Lekkere muziek voor op de tacx
- geertjan5
- Forum-lid
dan heb ik nog wel ergens tussen mijn verzameling cd's een leuke cd voor je. Allemaal nummers van Angerfist die niet zijn uitgegeven.
Indien intresse dan mag je er zowiezo een weekje vooruit trekken. Zo'n verzameling cd's heb ik.
maar dan hoor ik het wel even
Indien intresse dan mag je er zowiezo een weekje vooruit trekken. Zo'n verzameling cd's heb ik.
maar dan hoor ik het wel even
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
-
- Forum-lid
[quote="pfff"]Ik heb als eens een tijdje gezocht naar een fatsoenlijk overzicht van nummers gesorteerd op BPM, dat is namelijk veel fijner om in cadans te blijven. Ook lekker voor iPod vulling voor tijdens het klimmen.
Het type muziek waar ik minder dol op ben heeft BPM vaak wel aangegeven, zoals hardcore.
Een cadans van 160 vind ik echter niet zo lekker fietsen [/quote]
Heb je daar een paar titels van?
Het type muziek waar ik minder dol op ben heeft BPM vaak wel aangegeven, zoals hardcore.
Een cadans van 160 vind ik echter niet zo lekker fietsen [/quote]
Heb je daar een paar titels van?
zij maakt redelijk mooie/lekkere muziek; alleen daar blijft het bij..
Wat een arrogant typetje; heb haar dit jaar meegemaakt op Pinkpop. Ik geloof dat zij er voor het publiek is, niet andersom (zo ziet zij het wel...)
Maar een lekkere mix gaat er ook altijd in op de tacx. Armin van Buuren e.d.
Wel handig de tips
Wat een arrogant typetje; heb haar dit jaar meegemaakt op Pinkpop. Ik geloof dat zij er voor het publiek is, niet andersom (zo ziet zij het wel...)
Maar een lekkere mix gaat er ook altijd in op de tacx. Armin van Buuren e.d.
Wel handig de tips
[quote="Geert Jan"]dan heb ik nog wel ergens tussen mijn verzameling cd's een leuke cd voor je. Allemaal nummers van Angerfist die niet zijn uitgegeven.
maar dan hoor ik het wel even[/quote]
Haha, nee dankje. Ik heb er wel een aantal van en dat is ook genoeg, zo af en toe plaats ik een paar nummers tussen de rustiger nummers, zodat ik weer ff een oppepper krijg Voor de rest ben ik er niet zo'n fan van, alleen tijdens fietsen.
Haha, nee dankje. Ik heb er wel een aantal van en dat is ook genoeg, zo af en toe plaats ik een paar nummers tussen de rustiger nummers, zodat ik weer ff een oppepper krijg Voor de rest ben ik er niet zo'n fan van, alleen tijdens fietsen.
"Ink the future" | Freelance Ontwerper
- geertjan5
- Forum-lid
[quote="TarzAndeR"][quote="Geert Jan"]dan heb ik nog wel ergens tussen mijn verzameling cd's een leuke cd voor je. Allemaal nummers van Angerfist die niet zijn uitgegeven.
Haha, nee dankje. Ik heb er wel een aantal van en dat is ook genoeg, zo af en toe plaats ik een paar nummers tussen de rustiger nummers, zodat ik weer ff een oppepper krijg Voor de rest ben ik er niet zo'n fan van, alleen tijdens fietsen.[/quote]
Ahh oke,,
Ik luisterde het wel altijd maar het afgelopen jaar ook niet meer echt..
Haha, nee dankje. Ik heb er wel een aantal van en dat is ook genoeg, zo af en toe plaats ik een paar nummers tussen de rustiger nummers, zodat ik weer ff een oppepper krijg Voor de rest ben ik er niet zo'n fan van, alleen tijdens fietsen.[/quote]
Ahh oke,,
Ik luisterde het wel altijd maar het afgelopen jaar ook niet meer echt..
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Ik denk dat het vooral belangrijk iis dat je wat opzet waar je graag naar luistert en wat jou energie geeft. Republica met "ready to go" is eentje dat het voor mij erg goed doet! Zelf vind ik wat snellere rock nummers erg prettig op de fiets.
-
- Forum-lid
Dire Straits en Bruce `the boss´ Springsteen zijn mijn favorieten voor op de tacx. Met zulke muziek in je oren voel je geen pijn meer.