Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Cancellara

lavsson
Forum-lid

lavsson 05 apr 2011 16:30

Een buik in een bolletjestrui is toch één en al ironie!

De beste man krijgt op vaderdag dat ding in zijn handen gedrukt met de niet zo stille hint dat ie maar eens wat meer moet gaan bewegen. Op vakantie, terwijl zijn uitgezakte vrouw ligt te bakken in de zon, heeft hij de moed gevonden om op een gehuurd fietsje toch maar die kale berg te beklimmen. Aan de voet komt ie nietsvermoedend een collega-fietser tegen en denkt: een beetje gezelschap kan geen kwaad. De collega-fietser denkt: LOZEN!!! en peddelt er vervolgens soepeltjes vandoor, terwijl de arme man met een paars hoofd achterblijft in zijn XXXXXXXL bolletjestrui. Na 3 km besluit ie toch maar om te draaien omdat zijn linkerarm uitvalsverschijnselen begint te vertonen. Met het schaamrood op de kaken voegt hij zich bij zijn gezinnetje op de camping, alwaar hij door zijn kinderen keihard wordt uitgelachen. "Wat een sneue loser" hoort ie zijn 14-jarige dochter zeggen, terwijl zijn verrimpelde vrouw van haar 'Eat Prey Love' opkijkt en zegt dat ze de weddenschap gewonnen heeft.

Ik heb te doen met de buik in de bolletjestrui. Volgende keer krijgt ie van mij een extra kom-opje.

jop
Forum-lid

jop 05 apr 2011 16:54

motor rijders groeten elkaar vriendelijk bij het passeren.
vrachtwagenchauffeurs groeten elkaar vriendelijk bij het passeren.
buschauffeurs groeten elkaar vriendelijk bij het passeren.
zeilers en andere bootbezitters groeten elkaar vriendelijk op het water.
hondenbezitters groeten elkaar bij het passeren.
oldtimer bezitters groeten elkaar bij het passeren

Fietsers...,
die kijken bij het passeren alleen wie de duurste fiets heeft,
of het outfit wel klopt bij de snelheid uitstraling en lichaamsbouw,
of de ander een helm op heeft,
of hij geen bel heeft,
of die met het juiste verzet rijdt,
of hij wel het laatste type en merk zonnebril heeft,
of hij zijn benen wel geschoren heeft
en of hij het juiste outfit voor de temperatuur van de dag aan heeft.

noem me nog één groep die zo pretentieus is als fietsers..?
Koga Team Edition

roodhoofd
Forum-lid

roodhoofd 05 apr 2011 17:08

jop schreef: Fietsers...,
die kijken bij het passeren alleen wie de duurste fiets heeft,
of het outfit wel klopt bij de snelheid uitstraling en lichaamsbouw,
of de ander een helm op heeft,
of hij geen bel heeft,
of die met het juiste verzet rijdt,
of hij wel het laatste type en merk zonnebril heeft,
of hij zijn benen wel geschoren heeft
en of hij het juiste outfit voor de temperatuur van de dag aan heeft.

noem me nog één groep die zo pretentieus is als fietsers..?

+1. En je vergeet de spacertorens, waslijnen, triples nog te vermelden...

lavsson
Forum-lid

lavsson 05 apr 2011 17:11

roodhoofd schreef:En je vergeet de spacertorens, waslijnen, triples nog te vermelden...

Ja whaha. Wat een sukkels zijn dat zeg.

fastrider
Forum-lid

fastrider 05 apr 2011 17:11

weet iemand trouwens waarom Cancellara daar niet op de teamfiets rijdt?

herbawife
Forum-lid

herbawife 05 apr 2011 17:16

Lavsson schreef:Een buik in een bolletjestrui is toch één en al ironie!

De beste man krijgt op vaderdag dat ding in zijn handen gedrukt met de niet zo stille hint dat ie maar eens wat meer moet gaan bewegen. Op vakantie, terwijl zijn uitgezakte vrouw ligt te bakken in de zon, heeft hij de moed gevonden om op een gehuurd fietsje toch maar die kale berg te beklimmen. Aan de voet komt ie nietsvermoedend een collega-fietser tegen en denkt: een beetje gezelschap kan geen kwaad. De collega-fietser denkt: LOZEN!!! en peddelt er vervolgens soepeltjes vandoor, terwijl de arme man met een paars hoofd achterblijft in zijn XXXXXXXL bolletjestrui. Na 3 km besluit ie toch maar om te draaien omdat zijn linkerarm uitvalsverschijnselen begint te vertonen. Met het schaamrood op de kaken voegt hij zich bij zijn gezinnetje op de camping, alwaar hij door zijn kinderen keihard wordt uitgelachen. "Wat een sneue loser" hoort ie zijn 14-jarige dochter zeggen, terwijl zijn verrimpelde vrouw van haar 'Eat Prey Love' opkijkt en zegt dat ze de weddenschap gewonnen heeft.

