Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

Ares 50 wielen

bandiet
Forum-lid
Berichten: 532
Lid geworden op: 17 feb 2010 12:08

bandiet 19 apr 2011 11:24

@teerlink: ben je al iets verder gekomen met de verkoper?

teerlink
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 apr 2011 20:50

teerlink 19 apr 2011 13:11

Beste lezers,

Ik weet dat jullie met “smart” op mijn antwoord zitten te wachten.
Bij deze de huidige stand van zaken.

Ik heb de factuur ontvangen van Ares-Wheels voor mijn bestelde 38mm carbon clincher wielset.
Omdat ik voor de verandering (van de genoemde site) de wielen had besteld geld voor mij
de toen nog geldende voorwaarden. Dit houdt in:

- 1 jaar garantie op fabricage fouten
- 6 maanden crashreplacement garantie
- en de aankoopprijs van €600,-

Tevens is mij ook duidelijk geworden wat de contactgegevens zijn van de verkoper en het beoogd leverdatum.

Ik lees vanaf dit forum dat er toch wat gespeculeerd word wat betreft de Nederlandse taal van de verkoper. Ik kan het best begrijpen. Persoonlijk kan ik er wel mee leven zolang het product / dienst maar goed is. Ik ken namelijk genoeg mensen waarvan de Nederlandse taal verbeterd zou kunnen worden maar daarentegen leveren ze verdomd goed werk af.

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar het product en de kwaliteit van de wielset.
Daar kan ik nog niets over mededelen. Ik ben van plan om de wielset te gebruiken voor het echte klimwerk in de Alpen. (o.a. Huez, Galibier, Madeleine) In juli twee weken heb ik een Alpen training en in september een drie daagse waaronder een klimtijdrit van de Alpe d’Huez.
Dus mijn verwachtingspatroon van de wielset is redelijk hoog te noemen.

Volgende week zou er geleverd moeten worden en dan pas kan er getest worden.
Dus in afwachting van.

Reggie
Reggie

sanderfiets
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2011 19:12

sanderfiets 24 apr 2011 23:29

Heb je de wielen al binnen?..
Sander

Gebruikersavatar
dinictus
Forum-lid
Berichten: 201
Lid geworden op: 30 okt 2010 14:22

Gebruikersavatar dinictus 25 apr 2011 12:15

Nu misschien dan?
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.

teerlink
Forum-lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 16 apr 2011 20:50

teerlink 26 apr 2011 10:29

Volgens de e-mail bericht van Frank kan ik ze deze week verwachten.

"Hallo Reggie,
De wielen zijn momenteel in Nederland maar vanwege de paasdagen verwacht ik een vertraging van ongeveer 2 dagen.
U heeft in ieder geval de wielen voor het weekend in huis.
Mvg, Frank"

grt Reggie
Reggie

maxime
Forum-lid
Berichten: 32
Lid geworden op: 28 dec 2010 13:07

maxime 28 apr 2011 19:23

ben es benieuwd naar het effectieve gewicht.

wel mooie wieltjes... Denk dat je op de duur misschien best gewoon direct uit china koopt met alle goede ervaringen.

tim106gti
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 06 jul 2008 00:45

tim106gti 29 apr 2011 21:18

Roelsp schreef:Date: Wed, 6 Apr 2011 18:45:38 +0200
Subject: Re: Ares tube 5-
From:
To:
areswheels@hotmail.comVind het maar raar, heb je een KVK nummer?
dat ik iedergeval een referentie heb naar Ares.
Roel
Op 6 april 2011 19:42 schreef frank hamers
?? het volgende:
Hallo
ik heb geen kvk nummer.
Mvg.
frank


Hopelijk leest er niemand werkzaam bij de fiscus mee. De man heeft geen KVK nummer, zal wel geen 'winst uit onderneming' aangeven in zijn aangifte en waarschijnlijk ook geen 19% omzetbelasting afdragen. Als ie nou eens 20 setjes verkoopt en de fiscus komt dan langs en stelt dit vast dan hoop ik dat ie goed 'gereserveerd' heeft....

