In de tussentijd bij Hopmans in de kerst aanbieding de Superrecord groep gehaald, dat was dan toch voor de prijs van record nu een super record. Zo kon ik het wel voor mezelf verantwoorden.
Afgelopen week bij Chris Kuiper een stel fcc50 wieltjes gehaald.
Wat mij verder nog opvalt: Stuurpen staat nog omgekeerd, dit viel niet op toen er nog een triathlonstuurtje op zat. Ik moest met dat stuur erop wat breeduit zitten met m´n handen en zodoende had ik de stuurpen omgedraaid.
De Ultremo bandjes zijn een probeersel, ik ben de GP400S gewend, maar ben toch nieuwsgierig naar de Ultremo´s hoewel ze behoorlijk wat letters en dus drukte opleveren...
Ketting is een YBN 11 speed ketting, hierbij is geen dure campa pons nodig en bovendien is de ketting op deze lengte erg licht= 228 gr. Carbon freaks heeft deze ketting.
Ik heb de knoop nu toch maar eens doorgehakt en heb de rechter remhandle aan de voorrem verbonden. Het rechts remmen van het motorrijden is er na 5 jaar fietsen nog steeds niet uit te slaan.
Nokon kabeltjes heb ik altijd al fraai gevonden.
Onder mijn zadel heb ik 2 bandenlichters, een paar reparatie patches en wat geld geplakt ter vervanging van een zadeltasje.
Ik had ook nog een probleem met de 11 speed cassette icm mijn Xentis wielen, dit heb ik opgelost door een 1mm spacer van Dura ace af te slijpen tot 0,5 m en deze achter de cassette te plaatsen.
En oh ja een bami stuurtje dankzij het topic van Dany.
Allen bedankt voor het meedenken.
]
]
]
]