Iedeale wedstrijd band.
-
- Forum-lid
rij ook wedstrijden met michelin pro race 3vind zeer degelijke bandjes,alleen bij nat weg dek dan pak ik fortesse tricomp.kan zeggen dat ik geen andere meer wil dan michelin,rij al 2jaar ermee,verleden jaar 2 maal lek gereden.dat zegt toch veel over deze bandjes
-
- Forum-lid
Vittoria Open corsa Evo CX de ultieme wedstrijdband
Wie nimmer dwaalt word nooit verstandig.
-
- Forum-lid HC
Ik vind de Pro3race wel licht lopen maar weinig grip hebben en hard aanvoelen, ik stem voor Open corsa Evo CX of een van de Veloflexen. (Ps zowel GP4000s als Ultremo vind ik beduidend minder dan de Michelins)

ook hier de Open corsa Evo CX..... met een latex binnenband!! loopt bijna als een tube.
grand prix 4000s is ook een super band maar niet een echte wedstrijdband.
Deze is meer geschikt voor de snellere toerder die niet snel wil lek rijden.
grand prix 4000s is ook een super band maar niet een echte wedstrijdband.
Deze is meer geschikt voor de snellere toerder die niet snel wil lek rijden.
ride 4 fun
Vanaf het begin van mijn elitetijd 'gesponsord' gereden op Vredestein Fortezza. Ook daarna op de Fortezzas door blijven rijden en ik vind het een superband. Lekbestendig, slijt niet overdreven snel en een hoop grip, ook op klinkerbochten met nat weer.......
-
- Forum-lid
Heb er nu ruim 3500 km opzitten met de Michelin Pro3race, begint nu echt wel te slijten, maar nog geen canvas door....
Niet slecht toch...??
Ga nu Schwalbe Durano S proberen omdat ik toch geen wedstrijden rij... (is off-topic, I know)
Niet slecht toch...??
Ga nu Schwalbe Durano S proberen omdat ik toch geen wedstrijden rij... (is off-topic, I know)
Red Bull Pro 2000
Shimano 105
Pro Vibe 7S 2010 afmontage
Shimano 105
Pro Vibe 7S 2010 afmontage