Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Forumlid van het jaar 2009

Lcsmet
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Lcsmet 25 dec 2009 22:41

[quote="Peterj"]Ik mis Amclassic-fan bij de genomineerden, 11226 post in totaal is niet niks.
Staat iedereen met raad en daad bij en heeft overal wel een antwoord op.
Mijn stem naar Amclassic-fan.[/quote]

Het gaat toch niet om de kwantiteit. Als je de kwaliteit van de posts ziet, niet dus.

Voor mij mag gastheer G of Zorro zijn handtekening aanvullen met"furumlid van 2009". Zij hebben wel een positieve instelling.
I know myself like no one else
Nothing to defend

em
Forum-lid

em 25 dec 2009 22:43

GastheerG. Vanwege zijn passie een voorbeeld voor velen. Heeft mij daarnaast van de zomer een aantal goede tips gegeven (incl. de route voor een verkorte Roubaix Teaser).

Daarnaast wat mij betreft ook een eervolle vermelding voor Andromeda. Behalve dat hij heel relaxed is met het leveren van spullen via zijn winkel, heeft hij ook een aardige groep mensen warm gemaakt voor het baanwielrennen.

Maar wie het ook gaat worden, wat wordt eigenlijk de prijs voor het forumlid van het jaar...;)

masterb
Forum-lid

masterb 25 dec 2009 22:54

[quote="Peterj"]Ik mis Amclassic-fan bij de genomineerden, 11226 post in totaal is niet niks.
Staat iedereen met raad en daad bij en heeft overal wel een antwoord op.
Mijn stem naar Amclassic-fan.[/quote]

Iedereen is vrij forumleden te nomineren. Als er maar een forumlid in naarvoren springt.

@ EM, bedenk eens wat leuks... ik had ook maar een gek idee.

em
Forum-lid

em 25 dec 2009 22:57

[quote="Master B"]@ EM, bedenk eens wat leuks... ik had ook maar een gek idee.[/quote]

Een eigen forumrit!

masterb
Forum-lid

masterb 25 dec 2009 22:57

Een ere ronde in zijn of haar dorp...

frigo
Forum-lid

frigo 25 dec 2009 23:41

Door de positieve inbreng van velen is het Fiets-forum wat mij betreft een groot succes. Toch is er wat mij betreft één forumlid dat de kroon spant (zonder anderen hierbij te kort te willen doen).

Wat betreft originaliteit (fiets laten wassen door Playmobil:D ), gevoel voor sentiment en nostalgie (Parijs-Roubaix Teaser, Retro Ronde van Vlaanderen en l'Eroica), spreekstalmeester bij de Staal-meeting (met hulp van Bottechia) en de Rotterdamse Forumrit (samen met BianchiSL3 en Andromeda) en positieve gestoordheid (kasseienrit in de Sneeuw met Bottechia):

Mijn genomineerde GastheerG:):):):):):)
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 25 dec 2009 23:51

Van mij geen nominatie, naar mijn mening wordt het forum gevormd door de diversiteit van alle leden.

Natuurlijk springen er altijd een paar uit maar ook die worden "gevoed" door anderen, als die niet reageren, commentaar hebben of een initiatief steunen komt er niets van alle goede plannen/suggesties terecht.

Wat mij betreft komt het gehele forum in aanmerking voor deze nominatie en hoop ik dat we in 2010 met zijn ALLEN weer kunnen zorgen voor mooie verhalen, ervaringen, initiatieven en discussies!
"Try not. Do or do not......there is no try"

kweekel
Forum-lid

kweekel 26 dec 2009 02:07

Ik lees altijd graag de schrijfsels van GastheerG.
Jan

arepol
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar arepol 26 dec 2009 02:14

[quote="andromeda"]Van mij geen nominatie, naar mijn mening wordt het forum gevormd door de diversiteit van alle leden.

Natuurlijk springen er altijd een paar uit maar ook die worden "gevoed" door anderen, als die niet reageren, commentaar hebben of een initiatief steunen komt er niets van alle goede plannen/suggesties terecht.

Wat mij betreft komt het gehele forum in aanmerking voor deze nominatie en hoop ik dat we in 2010 met zijn ALLEN weer kunnen zorgen voor mooie verhalen, ervaringen, initiatieven en discussies![/quote]

Volkomen mee eens! Het is zeker zo dat sommigen meer posten of meer aanspreken, maar een forum maak je nog steeds met z'n allen. Wel is dit een mooie manier om diegenen die een inspiratiebron zijn voor anderen nog eens te 'bedanken'.

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 26 dec 2009 10:29

Een mooi topic dan om eens alle MODS te bedanken voor weer een jaartje vrijwilligerswerk! Ik heb niet eens alle namen op een rijtje, maar ik zie wel dat het toch heel wat werk is. Jullie houden een prachtig platform bij dat gewoon werkt... Hartstikke goed!

andromeda
Forum-lid HC

Gebruikersavatar andromeda 26 dec 2009 10:42

[quote="GastheerG"]Hoewel wel heel erg politiek correct heeft Andromeda wel gelijk.
[/quote]

Dit is dan ook de eerste (en waarschijnlijk de laatste) keer dat ik iets doe wat politiek correct is :-)

Maar jouw verhaal maakt nog duidelijker wat ik bedoelde aan te geven, neemt inderdaad niet weg dat ik natuurlijk wel mensen kan bedanken voor de mooie, leuke, inspirerende etc etc topics hier.

Bij deze dus.....Bedankt!
"Try not. Do or do not......there is no try"

Plaats reactie