Pagina 2 van 2

Geplaatst: 20 feb 2010 22:20
door reinr
maar dan moet het ruimte in de lagers of haperende remcilinders zijn anders zou ik het niet weten
succes morgen

Geplaatst: 21 feb 2010 15:29
door cubemeister
vandaag 65 km rondgereden door een verbazingwekkend wit drents landschap her en der onderbroken door groene linten van de heren van staatsbosbeheer ivm in mijn ogen (in met kennis ondersteunde) volstrekt onzinnige maatregelen vanwege Q-koorts! 2x licht gerammel van de achterrem en na het doorrijden van een plas heel eveen een slepende voorrem.... weinig spectaculairs dus. zal nog even met een beetje vorkolie de remcillinders inspuiten en een paar keer heen en weer duwen dadelijk.

Geplaatst: 21 feb 2010 20:17
door tiest
CUBEmeister schreef: zal nog even met een beetje vorkolie de remcillinders inspuiten en een paar keer heen en weer duwen dadelijk.


Vinden ze fijn idd Afbeelding

Geplaatst: 23 feb 2010 11:00
door cubemeister
?? wat wil je er anders voor gebruiken... zie niet in dat brunox vork deo slecht zal zijn. het is immers gemaakt om de rubbers van je vork ook niet aan te tasten. fijn dat je de moeite neemt een reactie te plaatsen maar een beetje argumentatie zou ik niet gek vinden....

Geplaatst: 23 feb 2010 19:15
door jimmyvlb
Beter kun je een klein beetje dot remolie aanbrengen op de calipers en ze een paar keer terugduwen. Werkt prima.

Geplaatst: 23 feb 2010 19:55
door pim3
Wil ik wel even aan toevoegen dat je daarvoor het liefst de rem even demonteert. Als er dot olie op je frame komt kun je de lak er bij wijze van spreken zo vanaf vegen. Het is namelijk nogal een agressief goedje.

Geplaatst: 26 feb 2010 16:34
door cubemeister
oke :) bedankt voor de tips. ik ga de remmen binnenkort overzetten op een ander frame dus dan ga ik ze ook aanpakken