Fiets oktober
-
- Forum-lid HC
Intressant stuk over de fiets leidt. bandendruk en soort band lijkt me zeer belangrijk. een hoop gooien er maar wat in bij een racefiets gaat dat nog maar bij een MTB is dat echt een probleem.
Zoiets zou ik graag er keer verder uitgewerkt willen zien voor beide fietsen op de mtb heb ik het zelf gedaan en ben ik er wel uit, maar race.
Zoiets zou ik graag er keer verder uitgewerkt willen zien voor beide fietsen op de mtb heb ik het zelf gedaan en ben ik er wel uit, maar race.
[quote="TiesT"]In de beursbijlage, Een volledige pagina met een derosa erop waar de zadelpen mist, de helft niet is uitgeknipt. Bobbels op banden noem maar op.[/quote]
Houdt er wel rekening mee dat dit gewoon pdfjes zijn die door Derosa ingeleverd worden voor zijn advertentie. Fiets heeft hier niets mee te maken
Iedereen zit te zeuren dat hij zo klein is, maar er zal toch ook moeite in het beursgedeelte zijn gestoken. Normaliter zit dit in het blad verwerkt maar nu is het los mee geleverd.
Ik hoor niemand zeuren dat ze 2 bladen krijgen voor de prijs van 1!
Houdt er wel rekening mee dat dit gewoon pdfjes zijn die door Derosa ingeleverd worden voor zijn advertentie. Fiets heeft hier niets mee te maken
Iedereen zit te zeuren dat hij zo klein is, maar er zal toch ook moeite in het beursgedeelte zijn gestoken. Normaliter zit dit in het blad verwerkt maar nu is het los mee geleverd.
Ik hoor niemand zeuren dat ze 2 bladen krijgen voor de prijs van 1!
Huh? Alledrie de DeRosa's op pagina 17 hebben bij mij een zadelpen hoor! Wel hebben ze met een vrij lompe Eraser de bandjes vrij gemaakt. Dat had Magic Wand nog wel soepeler gedaan
Brodelwerk van een stagair bij de DeRosa gok ik.
Brodelwerk van een stagair bij de DeRosa gok ik.
Deda U2 // Eeuwige held: Sheldon Brown (1944-2008)
- plantagenet
- Forum-lid
Fiets heb ik niet. Zou ik mij moeten abonneren? Ben wel benieuwd!
Hier op het forum heb ik (voor mijn gevoel) al onbeperkt leesvoer. Voegt Fiets daar nog iets aan toe?
Enne, "wa kos da" zo'n tijdschrift?
Hier op het forum heb ik (voor mijn gevoel) al onbeperkt leesvoer. Voegt Fiets daar nog iets aan toe?
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
-
- Forum-lid HC
[quote="Plantagenet"]Fiets heb ik niet. Zou ik mij moeten abonneren? Ben wel benieuwd!
[/quote]
Nee. maar een beetje hetzelfde waarom mensen nog steeds een papieren krant kopen. Lekker bladeren.
[/quote]
Nee. maar een beetje hetzelfde waarom mensen nog steeds een papieren krant kopen. Lekker bladeren.
What makes the boat go faster?
Tja, ik heb liever een tijdschrift in handen dan dat ik hele website doorpluis op zoek naar nieuws. Bovendien: internet staat vol met korte persbericht-stukjes, tijdschriften zijn toch uitgebreider. Als je niets geeft om een beetje lifestyle en entertainment en je bent alleen op zoek naar het laatste fietsnieuws, dan heb je inderdaad aan een tiental websites wel voldoende.
Wat me opvalt is dat fietsers in het buitenland vaak voor grote passen kiezen. Zo ook de schrijver van "de passentocht in het Walliser Rhonedal". Op zich natuurlijk mooie passen. Vaak zijn er echter veel betere, mooiere en vooral rustigere alternatieven en ook in Wallis. Kijk eens op bijgaande link voor een beschrijving van de Moosalp of de Diga di Mattmark.
Diga di Mattmark
Moosalp
P.s. Je hoeft geen bang te zijn voor SPAM want het is maar een simpele weblog zonder reclame
Diga di Mattmark
Moosalp
P.s. Je hoeft geen bang te zijn voor SPAM want het is maar een simpele weblog zonder reclame
http://www.passion4bike-guido.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat ik jammer vind is dat de titels op de voorkant de lading niet dekken: Staat er dat er middenklassers getest worden, dan verwacht ik een vergelijking tussen een aantal fietsen, niet slechts 2.
Hetzelfde geldt voor de Dogma in de vorige editie: erg summier werd die beoordeeld, laat staan dat het duidelijk werd waarom die fiets zo'n waanzinnige hoop geld waard is.
Hetzelfde geldt voor de Dogma in de vorige editie: erg summier werd die beoordeeld, laat staan dat het duidelijk werd waarom die fiets zo'n waanzinnige hoop geld waard is.
[quote="Fatmodul"]Wat ik jammer vind is dat de titels op de voorkant de lading niet dekken: Staat er dat er middenklassers getest worden, dan verwacht ik een vergelijking tussen een aantal fietsen, niet slechts 2.
Hetzelfde geldt voor de Dogma in de vorige editie: erg summier werd die beoordeeld, laat staan dat het duidelijk werd waarom die fiets zo'n waanzinnige hoop geld waard is.[/quote]
+ 1, juist omdat er ik denk dat de meesten van ons toch uit dit middensegment hun fietsen zoeken. Het zou -en wat ik ook eigenlijk verwacht had- veel leuker zijn als er een veel breder vergelijk geweest zou zijn.
Daarnaast had het Fiets ook gesierd wanneer ze eens wat andere fietsen zouden testen dan Trek, Cannondale, Pinarello, Bianchi of Giant. Er zijn zoveel meer mooie merken dan deze, zonder dat ze gelijk tot ofwel de internetaanbieders ofwel de high-end fietsen hoeven te worden gerekend.
Stond vandaag weer lang te twijfelen of ik deze editie zou kopen. Had ik erin kunnen kijken (wat niet ging vanwege het cellofaan), had ik 'm laten liggen.
Hetzelfde geldt voor de Dogma in de vorige editie: erg summier werd die beoordeeld, laat staan dat het duidelijk werd waarom die fiets zo'n waanzinnige hoop geld waard is.[/quote]
+ 1, juist omdat er ik denk dat de meesten van ons toch uit dit middensegment hun fietsen zoeken. Het zou -en wat ik ook eigenlijk verwacht had- veel leuker zijn als er een veel breder vergelijk geweest zou zijn.
Daarnaast had het Fiets ook gesierd wanneer ze eens wat andere fietsen zouden testen dan Trek, Cannondale, Pinarello, Bianchi of Giant. Er zijn zoveel meer mooie merken dan deze, zonder dat ze gelijk tot ofwel de internetaanbieders ofwel de high-end fietsen hoeven te worden gerekend.
Stond vandaag weer lang te twijfelen of ik deze editie zou kopen. Had ik erin kunnen kijken (wat niet ging vanwege het cellofaan), had ik 'm laten liggen.
'I have too many bikes', said no cyclist ever.