Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

ultima performance bij fiets abbo....

muldehar
Forum-lid

muldehar 18 apr 2011 00:11

Persoonlijk vindt ik de focus lijn van Ultima qua zeem niet zo. Daarentegen heb ik ook een U-Line waar ik met betrekking tot de zeem enorm tevreden over ben. De afwerking van de U-Line vindt ik wat minder. Naden van de bretels laten iets los.
Met de performance lijn heb ik geen ervaring maar in het algemeen weet ik dat Ultima gewoon goed is.

davidbernard69
Forum-lid

davidbernard69 21 apr 2011 17:01

Hoewel ik er nog maar één keer mee gereden heb, bevalt mijn nieuwe Ultima Performance 3 heel goed. Uitstekende pasvorm en comfortabele zeem. Als herintredende beginner was ik gestart met een AGU met Nalini zeem zonder bretels. Ik weet nu waarom dat niet verstandig was :-)
Move over! Please?

frank1
Forum-lid

Gebruikersavatar frank1 21 apr 2011 18:32

Ik ben ook van een AGU zonder bretels naar een Ultima Performance gegaan, wat een verschil!!! Ik ben er heel tevreden over, ook bij langere ritten. De pijpjes vallen bij mij niet lang, maar de bretels zijn wel precies goed. Maar goed, ik ben dan ook 2.06 m!

Hanz Bé
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Hanz Bé 25 apr 2011 12:55

Krijg ik vanochtend een (automatische gegenereerde) e-mail van Sanoma dat de broek helaas niet meer verkrijgbaar is. Net na de 8 dagen bedenktijd die je met internet aankopen hebt. Toeval??
(namelijk op de 9e dag!)
Overigens staat de aanbieding met abonnement + broek nog steeds op de website.
Ik mag nu een ander kado uitzoeken, maar dat wil ik helemaal niet. Ik hoop eigenlijk nog gewoon van het abonnement af te kunnen.

Plaats reactie