Carrièreswitch
peppie schreef:@ Il Pirato en A herrebout: Vergeten jullie je niet in te schrijven voor het NK wielrennen (70 km) voor politie op vrijdag 7 mei 2010 op Sloten (Amsterdam).
GAISDERGERMAN: Wil je ajb oppassen met wat je zegt? Heb je enig idee hoe dit nieuws binnenkomt bij de collega's? Je zult je kleedkamer maar gedeeld hebben met Sander...
Ontzettend ongepast deze opmerking.....
@ peppier, Il Pirato en A. Herrebout
Goed om hier nog meer collega's te treffen. Het NK op 7 mei is een open NK in verband met de mogelijke deelname van buitenlandse collega's wat dan weer te maken heeft met de start van de Giro
Opgeven is geen optie!
-
- Forum-lid
Sta al ingeschreven...Buitenlandse collega's maakt het nog leuker, wordt er ook eens in andere talen gescholden op Sloten
@gaisdergerman: onzinnige opmerking, beetje populair doen
@gaisdergerman: onzinnige opmerking, beetje populair doen
Misschien kun je part-time je oude baan blijven doen en daarnaast een opleiding volgen of ervaring opdoen in de fietsenbranche (laag beginnen, bij een fietsenzaak).
-
- Forum-lid
Mijn opmerking was een geintje maar schijnbaar ligt het gevoeliger dan ik dacht (heb het daarom maar weg gehaald).
[Quote]
joostvanbezooijen wrote:
Shimano zoekt een TECHNICAL SERVICE REPRESENTATIVE. Wellicht iets voor je?
Dit is echt iets wat mij super leuk lijkt, alleen als je de eisen leest, dan kom ik daar nooit voor in aanmerking...
[end quote]
Ga solliciteren.
Kom op, beter een gemotiveerd iemand, dan iemand die het allemaal al weet, maar niet wilt.
Verder, mocht je die baan niet krijgen, dan kun je altijd vragen waarom niet. Zelfs als ze je niet uitnodigen kan dat
(en dan zou ik ook vragen of je erover mag komen praten) .
Anyway, succes en he beter mis geschoten dan niet geschoten.
joostvanbezooijen wrote:
Shimano zoekt een TECHNICAL SERVICE REPRESENTATIVE. Wellicht iets voor je?
Dit is echt iets wat mij super leuk lijkt, alleen als je de eisen leest, dan kom ik daar nooit voor in aanmerking...
[end quote]
Ga solliciteren.
Kom op, beter een gemotiveerd iemand, dan iemand die het allemaal al weet, maar niet wilt.
Verder, mocht je die baan niet krijgen, dan kun je altijd vragen waarom niet. Zelfs als ze je niet uitnodigen kan dat
(en dan zou ik ook vragen of je erover mag komen praten) .
Anyway, succes en he beter mis geschoten dan niet geschoten.
Big... yeah, big bada boom.
Ik kan moeilijk inschatten hoe je arbeidsvoorwaarden nu zijn maar over het algemeen wordt binnen de wielerdetailhandel weinig verdiend. Met name de mensen in loondienst verdienen over het algemeen net boven het minimum. Als vertegenwoordiger heb je iets meer in de melk te brokkelen.
Wellicht kun je ook voor jezelf beginnen. Eerst een webshop naast je huidige baan en als het aanslaat wellicht uitbreiden.
Wellicht kun je ook voor jezelf beginnen. Eerst een webshop naast je huidige baan en als het aanslaat wellicht uitbreiden.
tim106gti schreef:Ik kan moeilijk inschatten hoe je arbeidsvoorwaarden nu zijn maar over het algemeen wordt binnen de wielerdetailhandel weinig verdiend. Met name de mensen in loondienst verdienen over het algemeen net boven het minimum. Als vertegenwoordiger heb je iets meer in de melk te brokkelen.
Heb je al een marktonderzoek gedaan, ik geloof dat iedereen dit idee heeft.
Geld cq salaris mag geen obstakel zijn als je, je droom wilt uitvoeren. Ik ken een coach die mensen begeleid die willen veranderen, waarbij het toch niet lukt,stap is toch wel groot en een duwtje nodig hebben.
Zij vraagt altijd als eerste "wat zal je doen als je een miljoen wint" iedereen kan dan een een goed antwoordt geven. De volgend opmerking dan ook... "waarom nu niet?" denk er maar eens overna... Geld, salaris mag nooit een belemmering zijn om iets te doen wat je wilt. "Follow your dreams"
Cheers,
Peter
Tsja, ik denk dat iedereen zijn dromen heeft maar elke maand wel blij is dat er voldoende salaris wordt gestort om het gezinnetje te onderhouden en daarnaast nog wat over te houden.........
Het lijkt me ook leuk om in een wielerzaak of iets daar aan gelieerd iets te doen maar niet tegen de arbeidsvoorwaarden die daar gelden. Ik zou er persoonlijk in ieder geval niet van rond kunnen komen in mijn huidige, niet abnormale, uitgavenpatroon.
Het lijkt me ook leuk om in een wielerzaak of iets daar aan gelieerd iets te doen maar niet tegen de arbeidsvoorwaarden die daar gelden. Ik zou er persoonlijk in ieder geval niet van rond kunnen komen in mijn huidige, niet abnormale, uitgavenpatroon.
