CYCLETREND BUSSUM
Zelf onze racefietsen en MTB's gekocht. Met Jos prima te onderhandelen. Is ook nodig met zijn hoge prijzen. Service prima. Wat echt een nadeel is dat zijn zaterdaghulpen echt helemaal van niets weten. Die kunnen beter bij de Blokker gaan werken. Als je vraagt wat het verschil is tussen Specialized en Cube kregen wij als antwoord: "de Specialized is duurder" Wat overigens niet gelogen is. Alleen zat ik daar niet op te wachten.
jan R schreef:Is dat zo ? heb hier begrepen dat een aantal van jullie niet echt gelukig zijn met cycletrend
naar welke fm kan ik dan het beste gaan ?
Zoals ik het lees is vrijwel iedereen tevreden. De prijs is alleen aan de hoge kant. Lees: te hoog.
Maar daarover is te onderhandelen...paar keer terugkomen kan altijd natuurlijk...
Ik heb vorig jaar eens gekeken naar een nieuwe Trek (8500) en had bij het orienterend gesprek al 250 euro aan accesoires te pakken (wel wat vreemd, maar toen waren ze nog maar net open). Uiteindelijk heb ik nergens wat gekocht, maar het geeft aan dat je sowieso hoog in kan zetten.
De Winkel bestaat eigenlijk al drie jaar (voorheen Bikelife en Allizi), ze hebben zich vorig jaar alleen aangesloten bij een andere inkoopcombinatie (lees Cycletrend). Ik vind de prijzen overigens niet idioot hoog. Cycletrend verkoopt alleen haast geen instapmodellen maar met name de duurdere modellen van een merk. Ik heb de indruk dat ze daarbij de adviesverkoopprijzen van de frames hanteren en wel korting verlenen op de montage en onderdelen. Als ze voor alles n.l. adviesprijzen zouden hanteren was ik vorig jaar aanzienlijk duurder uitgeweest bij de aankoop van mijn fiets. In een ander topic (wanneer kopen bij FM of webwinkel) berichtte ik dat ik zelf gekochte onderdelen had bijgeleverd voor de opbouw van een aangekocht frame. Dit was bij Cycletrend. Hier deed men ook absoluut niet moeilijk over.
Al met al ben ik dus tevreden over Cycletrend, alleen monteur Misha blijft een hork...
Al met al ben ik dus tevreden over Cycletrend, alleen monteur Misha blijft een hork...
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!
Om een fiets tekopen bij een webwinkel zie ik eigelijk niet zo zitten ik hou van persoolijk advies.een goede fiets kopen is tenslotte maat werk.
dus als ik het goed begrijp is de zaaak op zich prima op die ene monteur na
nu moet ik zeggen die man heb ik dus 2 jaar terug getroffen en dat was opdat moment de reden om daar niet tekopen.
de andere medewerkers zijn dus wel goed in hun advies en vriendelijk begrijp ik uit jou opmerking .
en onderhandelen over de prijs van iets laat dat nu net me grote hobby zijn
moet allen die Misha zien te omzeilen.
nu moet ik zeggen die man heb ik dus 2 jaar terug getroffen en dat was opdat moment de reden om daar niet tekopen.
de andere medewerkers zijn dus wel goed in hun advies en vriendelijk begrijp ik uit jou opmerking .
jan R schreef:Om een fiets tekopen bij een webwinkel zie ik eigelijk niet zo zitten ik hou van persoolijk advies.een goede fiets kopen is tenslotte maat werk.
JanR,
Bij twijfel niet oversteken zou mijn tip zijn. Als een zaak zo'n boerenlul accepteert terwijl klanten klagen dan staan ze onvoldoende voor je klaar als het echt nodig is. Gegarandeerd dat je teleurgesteld wordt. Nogmaals drie goede adressen die niet ver weg zijn voor je:
- rijwielpalies in Bilthoven
- EPbike in Zeist
- Pliegersport in Meerkerk (30 minuten rijden vanaf knooppunt Eemnes)
Suc6!
Gijs
Camerig is prachtig!
Gijs01 schreef: Nogmaals drie goede adressen die niet ver weg zijn voor je:
- rijwielpalies in Bilthoven
- EPbike in Zeist
- Pliegersport in Meerkerk (30 minuten rijden vanaf knooppunt Eemnes)
Bovenstaand rijtje kan ik zeker onderschrijven. 1 voor 1 goede adresjes.
-
- Forum-lid
Persoonlijk vind ik het niet netjes om zo snoeihard te oordelen over een mecanicien die je niet kent en een zaak waar je nooit bent geweest.Als een zaak zo'n boerenlul accepteert terwijl klanten klagen dan staan ze onvoldoende voor je klaar als het echt nodig is.
Zelf heb ik prima ervaringen met Cycletrend. Jos is een prima kerel en over het onderhoud ook geen klachten. Ze zijn alleen inderdaad nogal aan de prijs.
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL