Pagina 2 van 4

Geplaatst: 21 mar 2010 18:44
door fructus
Twee weken geleden een paar Sidi-schoenen besteld. Even gebeld of ze op voorraad waren. Dat konden ze niet direct vertellen, maar de zouden me terugbellen. Meteen ook Futurumshop gebeld. Die hadden een levertijd van 1 tot 4 dagen. Een beetje een vreemde tijdspanne, dus toen Gustavsport een minuut later terugbelde, dat ze op voorraad waren, maar dat de importeur binnen een dag kon leveren, heb ik ze bij Gustavsport besteld. Ik houd van goede service.

Na 2 weken nog steeds niets geleverd en geen communicatie over de vertraging. Ik heb gebeld en toen kreeg ik te horen dat ze niet binnen waren... Geen verklaring, geen excuus. Ze waren er gewoon niet. Ik had zwarte besteld, maar vind witte ook mooi. Ik vroeg toen of de witte wel op voorraad waren. Dat was zo en de dag erop had ik ze binnen.

Gezien de andere reacties hier, zeg ik: bel of het op voorraad is, dan heb je ze snel. Anders ergens anders bestellen.

Geplaatst: 22 mar 2010 13:23
door josvtec
Laatst shimano raceschoenen besteld.
Binnen 5 werkdagen geleverd, geen klagen tot dusver.

Geplaatst: 22 mar 2010 13:31
door daniel1975
Stillekracht schreef: Ze pakken 30% marge. Da's een marge waar ik in de branche waar ik werkzaam in ben over droom en waar je de tent kunt sluiten als je deze marge wilt pakken.


Ik vraag mij af waar jij dan werkzaam bent, want 30% is is verschillende branches echt niks bijzonders hoor. Daar moet je hele bedrijfsvoering ook nog van betaald worden etc.

Geplaatst: 22 mar 2010 17:49
door stillekracht
Ik werk in de ICT sector. 30% is om van te dromen.

Geplaatst: 22 mar 2010 19:34
door daniel1975
Lol, daar is het jaren lang veel meer geweest ;)

Maar serieus: het is maar net de vraag wat er in de prijs is ingecalculeerd.
30% marge klinkt leuk, maar als je daar je pand, personeel, apparatuur, etc nog van moet betalen blijft er heeeeeel weinig over hoor.

Geplaatst: 26 mar 2010 00:33
door fw
En in de ICT sector kan ook makkelijk 30% (bruto) marge worden gemaakt. Bij ons hebben we zelfs dingen met 800% marge. Hardware en hosting liggen alleen wat moeilijker volgens mij.

Geplaatst: 18 apr 2010 20:11
door engeltje
Ik heb 8 december Sidi schoenen besteld. Vervolgens werd de verwachtte afleverdatum almaar opgeschoven. Uiteindelijk heb ik 18 maart besloten te annuleren, maar zit nu nog steeds op mijn geld te wachten.

Geplaatst: 23 apr 2010 20:58
door mima
Door al het fietsen ben ik inmiddel bij craft shirts bij de maat xs aangekomen. Gustavsport is een van de weinige internet leveranciers die deze leveren. Even belletje gedaan of ze op voorraad zijn, besteld en na 1 dag in huis. Heb er in het verleden wel vaker iets besteld en kan alleen maar tevreden zijn over de service en levertijden...

Geplaatst: 12 aug 2010 22:32
door engeltje
nieuw poging gewaagd met "kussentjes" voor in een helm.
De enige die na een mailtje zegt ze te kunnen leveren.

Dus ik heb ze besteld. Ze zouden verzonden worden na betaling. Ik betaal gelijk die dag. Nu anderhalve week later vraag ik waar ze blijven. Nu is de reactie: de factuur ligt nog bij "betaling controleren".
Het schiet (in dit geval) niet erg op

Geplaatst: 13 aug 2010 01:16
door buurman
heb er wel goeie ervaring mee binnen 1 dag overschoenen binnen.

ook een keer in de winkel geweest 5 min rond gelopen zonder iemand te zien, toen er iemand kwam bleek die er ook niet echt verstand van te hebben.

maar bestelling via internet ging wel goed!

Geplaatst: 17 aug 2010 21:06
door engeltje
Vandaag mijn "kussentjes" netjes binnengekregen na een verontschuldigend mailtje.

Geplaatst: 01 sep 2010 00:15
door deharrie
Zes artikelen besteld, en alle zes binnen twee werkdagen geleverd. Heb wel telefonisch "advies" gevraagd zodat je weet of de gewenste artikelen voorradig zijn. Ze zijn overigens niet duur.