Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

Saxobank Switsers Kampioen Shirt

eelcoz

eelcoz 29 sep 2009 19:02

Nou, de vraag was waarom je er mee zou willen rijden. En dan lijkt me dat je dat gewoon mooi vindt.

Maar, laten we de TS zelf even antwoord geven. Misschien was ik iets te voorbarig.

Ik kan er gewoon niet zo goed tegen om mensen altijd maar te veroordelen op het dragen van bepaalde fietskleding.

danny1407
Forum-lid

danny1407 29 sep 2009 19:09

Nah is geen veroordeling.
Als iemand dat mooi vind, prima.
Ik vind het ook een geweldig mooi shirt en zo zijn er nog wel een paar die ik erg mooi vind.
Maar belangrijker dan de looks van zo'n shirt vind ik de reden waarom zo'n shirt er is.
Voor een kampioen.
FacebookS3RSSite

tarzander
Forum-lid

tarzander 29 sep 2009 20:44

Nouja ik vind het zelf gewoon raar om met zo'n shirt te gaan fietsen, wat Danny zegt; zoiets moet je verdienen. Ik vind dat het een beetje afdoet aan de prestatie van de renner die dat tricot echt gewonnen heeft (zelfde geldt voor gele, groene, bolletjes etc. truien)

Ach misschien ben ik ook wel teveel een romanticus op dat gebied ;)
"Ink the future" | Freelance Ontwerper

foosho
Forum-lid

foosho 29 sep 2009 20:53

Niet dat ik er mee zou gaan rijden, maar ik denk dat mensen wel snappen dat je Cancellara niet bent... en je hebt hem wel verdiend, je hebt er nl. voor betaald, i.e. gewerkt ;)

superb11
Forum-lid

superb11 29 sep 2009 20:59

Het is m.i. een simpel verschil: een shirt verdienen of erop verdienen.

Bij de shirtjesfabrikanten lopen in ieder geval geen romantici rond die van elke kampioenstrui er maar 1 maken.

foosho
Forum-lid

foosho 29 sep 2009 21:08

Mensen krijgen echt niet meteen sterallures maar vinden het gewoon leuk om van hun held het shirtje te dragen. Heeft weinig met 'verdienen' te maken.

stoli
Forum-lid

stoli 29 sep 2009 21:29

tja als je voetbalt of naar een wedstrijd gaat, heb je toch ook een shirtje oid aan van je club. waarom zou dat met wielrennen anders zijn. + de ploeg verdient er aan, ook niet onbelangrijk. ikzelf draag wel een mooi roze giro outfit, gewoon omdat het zo heerlijk fout (en daarom mooi) is :p

maar het beste kan je hem gewoon aanschaffen op de ploegsite, ik denk dat die verder nergens te koop is.

spook
Forum-lid

spook 30 sep 2009 00:05

Is het trouwens eigenlijk niet een Zwitsers kampioenshirt...?

Of zou TS het over een heel ander shirt hebben ;)....?
'I have too many bikes', said no cyclist ever.

jowolar
Forum-lid

jowolar 30 sep 2009 14:13

Ik zie dat Switserland shirt wel sitten, smeer ik me in met switsal voordat ik me Cancellara waan.....Zwitserland idd dus....Ben zelf ook van zins om dit shirt te bestellen..Mocht het geinteresseerde forumlid willen dat ik er ook een voor hem bestel, mail me dan ff op jowolar82@hotmail.com

Wel grappig dat iemand zijn mening geeft over het dragen van een kampioenstrui om dan vervolgens zelf in zijn onderschrift te hebben staan; Wear Yellow.....Dat heeft dan zeker weer niets te maken met Lance en z´n goede doel? Je vind geel gewoon een mooie kleur toch?

:-)
Livestrong!

mennovb
Forum-lid

mennovb 30 sep 2009 17:12

Hallo,

hier even een berichtje van de originele poster :D

bedankt voor alle hart verwarmende reacties. De reden waarom ik het shirt graag wilde is omdat ik het leuk vind om in een mooi shirt rond te rijden. Dit is een shirt wat je niet veel ziet in het tourtochten circuit en dan krijg je veel reacties :D.

Ik snap ook wel dat ik nooit zwitsers kampioen zal worden, maar met zo'n shirt aan ben ik toch een beetje cancellara. En ja, in mijn dromen heb ik al meer dan 20 keer de tour de france gewonnen. Gewoon omdat het mijn droom was!

Groetjes!

danny1407
Forum-lid

danny1407 30 sep 2009 17:24

[quote="Jowolar"]
Wel grappig dat iemand zijn mening geeft over het dragen van een kampioenstrui om dan vervolgens zelf in zijn onderschrift te hebben staan; Wear Yellow.....Dat heeft dan zeker weer niets te maken met Lance en z´n goede doel? Je vind geel gewoon een mooie kleur toch?

:-)[/quote]

Leg uit.....wat heeft het ondersteunen van een goed doel te maken met een mening over een shirt?
FacebookS3RSSite

jowolar
Forum-lid

jowolar 30 sep 2009 18:13

@Danny1407, Als je de vraag zo stelt snap jij mij post niet. Het steunen van een goed doel(ik steun hetzelfde doel btw) heeft niets van doen met jouw mening over een shirt. Wat dan wel? Het dragen van een shirt als in ´wear´ is exact wat Menno wil met het shirt van Cancellara, hij vind Cancellara en/of het shirt goed(doel). Als jij geel draagt/Livestrong draagt, straal je uit onderdeel te zijn van de goede zaak die Lance op heeft gezet, kankerbestrijding. Dan ben je een stukje Lance, zoals hij een stukje Cancellara is met het Zwitserse shirt aan...Vraag me serieus af of je ook Livestrong gear zou dragen als het foeilelijk zou zijn en als Lance er niet bij betrokken zou zijn, ik niet in ieder geval.
Los van dit alles is het zo dat niet iedereen maar ´zijn onzinnige mening´ zou moeten delen met anderen, ongevraagd.

Vind je niet?(vraagt expliciet naar je mening)

Livestrong!

Plaats reactie