Ik heb te doen met de buik in de bolletjestrui. Volgende keer krijgt ie van mij een extra kom-opje.

Hola hola! Uitgezakte vrouw.... verrimpelde vrouw..... en alle Hollanders zijn gierig? ;)

lavsson
Forum-lid

lavsson 05 apr 2011 17:37

herbawife schreef:
Lavsson schreef:Een buik in een bolletjestrui is toch één en al ironie!

De beste man krijgt op vaderdag dat ding in zijn handen gedrukt met de niet zo stille hint dat ie maar eens wat meer moet gaan bewegen. Op vakantie, terwijl zijn ligt te bakken in de zon, heeft hij de moed gevonden om op een gehuurd fietsje toch maar die kale berg te beklimmen. Aan de voet komt ie nietsvermoedend een collega-fietser tegen en denkt: een beetje gezelschap kan geen kwaad. De collega-fietser denkt: LOZEN!!! en peddelt er vervolgens soepeltjes vandoor, terwijl de arme man met een paars hoofd achterblijft in zijn XXXXXXXL bolletjestrui. Na 3 km besluit ie toch maar om te draaien omdat zijn linkerarm uitvalsverschijnselen begint te vertonen. Met het schaamrood op de kaken voegt hij zich bij zijn gezinnetje op de camping, alwaar hij door zijn kinderen keihard wordt uitgelachen. "Wat een sneue loser" hoort ie zijn 14-jarige dochter zeggen, terwijl zijn van haar 'Eat Prey Love' opkijkt en zegt dat ze de weddenschap gewonnen heeft.

Hola hola! Uitgezakte vrouw.... verrimpelde vrouw..... en alle Hollanders zijn gierig? ;)

Oh ja, je hebt helemaal gelijk.
Dit soort kerels hebben inderdaad doorgaans dit soort dames aan hun zijde.

fietspraat
Forum-lid
Contact

fietspraat 05 apr 2011 17:42

fastrider schreef:weet iemand trouwens waarom Cancellara daar niet op de teamfiets rijdt?

Men mocht in die tijdrit, (want Cancellara is wereldkampioen tijdrijden en mag alleen dan het regenboogtenue aantrekken) geen tijdritfietsen gebruiken.
Dus heeft Leopard waarschijnlijk een speciale Trek uit de kast gehaald die geen tijdritfiets is, maar qua eigenschappen deze wel benaderd.

Men mocht overigens ook geen tijdrithelm op
fiets,fiets,fiets en verder niets.

herbawife
Forum-lid

herbawife 05 apr 2011 17:42

Als zijn geldbeugel zo dik is als zijn buik, zou dat best kunnen!

roodhoofd
Forum-lid

roodhoofd 05 apr 2011 17:47

fietspraat schreef:
fastrider schreef:weet iemand trouwens waarom Cancellara daar niet op de teamfiets rijdt?

Men mocht in die tijdrit, (want Cancellara is wereldkampioen tijdrijden en mag alleen dan het regenboogtenue aantrekken) geen tijdritfietsen gebruiken.
Dus heeft Leopard waarschijnlijk een speciale Trek uit de kast gehaald die geen tijdritfiets is, maar qua eigenschappen deze wel benaderd.

Men mocht overigens ook geen tijdrithelm op

En door wie werd Cancellara in die tijdrit naar huis gereden?!

jop
Forum-lid

jop 05 apr 2011 17:49

door een dikke bierbuik, met een triple en een belletje op zijn fiets?

(belletje om Cancellara te waarschuwen bij het passeren)
Koga Team Edition

roodhoofd
Forum-lid

roodhoofd 05 apr 2011 18:47

Ha ha! Nee, ik deed niet mee! ;-)

Gesink! Een bierbuik heb ik bij hem niet kunnen ontdekken. Op belletjes en triples heb ik niet gelet.

Plaats reactie