Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

High end?

michelvd
Forum-lid

michelvd 19 sep 2009 15:57

Forza schreef:
michelvd schreef:
fietspret schreef:Ik vraag mij bij "high end" altijd af in hoeverre het daadwerkelijk de prestatie van de fietser vebetert.
Niet, de enige die kan zorgen dat een fietser beter gaat fietsen is de fietser.

Het zit bij een hoop fietsers tussen de oren, ze rijden beter met ander materiaal omdat ze dan de grens wat verleggen. Maar je wordt er geen haar beter van. Maar je gevoel wil ook wat ;)

Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is hoor, de ego mag ook worden gestreeld. Ik rij liever op een mooie fiets, maar het went ook altijd weer snel. Op een gegeven moment is het weer normaal.

forza
Forum-lid

forza 19 sep 2009 16:13

michelvd schreef:
Forza schreef:
michelvd schreef: Niet, de enige die kan zorgen dat een fietser beter gaat fietsen is de fietser.

Het zit bij een hoop fietsers tussen de oren, ze rijden beter met ander materiaal omdat ze dan de grens wat verleggen. Maar je wordt er geen haar beter van. Maar je gevoel wil ook wat ;)

Ik zeg ook niet dat het onbelangrijk is hoor, de ego mag ook worden gestreeld. Ik rij liever op een mooie fiets, maar het went ook altijd weer snel. Op een gegeven moment is het weer normaal.

Klopt het is maar van korte duur, maar wel lekker.
eigenwijs is ook wijs...

Plaats reactie