Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.
-
duti
- Forum-lid
duti
26 nov 2009 15:36
Scepticus schreef:Deze fiets zal teruggaan naar de 'basis'. Geen versnellingen, geen handrem en al helemaal geen elektrische aandrijving.
In principe kan ik me hier prima in vinden.
Maar 100, wtf? Dat kan nooit wat zijn.
Aan ons om het tegendeel te bewijzen
-
jorisb
- Forum-lid
jorisb
26 nov 2009 15:58
Ik snap de enquete eigenlijk niet. Heb ingevuld dat ik geen interesse heb omdat ik niet geloof in de kwaliteit en poefff de enquete is afgelopen.
Wat willen jullie nu eigenlijk van me weten? Jullie vragen helemaal niet naar mijn wensen? Volgens mij zouden jullie ook informatie moeten hebben over de reden waarom mensen niet in de fiets geloven. Als jullie die kunnen weerleggen of toch de zwakke punten die daarmee aangegeven worden kunnen verbeteren boor je weer een grotere markt aan.
-
duti
- Forum-lid
duti
26 nov 2009 17:36
[quote="Jorisb"]Ik snap de enquete eigenlijk niet. Heb ingevuld dat ik geen interesse heb omdat ik niet geloof in de kwaliteit en poefff de enquete is afgelopen.
Wat willen jullie nu eigenlijk van me weten? Jullie vragen helemaal niet naar mijn wensen? Volgens mij zouden jullie ook informatie moeten hebben over de reden waarom mensen niet in de fiets geloven. Als jullie die kunnen weerleggen of toch de zwakke punten die daarmee aangegeven worden kunnen verbeteren boor je weer een grotere markt aan.[/quote]
Of u interesse in een fiets van 100,- euro heeft is een compleet andere vraag dan of u gelooft in een fiets van 100,-. U heeft blijkbaar wel interesse, maar bedenkingen bij de kwaliteit. Dat ligt dus net wat anders. U kunt de enquête eventueel opnieuw invullen en alsnog uw interesse aangeven. Dan volgen er nog genoeg mogelijkheden om wensen en twijfels aan te geven.
Edit:
Om verdere verwarring te voorkomen hebben wij bij de vraag 'Kunt u aangeven waarom uw interesse niet gewekt wordt?' een optie toegevoegd die het mogelijk maakt om verder te gaan bij de beschrijving van de fiets. Hier kunnen alle mogelijke opmerkingen, ideeën en punten van kritiek alsnog worden aangegeven.
-
-divo-
- Forum-lid
-divo-
26 nov 2009 20:10
En hier is tie dan . . . . . .
-
jaapieo
- Forum-lid
jaapieo
26 nov 2009 20:56
Die opmerking maakt het extra leuk, en hij was al niet slecht!
maar TS, wat voor fiets zijn jullie vanplan weg te geven?
-
duti
- Forum-lid
duti
26 nov 2009 21:53
[quote="jaapieo"]Die opmerking maakt het extra leuk, en hij was al niet slecht!
maar TS, wat voor fiets zijn jullie vanplan weg te geven?[/quote]
De fietsen die wij uiteindelijk willen gaan verkopen. Het is onze bedoeling om het plan daadwerkelijk te realiseren, maar zoals ik al eerder aangaf zijn er een aantal obstakels die overwonnen moeten worden voordat het zover is.
-
rob74
- Forum-lid HC
-
Contact
rob74
26 nov 2009 22:44
enquete ingevuld!
dat 100 euro voor een fiets project is mijns insziend absurd!
kwaliteit kost geld en voor 100 euro koop je gewoon geen kwaliteit. Fietsen voor 200 euro staan bij de Gamma. Dat is met toeters en bellen dus. Dit is goedkoop spul door arme chinezen in elkaaar gezet. Na 2000 km vallen die fietsen uiteen. Een fiets van 100 euro is dus dezelde Gamma fiets zonder toeters en bellen. Al kreeg ik het ding gratis dan nog wilde ik hem niet hebben. Dit wordt een zonde-voor-het-millieu-fiets. Er wordt materiaal gebruikt wat beter zinnig had kunnen worden besteed.
-
danny1407
- Forum-lid
danny1407
26 nov 2009 23:01
Ik zeg carbon frames halen in China!