Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets maart

velo
Forum-lid
Contact

velo 07 mar 2010 18:04

Louise was weer briljant :-)

Het blijft toch leuk iedere keer weer hoe een vrouw haar ding ziet/beleeft in deze hobby.

Keep up the good work louise.
Staal, je blijft rijden ....
http://vintageveloblog.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 08 mar 2010 12:12

@ Zorro.
Ik kan wellicht de Discussie beter overhevelen naar 'Training, voeding en blessures' aangezien we het niet echt meer over de Maart editie van Fiets hebben.
Nog eentje dan
Ja, maar dit gaat ook over iets dat in de maart editie staat! Ik zag er dingen in die m.i. niet kloppen, vandaar mijn reactie.
Tja en laat me gokken.........efficientie staat niet gedefinieerd hetgeen wel cruciaal is.
Ik heb letterlijk overgenomen wat er geschreven stond.
Wordt er uberhaupt wel gezegd waarom in beide gevallen die je aanhaalde Marconi? Als dat er ook niet bij staat dan wordt het wel een erg los zand artikel.
Nee, het waren 2 aparte artikelen. De ene ging over klimmen en de andere ging over die cranklengte en omw. snelheid. Maar hoe dan ook, je kan in 1 artikel niet schrijven dat een hoog traptempo beter is dan een lage bij klimmen en ergens anders het tegenovergestelde.
Dat maakt het allemaal wel erg wazig vind ik.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

wizzkaz
Forum-lid

wizzkaz 08 mar 2010 22:13

Misschien is het een paar oplettende lezertjes opgevallen. Dat de column van Peter Winnen in het maartnummer niet echt op een column van Peter Winnen lijkt. Nog oplettender lezertjes hebben van het lezen wellicht het onderbuikgevoel overgehouden dat hij meer van een column van Maurits wegheeft. Ze hebben gelijk. Maurits' column en Peter's hoofd en onderschrift zijn door een wonderlijke speling van het lot onbedoeld gekoppeld. Het lot van Peter's column en Maurits' hoofd is vooralsnog in nevelen gehuld.

Supergrover
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Supergrover 08 mar 2010 22:41

[quote="wizzkaz"]Misschien is het een paar oplettende lezertjes opgevallen. Dat de column van Peter Winnen in het maartnummer niet echt op een column van Peter Winnen lijkt. Nog oplettender lezertjes hebben van het lezen wellicht het onderbuikgevoel overgehouden dat hij meer van een column van Maurits wegheeft. Ze hebben gelijk. Maurits' column en Peter's hoofd en onderschrift zijn door een wonderlijke speling van het lot onbedoeld gekoppeld. Het lot van Peter's column en Maurits' hoofd is vooralsnog in nevelen gehuld.[/quote]

lezertjes ?????????
"nat hout brandt niet!! "

Bianchi via Nirone 7

danny1407
Forum-lid

danny1407 08 mar 2010 22:45

Ja ik dacht al.

Typisch Maurits!

:rolleye:
FacebookS3RSSite

wizzkaz
Forum-lid

wizzkaz 08 mar 2010 23:57

[quote="ZorroI"]
Waarom reageren jullie uberhaupt op zo'n vage post? Die Post van wizzkaz raakt kant nog wal. Waar is zijn bewijs aangezien hij alleen maar lijkt te 'voelen' dat het niet geschreven is door Peter Winnen.

We hebben toch betere dingen te doen dan afgaan op een vage snuiver.

Mvg, Zorro

[/quote]

Lijkt die post zo vaag? Ik dacht dat hij best helder was. Maar voor de volledigheid: Ik ben Maurits!

P.S. Wat voor betere dingen heb jij te doen?
P.S. Wie wil weten waar de uitdrukking 'oplettende lezertjes' vandaan komt, verwijs ik naar de avonturen van Tom Poes.

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 09 mar 2010 10:59

Wat Wizzkaz zegt, klopt. Onze excuses voor de wissel. Maurits had wellicht beter onder zijn eigen naam kunnen posten. (en de naamvals-s aan Peter vast kunnen koppelen: Peters column, maar dat terzijde).

wizzkaz
Forum-lid

wizzkaz 09 mar 2010 11:41

[quote="Rodrick"] Maurits had wellicht beter onder zijn eigen naam kunnen posten. (en de naamvals-s aan Peter vast kunnen koppelen: Peters column, maar dat terzijde). [/quote]
Ik bevind me in goed gezelschap. Bij het Groot Dictee der Nederlandse Taal (check even of de hoofdletters kloppen) zijn het nooit schrijvers die het hoogst scoren. Altijd boekhouders en gepensioneerde ingenieurs :)

Rodrick
Forum-lid

Gebruikersavatar Rodrick 09 mar 2010 12:42

En vrouwelijke wielrenners!

wizzkaz
Forum-lid

wizzkaz 09 mar 2010 12:52

[quote="Rodrick"]En vrouwelijke wielrenners![/quote]

Toch heeft Marianne Vos meer verstand van wielrennen :D

ilpirato
Forum-lid

ilpirato 13 mar 2010 09:23

Heeft men ook het stukje over de Cyklus2010 (heeft een reden dat het met een K is) gelezen in de rubriek "Het goede doel"??
Mocht je een kleine bijdrage willen storten of meer informatie willen hebben met betrekking tot deze Cyklus, dan kan je mij een PB sturen.

Ik vond het weer een hele leuke editie om te lezen deze maand, helaas ben ik er al doorheen.
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1

Plaats reactie