Polar CS 600
-
- Forum-lid HC
Ik heb het via de UplinkSoftware gedaan bij mijn CS200. De handleiding hiervoor is te vinden op de website van Polar bij 'support'. Hier kun je het aantal km's voor de Odometer meegeven (Dus ook 0). Ik ben namelijk halverwege het seizoen gewisselt van km teller en wil graag bijhouden hoeveel km's de onderdelen gemaakt hebben.
-
- Forum-lid
Totalen
Kies File > Totals (Bestand > Totalen)
Totals (Totalen) bevat cumulatieve gegevens die zijn geregistreerd tijdens alle trainingssessies sinds de laatste reset. Gebruik het totaalwaardenbestand als een seizoen- of maandelijks overzicht van uw trainingsgegevens. De waarden worden automatisch bijgewerkt wanneer u de registratie van de training beëindigt.
Gebruik UP of DOWN om door de volgende gegevens te bladeren:
Bike 1 distance (Afstand fiets 1) (Cumulatieve afstand met fiets 1; kan worden gereset)
Bike 2 distance (Afstand fiets 2)
Bike 3 distance (Afstand fiets 3)
Total distance (Totale afstand) (Cumulatieve afstand; kan worden gereset)
Total duration (Totale tijdsduur)
Total calories (Totale calorieën)
Total exerc. count (Totaal aantal trainingssessies)
Total ascent (Totale stijging)
Total odometer (Totaal kilometerteller) (Cumulatieve afstand; kan niet worden gereset)
Reset totals (Totalen resetten)
Totaalwaarden resetten
Kies File > Totals > Reset totals (Bestand > Totalen > Reset totalen)
Kies de waarde uit het menu die u wilt resetten en bevestig de keuze met OK. Kies Yes (Ja) om het resetten te bevestigen. Verwijderde gegevens kunnen niet worden teruggehaald. Kies No (Nee) om terug te keren naar het Reset menu.
Bestanden verwijderen
Kies File > Delete > Training (Bestand > Verwijderen > Training.
Zoals je hier kunt lezen, dit is uit de gebruiksaanwijzing van polar, kan de odometer, dus de totaal gereden km's niet gereset worden, zelfs als je de batterij verwijderd, komt het vrolijk weer terug. Helaas!!!
Groetjes Jan
Kies File > Totals (Bestand > Totalen)
Totals (Totalen) bevat cumulatieve gegevens die zijn geregistreerd tijdens alle trainingssessies sinds de laatste reset. Gebruik het totaalwaardenbestand als een seizoen- of maandelijks overzicht van uw trainingsgegevens. De waarden worden automatisch bijgewerkt wanneer u de registratie van de training beëindigt.
Gebruik UP of DOWN om door de volgende gegevens te bladeren:
Bike 1 distance (Afstand fiets 1) (Cumulatieve afstand met fiets 1; kan worden gereset)
Bike 2 distance (Afstand fiets 2)
Bike 3 distance (Afstand fiets 3)
Total distance (Totale afstand) (Cumulatieve afstand; kan worden gereset)
Total duration (Totale tijdsduur)
Total calories (Totale calorieën)
Total exerc. count (Totaal aantal trainingssessies)
Total ascent (Totale stijging)
Total odometer (Totaal kilometerteller) (Cumulatieve afstand; kan niet worden gereset)
Reset totals (Totalen resetten)
Totaalwaarden resetten
Kies File > Totals > Reset totals (Bestand > Totalen > Reset totalen)
Kies de waarde uit het menu die u wilt resetten en bevestig de keuze met OK. Kies Yes (Ja) om het resetten te bevestigen. Verwijderde gegevens kunnen niet worden teruggehaald. Kies No (Nee) om terug te keren naar het Reset menu.
Bestanden verwijderen
Kies File > Delete > Training (Bestand > Verwijderen > Training.
Zoals je hier kunt lezen, dit is uit de gebruiksaanwijzing van polar, kan de odometer, dus de totaal gereden km's niet gereset worden, zelfs als je de batterij verwijderd, komt het vrolijk weer terug. Helaas!!!
Groetjes Jan
-
- Forum-lid
C9 schreef:oke dat ga ik zo testen, maar nu zit ik moet probleem nummero 2!
De polar net op mn fiets gezet, alles ging toppie.
tot dat ik hem er in klikte, en nu is ie dus voor geen mogelijkheid meer los te krijgen:p
Ik heb er al met veel kracht aan gedriaad (naar links).
Iemand een tip:)
Het veiligste voor je Polar is je hele handpalm op je Polar leggen, indrukken, en naar links draaien, komt hij er zo af.
Als je het voor de eerste keer doet is het inderdaad lastig!
-
- Forum-lid HC
Naar achterdrukken en draaien.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid HC
Inderdaad.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
C9 schreef:waar moet ik krachtzetten? of gewoon de hele polar naar beneden drukken?
Nog een keer dan! Je hele handpalm erop leggen, gewoon zonder kracht indrukken, en naar links eraf draaien. Niet alleen aan de onderkant of aan de bovenkant drukken, anders breken je nokjes van je polar af en kun je een nieuwe onderkant van je polar bestellen.Nu moet het toch wel lukken Toch?
Gr Jan