Over de wielersport en zijn beoefenaars.
-
simen
- Forum-lid
simen
27 sep 2009 00:37
Scepticus schreef:Dat STAP iets roept wil nog niet zeggen dat iets verboden wordt he...
En anders maken we er gewoon de Amstel Malt Race van
Laat Joep dat maar niet horen,dan word het echt bedreigend
Zij is ook tegen
-
amclassic-fan
- Forum-lid HC
amclassic-fan
27 sep 2009 00:40
Bottecchia schreef:Iets uit de categorie Hel van het Mergelland zoals de amateurkoers is toch vele malen mooier?
Hel van het Mergelland is een profkoers (UCI 1.1)
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
-
simic
- Forum-lid
simic
27 sep 2009 03:07
Ajoh, er is een continentale ploeg die gesponserd word door Mc Donalds. Ik hoop dat die ploeg niet te veel gebruikt maakt van z'n sponsers facaliteiten.
-
groenespicht
- Forum-lid
groenespicht
27 sep 2009 22:08
Dogestyle schreef:Groene Spicht schreef: De sponsoring zet heus niet iedereen aan tot het drinken van de "bocht" die Amstel heet. Dan stopt de Jupiler league ook maar.
Bah bah...wat een onnozele discussies voeren dit soort organisaties.
Bedoel je nu dat sponsoring / reclame maken niet werkt? Uhm...
Mij lijkt discussie over alcoholgebruik onder jongeren niet onnozel.
Groet
Jawel...wel sponsoring maar dan niet de naam van het product er aan verbinden.
Alcoholmisbruik onder jongeren voorkomen is een goede zaak! Maar om dit nu op de AGR te betrekken gaat me wat ver. Kijk...dat is dus zo simpel als ik al eerder zei. Het gaat er mij om dat er mensen zijn die zich om deze naamgeving druk maken. Dat gaat me wat ver. En zo te lezen vind 95% van het forum dit.
Idd...in Belgie lachen ze om Amstel en Heineken...
De ALFA-ronde...hahahaha....dat zou wat zijn. Het is ook nog eens Limburgs en het lekkerste bier van Nederland....hahahaha.....da's een goeie. Nee...laat maar. Een vette stoere naam als .... ja? Wat? Idee....verzin een nieuwe naam voor de AGR!!!!!!
:-)
*** Pinarello Prince Tribute to the Green***
*** Focus Black Raider Limited Edition ***
Niet het talent, de snelheid, de kracht bepaald of je overwint.
Alfa hulp? JA...de 24 in een krat uit Schinnen...
-
fizik
- Forum-lid
fizik
27 sep 2009 22:13
Je kunt bij de mac anders heel gezond eten hoor, de big mac? Rundvlees, sla, augurk, geroosterd broodje, zuivel, ... Geen probleem.
-
simen
- Forum-lid
simen
27 sep 2009 23:00
fizik schreef:Je kunt bij de mac anders heel gezond eten hoor, de big mac? Rundvlees, sla, augurk, geroosterd broodje, zuivel, ... Geen probleem.
En dat is dan ook nog eens rundvlees van de voorkant van het rund
Het beste deel , volgens de reclame voor de big mac.
Alleen vleeskenners snappen dat niet!
Zij is ook tegen
-
geer
- Forum-lid
geer
28 sep 2009 17:57
Helemaal met het STAP eens. Tijdens de Gold race rijd ik de hele dag met dat smerige bier in mijn bidons! Waardoor ik ladderzat de Cauberg op moet fietsen, om dan in die afschuwelijke feesttent, met een mogelijk nog afschuwelijker 'feestband', nog meer van dat smerige bier moet drinken! Zo dronken als een aap probeert een agent in onverstaanbaar Limburgs mij dan duidelijk te maken dat ik diezelfde Cauberg niet mag afdalen om terug op mijn camping te komen en dan maar moet om fietsen. Omdat ik zo lau als de pest ben, verdwaal ik en fiets ik nogmaals, maar dan echt katje lam, de volledige afstand nog een keer. Onverantwoord. Ik vind dat Amstel de Gold Race niet meer mag sponsoren. Doe mij maar Gulpener of Limburgs Land...
-
casran
- Forum-lid HC
casran
28 sep 2009 18:54
Eindelijk eens een argument om die wedstrijd een andere naam te geven. Waarom toch steeds zo'n evenement naar een sponsor noemen? Het staat toch wat de heroïek ervan in de weg. Ik mag me niet voorstellen dat de "Ronde van Vlaanderen" de "Jupiler Tour" of "Romy Pils Ronde" heet. Dus laat ze er eens "Ronde van Limburg" of iets wat tot de verbeelding spreekt van maken.
-
quarante
- Forum-lid
quarante
28 sep 2009 23:01
Giro di Limburgia
-
geer
- Forum-lid
geer
29 sep 2009 13:38
mwaahhh, als je gewoon Amstel weglaat, krijg je Gold Race. Vind ik persoonlijk wel een vette retro naam voor een koers. Tis allemaal niet zo moeilijk.