Parijs-Roubaix muddy teaser (Nu met fotoverslag!)
Nou GastheerG je hebt me wel even goed in verwarring gebracht. Ik dacht echt even dat we een keer of 20 de carrefour de l'arbre zouden gaan doen Maar ja, carrefour is natuurlijk ook een kruispunt in het frans
Over de strook van Buat, met die 7%, zat die ook in de toertocht vorig jaar? Kan me niet herinneren dat ik op de kasseien omhoog ben moeten rijden. (beetje vals plat wel enzo, maar geen 7%)
Over de strook van Buat, met die 7%, zat die ook in de toertocht vorig jaar? Kan me niet herinneren dat ik op de kasseien omhoog ben moeten rijden. (beetje vals plat wel enzo, maar geen 7%)
1. de zwarten
2. amro (maar alleen als het het slecht is)
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
7. BianchiSL3
8. Lancev7
9. Jorisb
10 Kool486
..
13. Bottecchia
door griep en drukte had ik dit topic gemist.
mijn figuur past prima in de modder, lijkt me nu al leuk.
er gaan zeker ook een paar Friesche medestrijders mee die ook aan de tocht mee gaan doen.
wordt zeker zo geslaagd als vorige keer, als ik de foto's zie herrinner ik me een mooie dag met een ploegje gelijkgestoorden en een Zwarte.
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
7. BianchiSL3
8. Lancev7
9. Jorisb
10 Kool486
..
13. Bottecchia
door griep en drukte had ik dit topic gemist.
mijn figuur past prima in de modder, lijkt me nu al leuk.
er gaan zeker ook een paar Friesche medestrijders mee die ook aan de tocht mee gaan doen.
wordt zeker zo geslaagd als vorige keer, als ik de foto's zie herrinner ik me een mooie dag met een ploegje gelijkgestoorden en een Zwarte.
Funny the way it is
-
- Forum-lid
Gaat nog leuk worden tegen die tijd. Zit iedereen de hele dag op F5 te drukken op www.meteox.nl om te zien of het regent in Noord Frankrijk.
Ik ben me toch nog aan het beraden.
Als dit de profs zijn, hoe moet ik zelf dan ooit aan het einde van zo'n strook geraken ?
[img=http://www.svbcoalition.org/images/pari ... ix_mud.png]
Als dit de profs zijn, hoe moet ik zelf dan ooit aan het einde van zo'n strook geraken ?
[img=http://www.svbcoalition.org/images/pari ... ix_mud.png]
-
- Forum-lid
[quote="rhalff"]Ik ben me toch nog aan het beraden.
[/quote]
Hoe je over zo'n strook moet fietsen? Ik heb ook werkelijk geen idee. Maar één ding is zeker, je komt er maar op één manier achter.
Zouden Cross bandjes niet een goed plan zijn bij een natte editie? Of is dat de categorie 'not done'?
[/quote]
Hoe je over zo'n strook moet fietsen? Ik heb ook werkelijk geen idee. Maar één ding is zeker, je komt er maar op één manier achter.
Zouden Cross bandjes niet een goed plan zijn bij een natte editie? Of is dat de categorie 'not done'?
- de zwarten
- Forum-lid HC
Vooral op het midden blijven rijden.
Goede bidonhouders en ketting op spanning houden. Niet bij de pakken blijven neerzitten.
Genoeg afstand houden op de stroken:
Goede bidonhouders en ketting op spanning houden. Niet bij de pakken blijven neerzitten.
Genoeg afstand houden op de stroken:
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
[quote="kool486"]1. de zwarten
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
7. BianchiSL3
8. Lancev7
9. Jorisb
10 Kool486
11 riherm1
..
13. Bottecchia
[/quote]
dit lijkt me echt geweldig, een mooie opwarmer voor de versie op 6 juni! Count me in!
3. Binkie4
4. Bontempi56
5. GastheerG
6. rhalff
7. BianchiSL3
8. Lancev7
9. Jorisb
10 Kool486
11 riherm1
..
13. Bottecchia
[/quote]
dit lijkt me echt geweldig, een mooie opwarmer voor de versie op 6 juni! Count me in!
-
- Forum-lid
@De Zwarten: Helemaal duidelijk!