Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets oktober

tiest
Forum-lid HC

tiest 02 okt 2009 14:58

In de beursbijlage, Een volledige pagina met een derosa erop waar de zadelpen mist, de helft niet is uitgeknipt. Bobbels op banden noem maar op.

wasbeer2006
Forum-lid HC

wasbeer2006 02 okt 2009 16:57

Intressant stuk over de fiets leidt. bandendruk en soort band lijkt me zeer belangrijk. een hoop gooien er maar wat in bij een racefiets gaat dat nog maar bij een MTB is dat echt een probleem.

Zoiets zou ik graag er keer verder uitgewerkt willen zien voor beide fietsen op de mtb heb ik het zelf gedaan en ben ik er wel uit, maar race.

danny1407
Forum-lid

danny1407 02 okt 2009 17:22

[quote="TiesT"]In de beursbijlage, Een volledige pagina met een derosa erop waar de zadelpen mist, de helft niet is uitgeknipt. Bobbels op banden noem maar op.[/quote]

Moet je in diezelfde bijlage eens kijken naar de advertentie van 'Fiets'.
Daar mis je nog veel meer! ;)
FacebookS3RSSite

genesiz
Forum-lid

genesiz 02 okt 2009 21:21

[quote="TiesT"]In de beursbijlage, Een volledige pagina met een derosa erop waar de zadelpen mist, de helft niet is uitgeknipt. Bobbels op banden noem maar op.[/quote]

Houdt er wel rekening mee dat dit gewoon pdfjes zijn die door Derosa ingeleverd worden voor zijn advertentie. Fiets heeft hier niets mee te maken ;)

Iedereen zit te zeuren dat hij zo klein is, maar er zal toch ook moeite in het beursgedeelte zijn gestoken. Normaliter zit dit in het blad verwerkt maar nu is het los mee geleverd.

Ik hoor niemand zeuren dat ze 2 bladen krijgen voor de prijs van 1!

jazzper
Forum-lid

jazzper 02 okt 2009 21:53

Huh? Alledrie de DeRosa's op pagina 17 hebben bij mij een zadelpen hoor! Wel hebben ze met een vrij lompe Eraser de bandjes vrij gemaakt. Dat had Magic Wand nog wel soepeler gedaan ;)
Brodelwerk van een stagair bij de DeRosa gok ik.
Deda U2 // Eeuwige held: Sheldon Brown (1944-2008)

plantagenet
Forum-lid

Gebruikersavatar plantagenet 03 okt 2009 02:03

Fiets heb ik niet. Zou ik mij moeten abonneren? Ben wel benieuwd!
Hier op het forum heb ik (voor mijn gevoel) al onbeperkt leesvoer. Voegt Fiets daar nog iets aan toe?
Enne, "wa kos da" zo'n tijdschrift?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd

Livio Livius
Forum-lid HC

Livio Livius 03 okt 2009 02:06

[quote="Plantagenet"]Fiets heb ik niet. Zou ik mij moeten abonneren? Ben wel benieuwd!
Hier op het forum heb ik (voor mijn gevoel) al onbeperkt leesvoer. Voegt Fiets daar nog iets aan toe?
Enne, "wa kos da" zo'n tijdschrift?
[/quote]

Nee. maar een beetje hetzelfde waarom mensen nog steeds een papieren krant kopen. Lekker bladeren.
What makes the boat go faster?

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 03 okt 2009 12:22

Tja, ik heb liever een tijdschrift in handen dan dat ik hele website doorpluis op zoek naar nieuws. Bovendien: internet staat vol met korte persbericht-stukjes, tijdschriften zijn toch uitgebreider. Als je niets geeft om een beetje lifestyle en entertainment en je bent alleen op zoek naar het laatste fietsnieuws, dan heb je inderdaad aan een tiental websites wel voldoende.

amateurke
Forum-lid

amateurke 04 okt 2009 14:59

Wat me opvalt is dat fietsers in het buitenland vaak voor grote passen kiezen. Zo ook de schrijver van "de passentocht in het Walliser Rhonedal". Op zich natuurlijk mooie passen. Vaak zijn er echter veel betere, mooiere en vooral rustigere alternatieven en ook in Wallis. Kijk eens op bijgaande link voor een beschrijving van de Moosalp of de Diga di Mattmark.
Diga di Mattmark
Moosalp

P.s. Je hoeft geen bang te zijn voor SPAM want het is maar een simpele weblog zonder reclame
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

fatmodul
Forum-lid

fatmodul 05 okt 2009 14:59

Wat ik jammer vind is dat de titels op de voorkant de lading niet dekken: Staat er dat er middenklassers getest worden, dan verwacht ik een vergelijking tussen een aantal fietsen, niet slechts 2.
Hetzelfde geldt voor de Dogma in de vorige editie: erg summier werd die beoordeeld, laat staan dat het duidelijk werd waarom die fiets zo'n waanzinnige hoop geld waard is.

huubcs
Forum-lid

huubcs 05 okt 2009 16:19

[quote="Fatmodul"]Wat ik jammer vind is dat de titels op de voorkant de lading niet dekken: [/quote]

Toen ik las "Slijtageslag etc" dacht ik ook aan iets anders dan versleten remblokjes in de regen.

spook
Forum-lid

spook 05 okt 2009 17:17

[quote="Fatmodul"]Wat ik jammer vind is dat de titels op de voorkant de lading niet dekken: Staat er dat er middenklassers getest worden, dan verwacht ik een vergelijking tussen een aantal fietsen, niet slechts 2.
Hetzelfde geldt voor de Dogma in de vorige editie: erg summier werd die beoordeeld, laat staan dat het duidelijk werd waarom die fiets zo'n waanzinnige hoop geld waard is.[/quote]

+ 1, juist omdat er ik denk dat de meesten van ons toch uit dit middensegment hun fietsen zoeken. Het zou -en wat ik ook eigenlijk verwacht had- veel leuker zijn als er een veel breder vergelijk geweest zou zijn.
Daarnaast had het Fiets ook gesierd wanneer ze eens wat andere fietsen zouden testen dan Trek, Cannondale, Pinarello, Bianchi of Giant. Er zijn zoveel meer mooie merken dan deze, zonder dat ze gelijk tot ofwel de internetaanbieders ofwel de high-end fietsen hoeven te worden gerekend.

Stond vandaag weer lang te twijfelen of ik deze editie zou kopen. Had ik erin kunnen kijken (wat niet ging vanwege het cellofaan), had ik 'm laten liggen.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

Plaats reactie