Alles over vakanties op én met de fiets

Marmotte 2010

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 14 okt 2009 21:21

[quote="Laurensv"]wanneer en waar kan er ingeschreven worden voor de marmotte 2010?
Ik wil het weer meemaken laatse keer was 2006.

mvg Laurens [/quote]

www.sportcommunication.com

Meestal niet voor half december en de datum is ook nog niet 100% zeker.

laurensv
Forum-lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 26 sep 2005 00:00

laurensv 15 okt 2009 13:28

oke dankje, dan wachten we nog even af.

marjolaine
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2009 18:08

marjolaine 03 nov 2009 18:18

Stuur een mail naar marmotte2010@gmail.com en je krijgt de datum voor de Marmotte 2010 een dezer dagen te horen. Ze nemen je nl. op in hun mailingbestand. Deze site is van www.alpedhuezfietsreizen.nl, via hen kan je je ook inschrijven. Zij hebben startnummers in alle 3 de startvakken. Organiseren ook een trainingsweek voorafgaand aan de Marmotte en hebben diverse accommodaties in de aanbieding. Bovendien betekent inschrijving via hen een maandelijkse nieuwsbrief tot aan de Marmotte en assistentie ter plaatse in Frankrijk bij het ophalen van je startnummer maar ook in geval van nood.
Zij verzorgen ook bevoorrading op de bergtoppen. Wacht niet te lang, ze hebben veel nummers maar zodra de datum bekend is gaat inschrijving via hen erg hard, vooral nu er vorig jaar in april al geen rugnummers via de Franse organisatie te krijgen waren omdat er een maximum van 7000 renners gesteld werd.
Marjolaine

niklas2
Forum-lid
Berichten: 1046
Lid geworden op: 03 jan 2006 13:08

niklas2 03 nov 2009 18:24

[quote="Marjolaine"]Stuur een mail naar marmotte2010@gmail.com en je krijgt de datum voor de Marmotte 2010 een dezer dagen te horen. Ze nemen je nl. op in hun mailingbestand. Deze site is van www.alpedhuezfietsreizen.nl, via hen kan je je ook inschrijven. Zij hebben startnummers in alle 3 de startvakken. Organiseren ook een trainingsweek voorafgaand aan de Marmotte en hebben diverse accommodaties in de aanbieding. Bovendien betekent inschrijving via hen een maandelijkse nieuwsbrief tot aan de Marmotte en assistentie ter plaatse in Frankrijk bij het ophalen van je startnummer maar ook in geval van nood.
Zij verzorgen ook bevoorrading op de bergtoppen. Wacht niet te lang, ze hebben veel nummers maar zodra de datum bekend is gaat inschrijving via hen erg hard, vooral nu er vorig jaar in april al geen rugnummers via de Franse organisatie te krijgen waren omdat er een maximum van 7000 renners gesteld werd.[/quote]

randgevalletje smack.....
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 03 nov 2009 18:24

[quote="Marjolaine"]Stuur een mail naar marmotte2010@gmail.com en je krijgt de datum voor de Marmotte 2010 een dezer dagen te horen. Ze nemen je nl. op in hun mailingbestand. Deze site is van www.alpedhuezfietsreizen.nl, via hen kan je je ook inschrijven. Zij hebben startnummers in alle 3 de startvakken. Organiseren ook een trainingsweek voorafgaand aan de Marmotte en hebben diverse accommodaties in de aanbieding. Bovendien betekent inschrijving via hen een maandelijkse nieuwsbrief tot aan de Marmotte en assistentie ter plaatse in Frankrijk bij het ophalen van je startnummer maar ook in geval van nood.
Zij verzorgen ook bevoorrading op de bergtoppen. Wacht niet te lang, ze hebben veel nummers maar zodra de datum bekend is gaat inschrijving via hen erg hard, vooral nu er vorig jaar in april al geen rugnummers via de Franse organisatie te krijgen waren omdat er een maximum van 7000 renners gesteld werd.[/quote]

Is op zich leuk maar je kunt het net zo gemakkelijk (lees goedkoper) zelf regelen. En in april dit jaar kon je nog gewoon inschrijven; op 12 maart waren ze bij 4676. Assistentie bij het ophalen? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Lijkt me niet zo moeilijk in de goede rij te gaan staan en je nummer op te halen.

marjolaine
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2009 18:08

marjolaine 03 nov 2009 18:34

Niklas2: Wat is: randgevalletje smack....???
Marjolaine

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 03 nov 2009 18:38

[quote="Marjolaine"]Niklas2: Wat is: randgevalletje smack....???[/quote]

SPAM.

http://www.alpedhuezfietsreizen.nl/nieu ... cholen.htm

marjolaine
Forum-lid
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 nov 2009 18:08

marjolaine 03 nov 2009 18:40

OK dank, ben nieuw vandaar. Begrijp t nog steeds niet maar geeft niet. Grappig die discussies. Ga een beetje surfen en kijken waar ik wellicht nog iets op kan steken of evt. kan helpen met mijn wielerkennis.
Marjolaine

soiboy
Forum-lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 aug 2009 14:26

soiboy 03 nov 2009 21:01

haha, mooi speurwerk pinarello :) , maar zit wel serieus te denken aan die trainingsweek , veel hotels zijn al volgeboekt 1ste weekend juli, iemand toevallig ervaring met alpdhuezreizen ? en dan met name de trainingsweek voor de marmotte ?
grtz
Pinarello Prince , Fulcrum Racing Zero

maartengreuningen
Forum-lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 nov 2009 16:39

maartengreuningen 04 nov 2009 16:41

Ik heb er aan deelgenomen in 2009 en was erg goed. Handige tips en het parcours verkennen voor de race heeft me geholpen op de dag zelf. Fijn ook dat ik een tasje met spullen af kon geven en op elke bergtop mijn eigen dingen had. Ga dit jaar de Dolomieten marathon doen anders zou ik waarschijnlijk weer meedoen.
Life is cycling

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 nov 2009 18:23

Ik snap al dat gedoe niet echt over zaken aan moeten kunnen pakken bovenop de cols. Het enige wat tijd scheelt is als er iemand staat met volle bidonnen die je rijdend aan kunt pakken. Maar als je niet bij de 1e 100 rijdt maakt het toch wel erg weinig uit dat je 2-4x 1 minuut verliest door het vullen van je bidonnen. Eten voor de dag past makkelijk in je achterzakken.

Probleem van al die georganiseerde vakanties is dat het programma voor de cyclo voor veel deelnemers eigenlijk te zwaar is. Die beginnen al behoorlijk vermoeid aan de cyclo.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

gerrit-1963
Forum-lid
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 aug 2009 23:20

gerrit-1963 05 nov 2009 16:44

[quote="Amclassic-fan"]Maar als je niet bij de 1e 100 rijdt maakt het toch wel erg weinig uit dat je 2-4x 1 minuut verliest door het vullen van je bidonnen. Eten voor de dag past makkelijk in je achterzakken.[/quote]

als ik hem in 2010 ga rijden, wat ik van plan ben, dan zal ik zeker niet bij de 1e 100 komen, dus ga er gewoon van genieten en wat minuten verliezen om bidonnen te vullen is dan wel het minste van mijn zorgen

Plaats reactie