor de reacties.
Jij kan lekker krom redeneren. De afspraak was dat je de fiets voor een bepaalde prijs kocht. Dan kun je ook niet af gaan dingen op een set wielen. Afspraak = afspraak. Ook over de prijs!!
Live fast; die young. mijn blog
Amclassic-fan schreef:Je krijgt korting 50 korting die Rose niet eens had hoeven geven en dan nog gaan lopen zeiken. Waar hebben we 't over, een fiets die 4 dagen later komt dan gepland was... Legio forumleden die 4 maanden langer op een fiets moesten wachten dan beloofd.
+1
Wat een gezeur..
Milonus schreef:Het schijnt dat ik de enige ben die het
1. belangrijk vind om adequaat op de hoogte te worden gehouden en
2. een afspraak die gemaakt is ook nagekomen wordt.
Toch bedankt voor de reacties.
Nee je bent niet de enige maar het leven is toch een aaneenschakeling van dit soort kleine ongemakjes?? Je moet altijd overal achteraan bellen en het loopt altijd net iets anders dan gepland, of je nu iets besteld hebt of je ergens in of uit wilt schrijven of medische zorg nodig hebt etc etc. Ga gewoon van je fiets genieten!
-
- Forum-lid HC
Ik snap het ook niet helemaal. Tuurlijk hadden ze je kunnen informeren, maar vier dagen.
En over het nakomen van afspraken. Jij sluit een koop, en vraagt achteraf extra korting (zou ik ook doen in zo'n geval) maar feitelijk hou jij je dan ook niet aan de afspraak. Je krijgt deze dan ook nog. Ik zou erg tevreden zijn over de nette afhandeling.
Als je je zo formeel opsteld is het lastig kopen, waar dan ook.
En over het nakomen van afspraken. Jij sluit een koop, en vraagt achteraf extra korting (zou ik ook doen in zo'n geval) maar feitelijk hou jij je dan ook niet aan de afspraak. Je krijgt deze dan ook nog. Ik zou erg tevreden zijn over de nette afhandeling.
Als je je zo formeel opsteld is het lastig kopen, waar dan ook.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ik bij Rose Versand zou werken zou ik spijt hebben van die 50,- korting op die wielen.
Je had nl. al gekocht en ze waren niets verplicht. Als je dan achteraf zo gaat zeuren over die paar dagen..... pfffffft.
Je had nl. al gekocht en ze waren niets verplicht. Als je dan achteraf zo gaat zeuren over die paar dagen..... pfffffft.
Less is bore