ares
Forum-lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 apr 2011 21:45

ares 29 apr 2011 21:59

tim106gti schreef:
Roelsp schreef:Date: Wed, 6 Apr 2011 18:45:38 +0200
Subject: Re: Ares tube 5-
From:
To:
areswheels@hotmail.comVind het maar raar, heb je een KVK nummer?
dat ik iedergeval een referentie heb naar Ares.
Roel
Op 6 april 2011 19:42 schreef frank hamers
?? het volgende:
Hallo
ik heb geen kvk nummer.
Mvg.
frank


Hopelijk leest er niemand werkzaam bij de fiscus mee. De man heeft geen KVK nummer, zal wel geen 'winst uit onderneming' aangeven in zijn aangifte en waarschijnlijk ook geen 19% omzetbelasting afdragen. Als ie nou eens 20 setjes verkoopt en de fiscus komt dan langs en stelt dit vast dan hoop ik dat ie goed 'gereserveerd' heeft....



Hallo.

Nee ik ben niet ingeschreven bij de kvk of bij de belastingdienst want je moet aantoonbaar 1225 uur in je bedrijf steken per jaar en de miniumleeftijd is 18 jaar om voor zelfstandigen aftrek in aanmerking tekomen ik betaal ook 19% btw bij de invoering van mijn wielen.

En omdat ik nu nog geen grote getalen omzet geef ik gewoon me winst bij de belastingdienst aan.

Dus ik hoef nergens voor tevrezen ik heb dit overlegt met een belasting expert en die zei dat dit de beste manier voor mij op het moment is.

Dit is op het moment het voordeeligst voor iedereen in de toekomst als de omzet groter wordt en ik voldoe aan de eisen van de belasting diesnt dan ga ik me zeker aanmelden.

Ik vind dat je wel heel snel conclusies trekt dat ik de belasting probeer optelichten want ik weet ook gewoon dat je daarmee vanzelf op je bek gaat.
Ares wielen

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 30 apr 2011 00:27

+200 voor Ares!! ;)

tim106gti
Forum-lid
Berichten: 137
Lid geworden op: 06 jul 2008 00:45

tim106gti 30 apr 2011 01:48

rinke schreef:+200 voor Ares!! ;)


No offence Ares maar dan ben je verkeerd voorgelicht. Ik kom zelf uit de accountancy wereld en mag mezelf zelfs fiscalist noemen. De voorstelling van zaken die je geeft klopt mijns inziens niet. Laat je aub goed voorlichten want als je achteraf wordt aangesproken heb je echt een probleem! Het urencriterium wat je noemt is niet doorslaggevend om al dan niet als ondernemer aangemerkt te worden. Inderdaad wel voor een starters- en zelfstandigenaftrek.

Voor de omzetbelasting zul je zeer waarschijnlijk ook als ondernemer aan worden gemerkt al is het mogelijk dat je onder de kleine ondernemersregeling gaat vallen. Dit ontslaat je echter niet van een aangifteplicht!

Ik heb genoeg ellende gezien van mensen die ineens met hoge naheffingsaanslagen werden geconfronteerd. Just my 2 cents......

dijlespurter
Forum-lid
Berichten: 345
Lid geworden op: 29 jun 2006 22:21

dijlespurter 30 apr 2011 15:22

dit hele topic is gewoon een klucht...

SPAM!

rinke
Forum-lid
Berichten: 899
Lid geworden op: 21 jan 2010 10:10

rinke 30 apr 2011 16:52

@Dijlespurter, leuk dat je zo onverdroten je mening geeft. Kan je deze dan ook direct onderbouwen voor ons? Ik zie er namelijk niet direct een toneelstukje in dit hele topic??
Nogmaals onderbouw je mening in plaats van gewoonweg wat te beweren!
Ik zie namelijk inderdaad een aantal forumleden die 1 of enkel hier hebben gepost, dit zou inderdaad 1 en dezelfde persoon kunnen zijn. Echter als ik de posts lees spreekt uit een en ander ook nog behoorlijk wat onzekerheid naar de leverancier toe. Lijkt me dat deze leverancier dat toch niet wil als hij goed wil verkopen...

groet!

PS: hooguit de openingspost is verdacht...

Plaats reactie