Roodharig en verbrand razendsnel
-
- Forum-lid
Idd zijn P20 en Ultrasun gewoon bij de drogist te verkrijgen. Staat in het schap bij alle andere zonnebrandsmeerseltjes.
Yep, ik verbrand ook al van het lampje van de koelkast en met P20 kan ik rustig een dagje fietsen, wel goed de aanwijzingen opvolgen en goed laten intrekken, dan pas aankleden, heb je helemaal nergens last van. Bij zweet loopt er in ieder geval niet van die vettige substantie in je ogen, absolutt ideaal spul dus
[quote="JuulH"]leuke prijs voor een zonnebrandcreme![/quote]
Je hoeft het ook maar 1x per dag te smeren. Veel van die goedkope zonnebrandcreme blijf je aan het smeren, dus dan is de prijs nog niet zo heel erg.
En het is natuurlijk altijd beter als 's avonds zo rood als een kreeft zijn
Je hoeft het ook maar 1x per dag te smeren. Veel van die goedkope zonnebrandcreme blijf je aan het smeren, dus dan is de prijs nog niet zo heel erg.
A bad day on the bike is better than a good day at work.
[quote="tati"][quote="JuulH"]leuke prijs voor een zonnebrandcreme![/quote]
[/quote]
daar heb je gelijk in.
[/quote]
daar heb je gelijk in.
Specialized Tarmac Elite Compact
Ik heb ook een zeer blanke huid, vol met sproeten, en verbrand zeer snel. Ik gebruik gewoon een Niveau factor 50 zonnecrème voor kinderen, is normaal gezien voor mijn kleine broertje maar werkt bij mij ook wonderbaarlijk goed.
Gisteren om 10h ingesmeerd, gaan fietsen tot 17h en enkel verbrand aan mijn onderarmen die ik vergeten was in te smeren.
Gisteren om 10h ingesmeerd, gaan fietsen tot 17h en enkel verbrand aan mijn onderarmen die ik vergeten was in te smeren.
Ik houd van de Beerschot-aanhang. Het is het beste publiek dat er bestaat. - Jan Mulder
Ik lees goede verhalen over Aloë Vera gel, schijnt tevens verkolend te werken. Ik heb nog geen ervaring met dat spul, maar dat duurt niet lang meer.
Prijskaartje interesseert mij niet, met een rossige huid ben je gewoon aan jezelf verplicht het lot niet te tarten.
Met mijn rossige bleekschetenhuid verbrand ik ook aardig snel. Het is wel een stuk beter dan in mijn childhood. Tot zeker m'n 20e verbrandde ik binnen een half uur onder de Nederlandse zon.
Prijskaartje interesseert mij niet, met een rossige huid ben je gewoon aan jezelf verplicht het lot niet te tarten.
Met mijn rossige bleekschetenhuid verbrand ik ook aardig snel. Het is wel een stuk beter dan in mijn childhood. Tot zeker m'n 20e verbrandde ik binnen een half uur onder de Nederlandse zon.
Waar blijft nou die suggestie om de haren te verven? Is de helft van het probleem al opgelost.
[quote="Woutre"][quote="Farelli"]Waar blijft nou die suggestie om de haren te verven? Is de helft van het probleem al opgelost.[/quote]
Jaja, we zijn al een uitstervend ras. Wil jij ook nog de `voorbestemden` aan het zicht onttrekken. [/quote]
Och, m'n oudste kleinzoon behoort ook tot dat ras en die zie ik heel graag...:p
Jaja, we zijn al een uitstervend ras. Wil jij ook nog de `voorbestemden` aan het zicht onttrekken. [/quote]
Och, m'n oudste kleinzoon behoort ook tot dat ras en die zie ik heel graag...:p