We hebben inderdaad al veel leuke en enthousiaste reacties gehad gelukkig.
We hebben bewust gekozen voor een 12uurs race die ook door de nacht gaat, dit omdat het:
1.Apart is en bijna niet voorkomt in NL.
2.Het veel uithouding en doorzettings vermogen vraagt.
3.Er al genoeg xc wedstrijden marathons e.d zijn, als je alleen maar km wilt maken kun je daar voor kiezen(is mijn persoonlijke mening).
4.Het gewoon een apart en leuk event zal worden.
Eén van de mede organisatoren heeft contact met iemand van de 24 van Assen, dus we krijgen goede tips en tricks.
Het parcours is de bedoeling om een deel van het originele parcours van de nieuwegein te nemen, hier zitten een aantal gemene klimmentjes in en wat afdalingen en voor de rest om en nabij de omgeving van nedereindseplas.
We willen inderdaad proberen om er een soort showdorpje, waar producenten, winkels e.d dingen kunnen showen zodat er ook dingen te zien zijn.
Ook de pitsstraat en wisselstraat, zijn we goed naar aan het kijken zodat dit soepel genoeg zal kunnen lopen.
Ook willen we proberen daaromheen het publiek te krijgen zodat daar enige activiteiten zijn e.d
En gelukkig zijn er een hoop mensen als oa fred & sevenmountains, die hun mening duidelijk bijstaan door tips en hun ervaringen te delen.
Bedankt iedereen voor de reacties, top.
Groeten tim
Interesse peiling 12uurs race
-
- Forum-lid
Hey timbo,
nogmaals een leuk iets om te gaan doen. Zeker het nachtrijden erin houden.
Misschien moet je eerst kijken of je een website ervoor op poten kan zetten. Of mogelijk erbij komen op de mtb world website! (site van 6 24 uurs in assen)
Succes iig
nogmaals een leuk iets om te gaan doen. Zeker het nachtrijden erin houden.
Misschien moet je eerst kijken of je een website ervoor op poten kan zetten. Of mogelijk erbij komen op de mtb world website! (site van 6 24 uurs in assen)
Succes iig
Hé seven,
Dank je, we zijn nu eerst van plan het vergunning werk rond te krijgen.
Anders ga je mensen lekker maken met dingen die misschien niet door kunnen gaan vanwege vergunningen e.d, vandaar dat dit een interesse peiling is en geen mededeling ofzo.
Maar website stond ook in onze plannen idd.
Groeten
Dank je, we zijn nu eerst van plan het vergunning werk rond te krijgen.
Anders ga je mensen lekker maken met dingen die misschien niet door kunnen gaan vanwege vergunningen e.d, vandaar dat dit een interesse peiling is en geen mededeling ofzo.
Maar website stond ook in onze plannen idd.
Groeten
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Lijkt mij ook vet. Eerste week juli is alleen wel Marmotte week. Kan ik zelf niet. Later in juli zou weer ideaal voor mij zijn maar wellicht minder voor anderen. Ik ga ook eens kijken naar die races in Assen want daar had ik nog niet van gehoord.
-
- Forum-lid
Races van assen zitten vol dus lijkt me leuk om hieraan mee te kunnen doen
Er wordt op het moment overlegt met de instanties die erover gaan, dat zijn er namelijk op deze locatie nogal wat.
Ook is iemand bezig met aanmelding knwu.
Dus er zit schot in.
Ook is iemand bezig met aanmelding knwu.
Dus er zit schot in.
Cube litening super hpc race sram red (total los)