De sportieve fietser in Nederland
Ingevuld
Gelukkig wist ik bij vraag 42 dat ik bijna klaar was anders was ik ook afgehaakt
Gelukkig wist ik bij vraag 42 dat ik bijna klaar was anders was ik ook afgehaakt
http://www.sjaspatat.net" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="mispoes"]Gelukkig wist ik bij vraag 42 dat ik bijna klaar was anders was ik ook afgehaakt[/quote]
tja, ik denk dat de enquête maker het beste van te voren kan aangeven hoelang het wel niet kan duren. Dit kan je het beste doen door alles hardop voor te lezen in een normaal tempo en dat keer 2 te doen. Is het langer als 5 minuten, dan vragen schrappen of op de helft aangeven dat de helft gedaan is en vragen of er nog er nog wat gevraagd mag worden.
Alleen op de fiets kan het niet lang genoeg duren....
tja, ik denk dat de enquête maker het beste van te voren kan aangeven hoelang het wel niet kan duren. Dit kan je het beste doen door alles hardop voor te lezen in een normaal tempo en dat keer 2 te doen. Is het langer als 5 minuten, dan vragen schrappen of op de helft aangeven dat de helft gedaan is en vragen of er nog er nog wat gevraagd mag worden.
Alleen op de fiets kan het niet lang genoeg duren....
Wacht even: je zit op het HBO (marketing) in je afstudeerfase en je kan geen fatsoenlijke enquête opstellen? Dan hoor je imho niet af te kunnen studeren.
Daarnaast: je behoort zo'n ding eerst te testen met test gebruikers voor je life gaat. Heb jij geen begeleider die je voor dit soort blunders behoed... ?
Daarnaast: je behoort zo'n ding eerst te testen met test gebruikers voor je life gaat. Heb jij geen begeleider die je voor dit soort blunders behoed... ?
Lekker kritisch hoor.... Voor iemand die niet kan spellen!
"testgebruikers" zonder spatie!
"behoedt" met een "t"!
En dan nog van dat rare "imho" en "life", maar wel de moeite nemen om een dakje op enquête te schrijven.
Je hebt wel een punt natuurlijk. Maar toch vul ik die enquête ook even in.
"behoedt" met een "t"!
En dan nog van dat rare "imho" en "life", maar wel de moeite nemen om een dakje op enquête te schrijven.
Je hebt wel een punt natuurlijk. Maar toch vul ik die enquête ook even in.
- plantagenet
- Forum-lid
Idem.
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
[quote="BassieG15"]Lekker kritisch hoor.... Voor iemand die niet kan spellen!
"behoedt" met een "t"!
[/quote]
Pot & ketel....
Testgebruikers MOET zonder spatie vriend
Edit, sorry Bassie, dat bedoelde jij ook....
"behoedt" met een "t"!
[/quote]
Pot & ketel....
Edit, sorry Bassie, dat bedoelde jij ook....
- superrose
- Forum-lid
- Contact
[quote="Mafkees"][quote="BassieG15"]Lekker kritisch hoor.... Voor iemand die niet kan spellen!
"behoedt" met een "t"!
[/quote]
Pot & ketel....
[/quote]
"behoedt" met een "t"!
[/quote]
Pot & ketel....
[/quote]
Een paar uur op de fiets, het maakt alles zo simpel.
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten
website: http://stoerevrouwensporten.nl/
twitter: @wijsporten