cannondale six 13 team
xavito schreef:zijn die groep 105 en die wielen aan vervanging to?
ik kan ook een caad5 kopen 105, standaart shimano wielen, 2000km gelopen. voor 800...o o o
hij heeft dit niet in 1 jr gereden natuurlijk, vanaf 2006. alleen het frame is nieuw,
groeten! o ja hij is wel mooi zal ik een fotootje posten?
zie hier
canon
Ik geloof dat de prijs nu op 700 euro staat!
gaat niet door.
Maar wat is deze fiets waard???
maakt dat carbon de fiets veel minder stijf?
500 km op teller
cannondale six 13 team
Maar wat is deze fiets waard???
maakt dat carbon de fiets veel minder stijf?
500 km op teller
cannondale six 13 team
joost
De six 13 is een heerlijke fiets, absoluut stijf, je moet alleen wel uitkijken voor corrosie tussen de carbon hoofdbuizen en het aluminium achterstuk...zie ook elders op dit forum.
De link verwijst alleen niet naar een six 13. Heb die van mij vorig jaar verkocht voor 100o euro, ultegra afgemonteerd.....denk nu zo'n 700-800 euro waard.
De link verwijst alleen niet naar een six 13. Heb die van mij vorig jaar verkocht voor 100o euro, ultegra afgemonteerd.....denk nu zo'n 700-800 euro waard.
Ik heb de laatst uitgekomen six13 (ultegra) gekocht in 2008 voor 2250,-
(Ik weet dat kan goedkoper).
Anyway, deze is al even ouder en draait 105, dus zeg zo'n 700 euro waard. Mits in goede staat. En niet geheel onbelangrijk, ik vind het een erg fijne fiets en dat geld meer dan waard.
P.S. je hebt wel andere pedalen nodig.
(Ik weet dat kan goedkoper).
Anyway, deze is al even ouder en draait 105, dus zeg zo'n 700 euro waard. Mits in goede staat. En niet geheel onbelangrijk, ik vind het een erg fijne fiets en dat geld meer dan waard.
P.S. je hebt wel andere pedalen nodig.
Big... yeah, big bada boom.
Cannondale staat erom bekend dat het super frames levert met een wat mindere afmontage, in mijn cannondale zaten Mavic Kyrsum Equippe wielen.
Die heb ik (90kg) na anderhalf jaar wel vervangen en daar werd de fiets een stuk beter van. Wielen zijn in mijn bescheiden mening het onderdeel om te upgraden, bij bijnaalle fietsen.
Of deze instap Mavics het zijn, tsja, dat hangt ook af van wat je ermee wilt, hoeveel je weegt en hoe je denkt over materiaal.
Maar goed, hier komen regelmatig leuke weilsetjes langs, tweedehands, en die zijn goed betaalbaar. Net als een setje uit een internet winkel, of marktplaats, of......
Die wielen zullen het best houden, maar het is maar wat je wilt. Het is trouwens ook best leuk om wat te verbeteren over te hebben aan je fiets. En je voelt (volgens mij) niets zo goed als andere wielen.
Anyway, ik ben zeer tevreden met mijn six13, vandaar mijn enthousiaste verhaal.
Die heb ik (90kg) na anderhalf jaar wel vervangen en daar werd de fiets een stuk beter van. Wielen zijn in mijn bescheiden mening het onderdeel om te upgraden, bij bijnaalle fietsen.
Of deze instap Mavics het zijn, tsja, dat hangt ook af van wat je ermee wilt, hoeveel je weegt en hoe je denkt over materiaal.
Maar goed, hier komen regelmatig leuke weilsetjes langs, tweedehands, en die zijn goed betaalbaar. Net als een setje uit een internet winkel, of marktplaats, of......
Die wielen zullen het best houden, maar het is maar wat je wilt. Het is trouwens ook best leuk om wat te verbeteren over te hebben aan je fiets. En je voelt (volgens mij) niets zo goed als andere wielen.
Anyway, ik ben zeer tevreden met mijn six13, vandaar mijn enthousiaste verhaal.
Big... yeah, big bada boom.