Pagina 2 van 3
Geplaatst: 25 mar 2010 17:07
door rbr
Sorry maar waar begin en eindig je met klachten. Ik kan me voorstellen dat je een klacht indient als de koffie die je kreeg niet warm genoeg was of er teveel suiker in zat...............
Als er iemand nog korting geeft nadat de koop gesloten is, is dit SUPER. Dat iets een paar dagen uitloopt kan nu eenmaal.
Geplaatst: 25 mar 2010 19:59
door peterj
Amclassic-fan schreef: Legio forumleden die 4 maanden langer op een fiets moesten wachten dan beloofd.
Ach ja ik heb ooit na 9 maanden wachten een nieuwe fiets (Pina) afbesteld omdat ze geen leverdatum konden noemen (er was 2 maanden levertijd beloofd), wat zijn dan 4 dagen over tijd?
Geplaatst: 25 mar 2010 20:18
door keesc0
Amclassic-fan schreef:Je krijgt korting 50 korting die Rose niet eens had hoeven geven en dan nog gaan lopen zeiken. Waar hebben we 't over, een fiets die 4 dagen later komt dan gepland was... Legio forumleden die 4 maanden langer op een fiets moesten wachten dan beloofd.
²
Geplaatst: 25 mar 2010 20:34
door perik
Ik snap er niks van? Uit je verhaal kan ik alleen maar opmaken dat Rose het prima heeft afgehandeld. Maar start gerust je klachtenprocedure, en houd ons op de hoogte!
Geplaatst: 25 mar 2010 20:37
door tiest
Als je op de fiets ook zo zeurt ben ik blij dat ik niet met je hoef te fietsen.
Geplaatst: 25 mar 2010 20:48
door milonus
Het schijnt dat ik de enige ben die het
1. belangrijk vind om adequaat op de hoogte te worden gehouden en
2. een afspraak die gemaakt is ook nagekomen wordt.
Toch bedankt voor de reacties.
Geplaatst: 25 mar 2010 21:13
door hm2694
Eens ik vind het ook belangrijk dat afspraken worden nagekomen andes wordt het een janboel.
Ik wil ook op de hoogte worden gehouden.
Maar dat het managen van verwachtingen. Als de wederpartij deze zaken anders heeft ingericht omdat dat beter past binnen hun organisatie dan is het zo. Ze kunnen je wel deugedelijk en op tijd informeren. 4 weken is 4 weken. Als het dan 4 dagen voor sluiten van de markt is reageer je te vroeg.
Lees de voorwaarden van levering maar eens na op de site van consumentenbond.
Geduld is een schone zaak. Ik snap dat je je spullen graag snel wil hebben dat wil ik ook maar als we altijd maar haast en snelheid willen gaat het leven ook snel, geniet ervan het leven is al zo kort.
Goede communicatie is dus belangrijk maar wel gezamelijk.
Geplaatst: 25 mar 2010 22:12
door rob74
Milonus schreef:Het schijnt dat ik de enige ben die het
1. belangrijk vind om adequaat op de hoogte te worden gehouden en
2. een afspraak die gemaakt is ook nagekomen wordt.
Toch bedankt voor de reacties.
Jij kan lekker krom redeneren. De afspraak was dat je de fiets voor een bepaalde prijs kocht. Dan kun je ook niet af gaan dingen op een set wielen. Afspraak = afspraak. Ook over de prijs!!
Geplaatst: 25 mar 2010 22:24
door foosho
Amclassic-fan schreef:Je krijgt korting 50 korting die Rose niet eens had hoeven geven en dan nog gaan lopen zeiken. Waar hebben we 't over, een fiets die 4 dagen later komt dan gepland was... Legio forumleden die 4 maanden langer op een fiets moesten wachten dan beloofd.
+1
Wat een gezeur..
Geplaatst: 25 mar 2010 22:49
door lvgh
Milonus schreef:Het schijnt dat ik de enige ben die het
1. belangrijk vind om adequaat op de hoogte te worden gehouden en
2. een afspraak die gemaakt is ook nagekomen wordt.
Toch bedankt voor de reacties.
Nee je bent niet de enige maar het leven is toch een aaneenschakeling van dit soort kleine ongemakjes?? Je moet altijd overal achteraan bellen en het loopt altijd net iets anders dan gepland, of je nu iets besteld hebt of je ergens in of uit wilt schrijven of medische zorg nodig hebt etc etc. Ga gewoon van je fiets genieten!
Geplaatst: 26 mar 2010 09:31
door wasbeer2006
Ik snap het ook niet helemaal. Tuurlijk hadden ze je kunnen informeren, maar vier dagen.
En over het nakomen van afspraken. Jij sluit een koop, en vraagt achteraf extra korting (zou ik ook doen in zo'n geval) maar feitelijk hou jij je dan ook niet aan de afspraak. Je krijgt deze dan ook nog. Ik zou erg tevreden zijn over de nette afhandeling.
Als je je zo formeel opsteld is het lastig kopen, waar dan ook.
Geplaatst: 26 mar 2010 09:37
door daniel1975
Als ik bij Rose Versand zou werken zou ik spijt hebben van die 50,- korting op die wielen.
Je had nl. al gekocht en ze waren niets verplicht. Als je dan achteraf zo gaat zeuren over die paar dagen..... pfffffft.