SIDI 50 JAAR
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, maar jij wilt verkopen *evil*
Less is bore
Nee ik bedoel dat ik nog een aantal paar ergo 2 heb die niet versleten zijn, verkopen wordt moeilijk aangezien je deze uitvoering speciaal moest voorbestellen en afhankelijk van die voororders geproduceerd wordt.
Ik heb ze dus niet voor de verkoop, [snob modus aan]alleen setje voor mijn "sidi verzameling"[/snob modus uit]
Ik heb ze dus niet voor de verkoop, [snob modus aan]alleen setje voor mijn "sidi verzameling"[/snob modus uit]
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid
Weet iemand of deze ook in maat 40 verkrijgbaar zijn?
Kijk eens op www.dandybike.com daar zijn ze € 207,-
Wat een potsierlijke sloffen, dat roomwit/wit met al die kitscherige gouden aanhangsels!Ik kan niet snappen dat deze schoenen hier zo gewild zijn, is dit dan toch te wijten aan het meeloopgedrag van wielrenners? Witte Sidi's zijn daar een mooi voorbeeld van, maar dit Turkse design slaat alles.
witte schoenen zien er veel gesoigneerder uit dan zwarte schoenen.. dat heeft niets met meeloopgedrag te maken, maar met wat je mooi vindt.. wit wel, zwart niet...
-
- Forum-lid
Ach ach gesoigneerder uitzien...... ja ja het snobisme viert weer hoogtij, wit is zo smettelijk man, en als je overschoentjes draagt zie je je mooie witte schoentjes niet meer, of je moet witte overschoentjes dragen maar die worden dan weer vies vooral in de jaargetijden die nu gaan aanbreken.
Onbewust worden de wielrenners hier toch beinvloed door de modemores, dat mag ontkent worden maar ik zie het wel.
Men zou van binnen wel wat "gesoigneerder" mogen zijn.
Al die uiterlijkeheden doen er toch niet zo toe is mijn mening
Onbewust worden de wielrenners hier toch beinvloed door de modemores, dat mag ontkent worden maar ik zie het wel.
Men zou van binnen wel wat "gesoigneerder" mogen zijn.
Al die uiterlijkeheden doen er toch niet zo toe is mijn mening
Ga toch fietsen...