Giro toertocht
[quote="Bottecchia"]Zo hoeft het voor mij ook niet. 29 euro voor een toertocht maar wel een 'gratis' t-shirt. Ja, zo kan ik het ook. Waarom niet 9 euro voor de tocht en 20 euro betalen voor een mooi shirtje als je dat tenminste graag hebben wilt.
Daar komt voor mij dan nog bij dat ik dit gebied wel kan dromen dus ik heb er de tocht niet voor nodig om hier eens leuk rond te rijden. Ik ga wel lekker effe bij de proloog kijken om een beetje sfeer te proeven. [/quote]
kom ook om de hoek vandaan helemaal met je eens!
Daar komt voor mij dan nog bij dat ik dit gebied wel kan dromen dus ik heb er de tocht niet voor nodig om hier eens leuk rond te rijden. Ik ga wel lekker effe bij de proloog kijken om een beetje sfeer te proeven. [/quote]
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
ik heb me net ook ingeschreven voor de middelburgse 150.
lekker zeeuwse bolussen na een ritje!
lekker zeeuwse bolussen na een ritje!
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
[quote="MM"][quote="Bottecchia"]Zo hoeft het voor mij ook niet. 29 euro voor een toertocht maar wel een 'gratis' t-shirt. Ja, zo kan ik het ook. Waarom niet 9 euro voor de tocht en 20 euro betalen voor een mooi shirtje als je dat tenminste graag hebben wilt.
[/quote]
Ik zou graag de nuance maken, het is een prachtige ronde maar de prijs niet waard als je er regelmatig traint? De Utrechtse Heuvelrug en de Lekdijk zijn onderdeel van mijn vaste ronde en als je er niet wekelijks rijdt is het best een mooie route hoor.
[/quote]
Ik zou graag de nuance maken, het is een prachtige ronde maar de prijs niet waard als je er regelmatig traint? De Utrechtse Heuvelrug en de Lekdijk zijn onderdeel van mijn vaste ronde en als je er niet wekelijks rijdt is het best een mooie route hoor.
Camerig is prachtig!
-
- Forum-lid
29 euro voor een toertocht vind ik per definitie te veel. Het is gewoon niet nodig om zoveel geld te rekenen. Of het nu een mooie omgeving is of niet. Want mooi is het er zeker. Daar kan geen discussie over zijn. Ik zou er met plezier iedere dag kunnen fietsen.
Als straks het seizoen weer een beetje op gang is dan rij ik bijna wekelijks tochten in België. Dat kost meestal ergens rond de 3 of 4 euro en als je lid bent van de bond dan krijg je nog korting ook. Dat noemen ze democratische inschrijfprijzen. Iedereen kan meedoen!
Nu snap ik best dat het niet altijd mogelijk is om deelnemers voor zo weinig geld van alle gemakken te voorzien. Maar als je als organisatie een beetje creatief te werk gaat en vooral goed kijkt naar wat deelnemers wel en niet nodig hebben dan kan het echt een stuk voordeliger.
Als straks het seizoen weer een beetje op gang is dan rij ik bijna wekelijks tochten in België. Dat kost meestal ergens rond de 3 of 4 euro en als je lid bent van de bond dan krijg je nog korting ook. Dat noemen ze democratische inschrijfprijzen. Iedereen kan meedoen!
Nu snap ik best dat het niet altijd mogelijk is om deelnemers voor zo weinig geld van alle gemakken te voorzien. Maar als je als organisatie een beetje creatief te werk gaat en vooral goed kijkt naar wat deelnemers wel en niet nodig hebben dan kan het echt een stuk voordeliger.
Dat klopt wel maar het geld wordt gebruikt om de Giro te organiseren. Dit soort events maakt de Giro mogelijk. Ik ben bezig met de Tour op de zaak en die reken prijzen waar je stijl van achteroverslaat. De ASO rekent 3 keer zoveel als bijv. een topclub in de Eredivisie.
Camerig is prachtig!
Zij is ook tegen
Het is zeker niet goedkoop maar het is natuurlijk ook wel iets redelijk unieks. Met welke "standaard" toertocht rij je over de provinciale weg en onder begeleiding zodat je overal door kan rijden?!? Daar wil ik voor een keertje best €29,- voor neertellen.
Veni, vidi, fietsie
Alles met \'te\' ervoor is slecht... behalve tequila
+1 voor BoerBas. Ik ben blij dat dit shirt me "maar" €29,- kost, hoop alleen dat de broek niet al te duur is...Indien ook €29,- heb ik voor een kleine €60,- toch een leuk en uniek setje erbij
Bianchi SL3, Pantani Vive!!
Colnago CX-1
Colnago CX-1
[quote="BoerBas"]Het is zeker niet goedkoop maar het is natuurlijk ook wel iets redelijk unieks. Met welke "standaard" toertocht rij je over de provinciale weg en onder begeleiding zodat je overal door kan rijden?!? Daar wil ik voor een keertje best 29,- voor neertellen.[/quote]
Het gaat dan wel met een gemiddelde van 27 km/h, is in een groep nogal stapvoets.
Groet Gert-Jan
Het gaat dan wel met een gemiddelde van 27 km/h, is in een groep nogal stapvoets.
Groet Gert-Jan
Redelijk snel fietsen is best grappig.
[quote="Il Pirato"]Goede rustige duurtraining [/quote]
Precies! Lekker ontspannen peddelen, kan is 's avonds tenminste gewoon de kroeg in zonder dat het eerste biertje direct doorstroomt in m'n benen...:p
Precies! Lekker ontspannen peddelen, kan is 's avonds tenminste gewoon de kroeg in zonder dat het eerste biertje direct doorstroomt in m'n benen...:p
Veni, vidi, fietsie