11sp kettingpons
- Le Grimpeur
- Forum-lid
De vraag bij dit soort "compatible" gereedschappen blijft, of je er behalve het openen en sluiten van de ketting, ook de sluitpin mee kunt "vervormen" (Eng.: "peening" van de sluitpen). Dit is noodzakelijk voor een betrouwbare verbinding.Edje1957 schreef:Gisteren het nieuwe BBB blad binnen gekregen en daar staan er 2 in.
De BBB Proficonnect BTL 55 22.95
De BBB Nautilus 2 BTL 05 13.95
Dit zijn in ieder geval een beetje normale prijzen, maar of het goed werkt geen idee.
Parktool heeft daar bijv. een extra "peening-tool" voor in het assortiment.
60 x Ventoux
- Le Grimpeur
- Forum-lid
lancev7 schreef:Het eerder genoemde alternatief voor deze kwestie, een KMC 11sp Quicklink is wel in ontwikkeling. Sterker nog deze is al in de testfase en zal eind Q2 / begin Q3 (begin zomer) op de markt komen.
Kan ik tegen die tijd m'n (dure) Campa-tool wel op Marktplaats zetten:D!
60 x Ventoux
lancev7 schreef:Het eerder genoemde alternatief voor deze kwestie, een KMC 11sp Quicklink is wel in ontwikkeling. Sterker nog deze is al in de testfase en zal eind Q2 / begin Q3 (begin zomer) op de markt komen.
Inderdaad Ik ben de kmc ketting en quicklink aan het testen
enrique1 schreef:lancev7 schreef:Het eerder genoemde alternatief voor deze kwestie, een KMC 11sp Quicklink is wel in ontwikkeling. Sterker nog deze is al in de testfase en zal eind Q2 / begin Q3 (begin zomer) op de markt komen.
Werkt de quicklink alleen in combinatie met een KMC ketting? Of gaat dit straks ook op mijn Campa ketting werken?
Hoe verloopt het testen je tot nu toe trouwens?
Bianchi 928 C2C, Chorus 11s, Kuiper 50mm
Tjesis schreef:enrique1 schreef:lancev7 schreef:Het eerder genoemde alternatief voor deze kwestie, een KMC 11sp Quicklink is wel in ontwikkeling. Sterker nog deze is al in de testfase en zal eind Q2 / begin Q3 (begin zomer) op de markt komen.
Werkt de quicklink alleen in combinatie met een KMC ketting? Of gaat dit straks ook op mijn Campa ketting werken?
Hoe verloopt het testen je tot nu toe trouwens?
De quicklink gaat ook op de campa ketting werken .Ik kan nog niet veel zeggen van het testen heb nog maar een paar keer gefietst ermee .De ketting staat op mijn nieuwe fiets en die is net als ik aan het wachten op goed weer
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ja testen gaat toch niet alleen met droog weer.
Of is dit geval de piloot niet bereid zichzelf te testen.
Het blijft overigens een feit dat deze pons krankzinnig duur is en ik heb em zakelijk voor mijn shop nodig maar vind de prijzen ronduit belachelijk teleurstellend.
Grtz; mtbfool
Of is dit geval de piloot niet bereid zichzelf te testen.
Het blijft overigens een feit dat deze pons krankzinnig duur is en ik heb em zakelijk voor mijn shop nodig maar vind de prijzen ronduit belachelijk teleurstellend.
Grtz; mtbfool
- daniel1975
- Forum-lid HC
De 10sp pons is ook zo idioot duur
Less is bore
Amclassic-fan schreef:Lekkere manier van testen is het. Ik vind het niet zo spannend of een ketting goed blijft werken met mooi droog weer, dat ding moet gemarteld worden met modder, zand en pekel
Voor de modder ,zand,regen hebben we een ander fietsje maar die is 10 speed.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC