Mentsjov zal titel Giro niet verdedigen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik denk dat bottechia wel eens in de buurt van de waarheid kan zitten.
Less is bore
-
- Forum-lid
Menchov heeft volgens mij twee maal de Vuelta gewonnen nadat hij de tour had gereden.
Dus twee tours moet ik aankunnen.
Echter leek het erop dat Menchov in een tweede tour vaak sterker is dan de eerste, daarom was volgens mij vorig jaar besloten om eerst de Giro te rijden zodat hij nog sterker in de tour zou verschijnen.
En even over het knechten, volgens mij heeft ie veel werk verricht om Rasmussen in het geel te houden.
Nog steeds erg jammer dat hij geen Giro rijdt, qua etappes vind ik dit een veel mooiere ronde dan de Tour, ik kijk dus weer uit naar de Giro
Dus twee tours moet ik aankunnen.
Echter leek het erop dat Menchov in een tweede tour vaak sterker is dan de eerste, daarom was volgens mij vorig jaar besloten om eerst de Giro te rijden zodat hij nog sterker in de tour zou verschijnen.
En even over het knechten, volgens mij heeft ie veel werk verricht om Rasmussen in het geel te houden.
Nog steeds erg jammer dat hij geen Giro rijdt, qua etappes vind ik dit een veel mooiere ronde dan de Tour, ik kijk dus weer uit naar de Giro
Amclassic-fan schreef:csteenbe schreef:Afgelopen wielerseizoen heeft bewezen dat 2 ronde's voor Menchov teveel is.
Volgens mij won hij toch de Vuelta wel eens nadat hij gewoon een Tour had gereden. Was ook de reden dat hij vorig jaar de Giro reed voor de Tour.
Klopt, maar de volgorde is anders. De Tour is niet te vergelijken met welke koers dan ook.
YFood !!!