en de internet verkoper investeert in de wet koop op afstand.. en zo kunnen we uren doorzeveren over wat wel en niet kan.
T gaat mij helemaal niet om die discussie.
Dat is ook niet waar TS het over wil hebben.
Hij vraagt naar de ervaringen met de bril. En niet naar een fatsoensoordeel over de vraag of je wel of niet mag passen bij de een en mag kopen bij de ander..
Ik krijg een sterk "wie zonder zonde is, werpe de eerste steen" gevoel bij dit topic. En vanuit dat gevoel/ perspectief is onder andere het plaatje gepost.
BBB Impact besteld
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Jongens...nadat ik mij kostelijk heb vermaakt over wat nou wel en niet netjes is tegenover een fietsenmaker, dacht ik....laat ik nou eens een antwoord geven op de vraag die onze Bandiet stelde .....m.a.w. TERUG ON TOPIC fijne gasten!!
@ Bandiet: ik heb de Impact ruim een jaar en draag hem naar volle tevredenheid. Zit lekker. Echter ondervind ik wel dat het witte frame door weersinvloeden van wit veranderd is in licht oranje/bruin. Niet echt mooi, maar ik krijg het ook niet meer wit!
En het leuke is dat ik de bril sinds dit seizoen ook veelvuldig terugzie in het profpeleton. Toch leuk....en nee jongens...ga mij nou niet ook afzeiken dat ik een showmannetje ben en het toch niet moet uitmaken of de profs die bril ook dragen hahahahaha....
Groeten!
@ Bandiet: ik heb de Impact ruim een jaar en draag hem naar volle tevredenheid. Zit lekker. Echter ondervind ik wel dat het witte frame door weersinvloeden van wit veranderd is in licht oranje/bruin. Niet echt mooi, maar ik krijg het ook niet meer wit!
En het leuke is dat ik de bril sinds dit seizoen ook veelvuldig terugzie in het profpeleton. Toch leuk....en nee jongens...ga mij nou niet ook afzeiken dat ik een showmannetje ben en het toch niet moet uitmaken of de profs die bril ook dragen hahahahaha....
Groeten!
Wie het laatst lacht.....is traag van begrip...
-
- Forum-lid HC
hendrikjan schreef:"wie zonder zonde is, werpe de eerste steen"
Doe jij nu niet precies hetzelfde?
Eerst met de auto naar de FM 6 euro benzine, rondkijken, passen, thuis 2 uur googelen 1 euro stroom, bestellen, telebankieren 0,05 eurocent........ ik ga tegenwoordig gewoon naar de FM en vraag of hij niet wat korting kan geven, meestal doen ze dat wel.
Marges op fietsen zijn 17,5 % verschil met online, 10 % procent krijg je er altijd af met pedalen, bidoenhouders enz....dus z.g.a. net zo duur en je hebt met garantie een aanspreekpunt.
Kleding zit gigantische marge op, dat kan online nog wel eens interessant zijn.......maar voor een brilletje sponsor ik liever de FM voor 18 euro, mocht ik een keertje een klein probleempje hebben met mijn fiets dan zal hij het wel zo oplossen.......
Marges op fietsen zijn 17,5 % verschil met online, 10 % procent krijg je er altijd af met pedalen, bidoenhouders enz....dus z.g.a. net zo duur en je hebt met garantie een aanspreekpunt.
Kleding zit gigantische marge op, dat kan online nog wel eens interessant zijn.......maar voor een brilletje sponsor ik liever de FM voor 18 euro, mocht ik een keertje een klein probleempje hebben met mijn fiets dan zal hij het wel zo oplossen.......
- chassepatate
- Forum-lid
Maar voor de rest lijkt het me fijne bril.. ongeveer dezelfde pasvorm als een Oakley Radar...
Rode lantaarn schreef: @ Bandiet: ik heb de Impact ruim een jaar en draag hem naar volle tevredenheid. Zit lekker. Echter ondervind ik wel dat het witte frame door weersinvloeden van wit veranderd is in licht oranje/bruin. Niet echt mooi, maar ik krijg het ook niet meer wit!
Dat is toch wel een beetje zonde. Heb je hier al contact over gehad met BBB?
Ik heb zelf ook gekeken naar de Impact, maar ben steeds weer uitgekomen bij de Winner PH.