BBB zonnebrillen
-
- Forum-lid HC
Die mijne is ook nog spierwit! Mijn bril dan......
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
...geen witte nemen
Ga toch fietsen...
Hoi,
Een iets ander onderwerp voor wat betreft BBB Brillen. IK gebruik nu een Rudy Project Ekynox maar dat terzijde.
Enige jaren geleden een BBB Cruiser 2135 gekocht. Ik dacht dat ik gek werd. Alles leek in ene opstand te zijn. Zo ook op de fiets. Ik had het gevoel dat ik op een 5 meter hoge fiets zat ('licht' overdreven).
Het was zoiets als een groothoek op een (d)SLR. Ik werd er helemaal gek van.
Wellicht dat zoiets nu niet meer het geval is met BBB brillen.........
Mvg, Zorro
Een iets ander onderwerp voor wat betreft BBB Brillen. IK gebruik nu een Rudy Project Ekynox maar dat terzijde.
Enige jaren geleden een BBB Cruiser 2135 gekocht. Ik dacht dat ik gek werd. Alles leek in ene opstand te zijn. Zo ook op de fiets. Ik had het gevoel dat ik op een 5 meter hoge fiets zat ('licht' overdreven).
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
ZorroI schreef:Hoi,
Mvg, Zorro
dat probleem had ik ook met mijn oude bbb bril, type weet ik niet meer. Maar in de winkel een successor geprobeert en dat zag een stuk fijner.
- chassepatate
- Forum-lid
De BBB Impact brilletjes zien er toch niet verkeerd uit...
-
- Forum-lid
Hallo,
Ik wil graag een BBB Successor gaan kopen (heb nog geen bril) maar weet iemand of ik dan zelf kan kiezen welke lens ik erbij wil? En weet iemand welke lenzen er überhaupt zijn voor de Successor?
Dank!
Ik wil graag een BBB Successor gaan kopen (heb nog geen bril) maar weet iemand of ik dan zelf kan kiezen welke lens ik erbij wil? En weet iemand welke lenzen er überhaupt zijn voor de Successor?
Dank!
Lancestrong schreef:Hallo,
Dank!
Kijk hier maar even , hier staat alles erover>
http://www.bbbparts.com/sportsglasses_s ... sg2893.php
Had ook een bbb winner, na een seizoen geel.
Na een bezoek aan de bbb stand op bike motion mocht ik bij de dealer een andere halen.
Ook deze was na een seizoen geel.
Bij bike2build werd mij verteld dat ze nu van ander materiaal gemaakt worden.
Heb nu een witte finisher gekocht .... zal mij benieuwen !
Na een bezoek aan de bbb stand op bike motion mocht ik bij de dealer een andere halen.
Ook deze was na een seizoen geel.
Bij bike2build werd mij verteld dat ze nu van ander materiaal gemaakt worden.
Heb nu een witte finisher gekocht .... zal mij benieuwen !