Beetje late reactie, kreeg geen mails meer dat er nieuwe berichten waren.
Bedankt voor de tips. Ik ga denk ik een HBO opleiding doen naast mijn werk. Heb mijn oog laten vallen op commerciele sport economie. Maar ga eerst maar eens naar een open dag in juni. In de tussentijd ga ik bij een collega meekijken die fietsen onderhoud van vrienden/kennissen, om zo een beetje handigheid in het sleutelen te krijgen. Voor de rest zie ik wel even, want zit nu op een tijdelijk plek in mijn organisatie welke ik weer heel erg leuk vind.
Voor wat betreft het open NK in Amsterdam. Ik deed mee die dag! Dus wellicht hebben we elkaar gezien. Ben uiteindelijk 13e geworden in mijn klasse. Totaal niet ontevreden gezien het deelnemersveld en eerste echte wedstrijd die ik rij.
Hoe verging het jullie?? Was namelijk nat en koud!!! Ben ook benieuwd naar de foto's, kan ze nog nergens vinden.
Grtzz
Bedankt voor de tips. Ik ga denk ik een HBO opleiding doen naast mijn werk. Heb mijn oog laten vallen op commerciele sport economie. Maar ga eerst maar eens naar een open dag in juni. In de tussentijd ga ik bij een collega meekijken die fietsen onderhoud van vrienden/kennissen, om zo een beetje handigheid in het sleutelen te krijgen. Voor de rest zie ik wel even, want zit nu op een tijdelijk plek in mijn organisatie welke ik weer heel erg leuk vind.
Voor wat betreft het open NK in Amsterdam. Ik deed mee die dag! Dus wellicht hebben we elkaar gezien. Ben uiteindelijk 13e geworden in mijn klasse. Totaal niet ontevreden gezien het deelnemersveld en eerste echte wedstrijd die ik rij.
Hoe verging het jullie?? Was namelijk nat en koud!!! Ben ook benieuwd naar de foto's, kan ze nog nergens vinden.
Grtzz
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1
-
- Forum-lid
Ik zit me ook suf te zoeken naar foto's en de film ga ik zeker ook opvragen, want ik was de eerste Nederlander dus Nederlands Kampioen geworden Daar wil ik uiteraard wel beelden van hebben...
Wat waren die Belgen sterk zeg! Op 11 ronden voor het einde met twee Belgen mee gesprongen net voor het klimmetje en vol doorgereden zonder achterom te kijken. Op 6 ronden voor het einde hadden we een minuut en toen begon ik er wel in te geloven, nog paar flinke kopbeurten gedaan om de voorsprong te houden en in de laatste ronde ging een van de Belgen er vandoor, die bleef steeds 100 meter voor ons rijden, gat kregen we niet dicht met z'n tweeen. Bij de laatste maal het viaductje reed die tweede Belg me ook nog uit het wiel, dus zodoende derde geworden, maar wel eerste Nederlander. Kou voel je op zo'n moment niet, alleen kippenvel...Beetje jammer dat ze die Belg de rood-wit-blauwe trui aan hebben getrokken, terwijl die eigenlijk voor mij was. Ik heb er gelukkig na de "ceremonie" alsnog eentje gekregen, die gaat een mooi plekje aan de muur krijgen!
Wat waren die Belgen sterk zeg! Op 11 ronden voor het einde met twee Belgen mee gesprongen net voor het klimmetje en vol doorgereden zonder achterom te kijken. Op 6 ronden voor het einde hadden we een minuut en toen begon ik er wel in te geloven, nog paar flinke kopbeurten gedaan om de voorsprong te houden en in de laatste ronde ging een van de Belgen er vandoor, die bleef steeds 100 meter voor ons rijden, gat kregen we niet dicht met z'n tweeen. Bij de laatste maal het viaductje reed die tweede Belg me ook nog uit het wiel, dus zodoende derde geworden, maar wel eerste Nederlander. Kou voel je op zo'n moment niet, alleen kippenvel...Beetje jammer dat ze die Belg de rood-wit-blauwe trui aan hebben getrokken, terwijl die eigenlijk voor mij was. Ik heb er gelukkig na de "ceremonie" alsnog eentje gekregen, die gaat een mooi plekje aan de muur krijgen!
[quote="a.herrebout"]Sta al ingeschreven...Buitenlandse collega's maakt het nog leuker, wordt er ook eens in andere talen gescholden op Sloten
Heb ook mee gedaan 3de bij de masters, wel een beetje gek dat een belg nederlands kampioen kan worden trouwens bij de senioren. Ik denk dat iedereen dacht dat die voor "spek en bonen" mee reden altans niet de trui konden winnen. Ik zelf had nog in eens in de gaten dat er nog 3 man weg waren, en ik denk met mij meer mensen. Ja 3 ronden voor het einde hoorde ik 57 sec, dan is het wel te laat he.
Heb ook mee gedaan 3de bij de masters, wel een beetje gek dat een belg nederlands kampioen kan worden trouwens bij de senioren. Ik denk dat iedereen dacht dat die voor "spek en bonen" mee reden altans niet de trui konden winnen. Ik zelf had nog in eens in de gaten dat er nog 3 man weg waren, en ik denk met mij meer mensen. Ja 3 ronden voor het einde hoorde ik 57 sec, dan is het wel te laat he.