Pagina 2 van 2
Geplaatst: 31 dec 2009 21:02
door niels1979
Ook hier de 4000s, pas 1 x lek met de achterband met zo'n 6500 km erop.
De voorband heeft er nu zo'n 9500 km op zitten en nog steeds niet versleten.
Geplaatst: 01 jan 2010 00:49
door spinningfreak
Hier ook Conti GP4000S. Ik heb wel geen ervaring met de Vittoria banden, wel met de Vredestein Fortezza TriComp die hierboven al genoemd is. Die heb ik twee jaar geleden ingewisseld voor de Conti's en geen spijt gehad. Geen lekke banden (even afkloppen) en voor mijn gevoel veel meer grip en kan ik extremer bochten aansnijden dan bij de Fortezza's.
Overigens heeft Tour magazin de GP4000S al twee jaar achter als beste beoordeeld bij een vergelijkende test. Ze worden zelfs beter beoordeeld dan de nieuwere Conti GP4000RS.
Voor de volledigheid bij de laatste test in september (1 is best, 5 is slechtst):
Conti GP400S, cijfer 1,3
Vittoria Diamante Pro, cijfer 2,9
Vittoria Corsa Evo CX, cijfer 3,3
Als je geïnteresseerd bent in de volledige test, kan ik wel een pdf mailen.
Geplaatst: 01 jan 2010 18:32
door cycling1970
Het was dan ook de enigste test waar de gp4000s als beste uit kwam, toevallig een duits magazine
Geplaatst: 01 jan 2010 18:37
door Zorro
cycling1970 schreef:Het was dan ook de enigste test waar de gp4000s als beste uit kwam, toevallig een duits magazine
Hoi,
Net maar wat voor testcriteria je hanteert maar laat de uitkomst van die test nu eens mooi overeenkomen met gebruikerservaringen als het gaat om de Conti 4000(s). Weinig lek en goed slijtvast.
Doet het er dan nog toe of het een Duits onderzoek was?
Zorro
Geplaatst: 02 jan 2010 21:09
door nick-yan
conti gp 4000s
lage rolweerstand!
veel grip! (meeste volgens tour test)
ik heb er nog nooit op lek gereden in 2 jaar!
als je wat meer demping wilt moet je de conti atack & force hebben (is het zelfde maar dan meer demping)