Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.
-
chevalier
- Forum-lid
chevalier
17 mar 2010 18:58
mao schreef:Hauw ons maar op de hoogte, pos. of neg.
Dat ga ik zeker doen, heb er ook nog 2 paar sokken bij besteld.
Kreeg net mail van hem dat ie het gaat verzenden.
-
aapje
- Forum-lid
aapje
18 mar 2010 14:08
rob74 schreef:heel erg off-topic hoor, maar over de quote:
chevalier schreef:......China is aardig in de buurt van HonGKong.
dat is hetzelfde zeggen dan moskou aardig in de buurt van Spanje ligt. China is GROOOOOOOOT!!
De vervoersroute van Hongkong naar europa (per boot) is grotendeels identiek aan het vervoer uit China zelf. Bovendien staan de meeste bedrijven in de kuststreek, net zoals Hongkong zelf. Ik vind het dus geen onzinopmerking.
-
martijn78
- Forum-lid
martijn78
21 mar 2010 23:23
tis leuk spul maar vaak replica, je merkt het aan de ritsjes en aan de naden.
het spul wat ik uit China bestel gaat 1 seizoen mee, wat ik bij de fm ooit heb gekocht al bijna 5 jaar, maar ja kost ook wel 5x zoveel
Race: Specialized Roubaix
CX: cube cross race sl
TT: Cube Aerium HPA Pro
-
chevalier
- Forum-lid
chevalier
08 apr 2010 20:24
Hoi Hoi Allemaal
Post uit China, en jawel de saxobank kleding set is geariveerd.
Gelijk even gepast en het shirt is net aan, wat de maat betrefd. Maar de broek zit goed dit is er eentje zonder bretels, nu nog wel mee fietsen dan weet ik helemaal hoe het zit.
En dan nu over de kwaliteit, de kaartjes zitten eraan er zit alleen geen label in het shirt dat staat keurig in de kraag gedrukt en made in italy. Bij de broek zit er goed elastiek in met een strookje met een soort van siliconen en de kwaliteit vind ik goed.
Wel een dikke zeem, anders dan ik gewend ben van ultima en agu
De stick naden ook even nagekeken en die zijn allemaal dubbel gestikt net als bij een orgineel shirt.
Dus mischien voor forummers die van plan zijn ook kleding te kopen, het is een aanrader . Linkje van ebay staat in mijn vorige post, deze verkoper heeft ook van andere ploegen teamkleding.
-
bruco
- Forum-lid
bruco
08 apr 2010 20:56
chevalier schreef:En dan nu over de kwaliteit, de kaartjes zitten eraan er zit alleen geen label in het shirt dat staat keurig in de kraag gedrukt en made in italy.
Dat zegt natuurlijk niet zoveel.
Maar evengoed veel plezier met je nieuwe outfit!