Cannondale Six carbon, Caad9 of Pinarello FP1 2010
Ik moet de eerste nog tegenkomen die me echt kan overtuigen van het verschil. Ik heb Campagnolo om emotionele en esthetische reden, Ultegra heb ik jaren mee gereden en is ook prima bevallen.
Ultegra 6700 vind ik zelfs subliem, maar ik ben verpest want heb Record
Ultegra 6700 vind ik zelfs subliem, maar ik ben verpest want heb Record
Camerig is prachtig!
Heb in middels een nieuwe fiets gekocht alleen geen Fp1, Six carbon of Caad9 maar een Wilier Izoard (rood/wit) met shimano 105 was wel iets boven de begroting maar dat is niet echt erg.
Zeker niet als je hem ziet.
Lukt mij alleen niet om een foto te plaatsen, moet dat nog ff uit dokteren.
Zeker niet als je hem ziet.
Lukt mij alleen niet om een foto te plaatsen, moet dat nog ff uit dokteren.
ViVa Italia LIbera E Redenta
Hierbij nogmaals (ging de eerste keer verkeerd) de foto van mijn nieuwe aanwinst.
[img=http://img258.imageshack.us/img258/6609/p10204492.jpg]
[img=http://img258.imageshack.us/img258/6609/p10204492.jpg]
Wat een prachtige fiets zeg! En ook hele mooie kleuren. Die shifters krijg je geen spijt van hoor, die zitten prima. Mijn complimenten voor je smaak, zo'n Italiaan is toch het mooist.
Laat je niet gek maken door de "campabinieiri" die ongetwijfeld zijn pijlen op je zal richten vanwege de groep. Die zwarte 105 groep misstaat hem absoluut niet.
Laat je niet gek maken door de "campabinieiri" die ongetwijfeld zijn pijlen op je zal richten vanwege de groep. Die zwarte 105 groep misstaat hem absoluut niet.
Camerig is prachtig!
Laat het nu maar snel beter weer worden, sta al te popellen om te gaan fietsen. Loop alleen maar te stralen en steeds maar ff kijken naar de fiets.
Zal me zeker niet druk maken om de "campabinieiri" het is mijn fiets en van niemand anders. Alleen ik zal er op fiesten:).
Zal me zeker niet druk maken om de "campabinieiri" het is mijn fiets en van niemand anders. Alleen ik zal er op fiesten:).
Heel goed!
Wat vind je trouwens van mijn monster?
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=85&TID=4759
Wat vind je trouwens van mijn monster?
http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=85&TID=4759
Camerig is prachtig!
Zeker ook een hele prachtige fiets. Zeker ook de kleur stelling zwart en blauw, blauw is ook een van mijn favorieten kleuren, heb alleen veel rood met witte kleding vind dat dat wel een beetje overeen moet komen met de fiets. Vind de wielen met de platte spaken ook heel mooi.
Is ook nog mijn wens andere wielen, potje geld is nu alleen op dus nog maar ff sparen en dan kijken voor wat andere wielen met ook platte spaken.
Is ook nog mijn wens andere wielen, potje geld is nu alleen op dus nog maar ff sparen en dan kijken voor wat andere wielen met ook platte spaken.
Mijn wielen zijn de Mavic Krysium SL. De spaken zijn 5 mm breed. Ik ben er tevreden over maar toch verlang ik nog wel een beetje naar Campagnolo Eurus. Dan kon er echter niet meer af toen ik hem aanschafte dus die staan op de rol voor volgend najaar in de actie bij Hopmans of zo. (Zonda voor 380 pop!)
Ik heb inmiddels een wit zadel en wit stuurlint op de fiets zitten. Hierdoor oogt de fiets naar mijn mening nog mooier want het springt eruit op de zwarte ondergrond.
Wat betreft je fietskleding mee eens, een rode trui op een blauwe fiets wordt ook zo'n kerstboom. Echter, ik ridj het liefst met mooi weer in mijn maglia rosa met zwarte koersbroek. Kan niet wachten op het mooie weer dit jaar.....
Ik heb inmiddels een wit zadel en wit stuurlint op de fiets zitten. Hierdoor oogt de fiets naar mijn mening nog mooier want het springt eruit op de zwarte ondergrond.
Wat betreft je fietskleding mee eens, een rode trui op een blauwe fiets wordt ook zo'n kerstboom. Echter, ik ridj het liefst met mooi weer in mijn maglia rosa met zwarte koersbroek. Kan niet wachten op het mooie weer dit jaar.....
Camerig is prachtig!
Niet dat ik mijn fiets in rood, wit en zwart alleen maar heb gekocht voor de kleuren van mijn fietskleding.
Vind hem gewoon helemaal super ben echt een gelukkig persoon, gaat een mooi fiets jaar worden.
Kijk nu al weer uit naar de Steven Rooks classic, vorig jaar voor het eerst gefiets.
Vind hem gewoon helemaal super ben echt een gelukkig persoon, gaat een mooi fiets jaar worden.
Kijk nu al weer uit naar de Steven Rooks classic, vorig jaar voor het eerst gefiets.
Nee, nee, nee,
JE snapt het helemaal, die fiets van jou is een ode aan de Italiaanse wielercultuur!
Koester hem en breng hem ooit eens terug naar geboortegrond. Ik ga van de zomer naar Umbrie en hoop onderweg nog de Grimselpas te bedwingen.
JE snapt het helemaal, die fiets van jou is een ode aan de Italiaanse wielercultuur!
Koester hem en breng hem ooit eens terug naar geboortegrond. Ik ga van de zomer naar Umbrie en hoop onderweg nog de Grimselpas te bedwingen.
Camerig is prachtig!