gsm-nummer michel wuyts
Dat misschien wel, maar daar dienen zijn knechten voor!
Heb je vandaag nog een superlatief van Michel Wuyts over Gilbert in je hoofd opgeslagen?
Ik wil wel is weten waar je het precies over hebt. Volgens mij ligt da gewoon naar welke zender je kijkt ;p. Ik heb vandaag het meest naar Sporza gekeken (tuurlijk supporteren die voor de Belgen). Als je dan naar Ned 1 gaat heb je weer andere commentaar met de nadruk op Gesink en al die Nederlanders. Dat lijkt me toch gewoon de logica
Heb je vandaag nog een superlatief van Michel Wuyts over Gilbert in je hoofd opgeslagen?
Ik wil wel is weten waar je het precies over hebt. Volgens mij ligt da gewoon naar welke zender je kijkt ;p. Ik heb vandaag het meest naar Sporza gekeken (tuurlijk supporteren die voor de Belgen). Als je dan naar Ned 1 gaat heb je weer andere commentaar met de nadruk op Gesink en al die Nederlanders. Dat lijkt me toch gewoon de logica
Bianchi Via Nirone
Wat een gezwam zeg, super Schleck en super Contador? de koers was gisteren, en er was er maar één super. De rest waren enkel en alleen pannekoeken omdat Gilbert dat ervan maakt. Net zoals Cancellara in de kasseikoersen pannekoeken maakt van de rest. daar hebben ze ondertussen wel een manier gevonden om hem te kloppen, en over die manier kan er veel gezegd worden, maar koers is koers, punt.
Laat Wuyts toch doen, verwacht je dan dat hij niets zegt als Gilbert of Cancellara iets doen? dat zijn juist dé momenten in koers, dus moet hij wel enthousiast zijn!
Laat Wuyts toch doen, verwacht je dan dat hij niets zegt als Gilbert of Cancellara iets doen? dat zijn juist dé momenten in koers, dus moet hij wel enthousiast zijn!
RubenM schreef:ik vind net dat hij een geweldig koersinzicht heeft!
Maarja dat is mijn mening...
Zeg je dat nu om te lachen? Wuyts begrijpt gewoon niks van de koers zelf, en zijn uitspraken over verkopen, combines, weggeven van koersen e.d. ergeren mij mateloos. Marc uytterhoeven is destijds moeten opstappen omdat wuyts het niet kon hebben dat marc hem constant zat te verbeteren. En waarom moet hij altijd assistentie hebben van een echte wielerkenner (de cauwer bvb) , denk je?
Wat je hem wel moet meegeven is zijn kennis op gebied van uitslagen en eerder geleverde prestaties van renners en ook zijn randuitleg (toerisrisch praatje) kan ik wel smaken.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pffft, wat een enorm kansloos topic is dit zeg.
Ik kan mensen die niet eens de namen van de renners fatsoenlijk kunnen spellen echt niet serieus nemen. En zelfs renners op meerdere manieren verkeerd spellen....
Wuyts zit echt op jouw telefoontje te wachten zeg.
Ik kan mensen die niet eens de namen van de renners fatsoenlijk kunnen spellen echt niet serieus nemen. En zelfs renners op meerdere manieren verkeerd spellen....
Wuyts zit echt op jouw telefoontje te wachten zeg.
Less is bore
en ik kan geen kommaneukers hebben die zagen dat anderen niet alle namen weten te spellen. Het is leuk dat je het kunt, maar who cares dat iemand anders een foutje maakt, schrijf zelf dan wel alles juist he!
Het is mij ook al meedere keren opgevallen dat er heel veel mensen zijn die het nummer van Wuyts lijken te hebben. Dat lijkt me toch ongebruikelijk voor een tv-persoonlijkheid. Ik heb bijvoorbeeld van geen enkel bekend persoon het telefoonnummer.
Zelf zou ik liever het nummer van Maarten Ducrot hebben. Niet om hem te verbeteren of iets over de uitzending te zeggen, maar gewoon om eens af te spreken een biertje te gaan drinken ...
Zelf zou ik liever het nummer van Maarten Ducrot hebben. Niet om hem te verbeteren of iets over de uitzending te zeggen, maar gewoon om eens af te spreken een biertje te gaan drinken ...