Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

slechte ervaring met math salden

teutoon
Forum-lid

teutoon 09 sep 2009 13:54

Communiceren. Daar draait het altijd om.

thomas1974
Forum-lid

thomas1974 09 sep 2009 14:42

Heb onlangs nog een paar niet passende bladen geretourneerd buiten de 14 dagen termijn. Eerst even een mailtje gestuurd, was geen probleem. Je krijgt een retourformulier dat je moet meesturen. Geld stond met 'n week op m'n rekening. Overigens ook bij Salden een paar WEL passende bladen besteld ;).

adu
Forum-lid

adu 09 sep 2009 15:24

Schriftelijk (aangetekend) in gebreke stellen. In deze brief een laatste termijn stellen voor betaling van bijv. één week. Als er dan nog steeds geen reactie volgt kun je je vervoegen bij de bevoegde Rechtbank, sector Kanton, oftewel dagvaarden. Wordt overigen jouw claim betwist door Salden?
To short, too tall,
Doesn\'t matter, one size fits all.
Zu groß, zu Klein,
Der Schlagbaum sollte oben sein.

foosho
Forum-lid

foosho 09 sep 2009 15:29

adu schreef:Schriftelijk (aangetekend) in gebreke stellen. In deze brief een laatste termijn stellen voor betaling van bijv. één week. Als er dan nog steeds geen reactie volgt kun je je vervoegen bij de bevoegde Rechtbank, sector Kanton, oftewel dagvaarden. Wordt overigen jouw claim betwist door Salden?

+1

Als 't al sinds mei speelt hoef je niet meer vriendelijk te doen..

adu
Forum-lid

adu 09 sep 2009 16:08

Foosho schreef: (..) Als 't al sinds mei speelt hoef je niet meer vriendelijk te doen..

Er zou ook al navraag zijn gedaan. Ik neem aan dat dat op vriendelijke wijze is gebeurd, waarmee dat station inderdaad is gepasseerd. Misschien berust het hele verhaal op niet meer dan een luie medewerker die een betaling nog steeds niet heeft verricht, een vergissing in het "systeem" of een ander (menselijk) falen. Maar als je vanaf mei al op je centjes wacht, mwah, niet echt chique van deze winkel als je het mij vraagt! Maar wie weet is er wel een andere verklaring voor.
To short, too tall,
Zu groß, zu Klein,

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 09 sep 2009 16:16

De vraag is nog steeds, hoe is het zover kunnen komen?
Als ik iets ontvang dat ik niet besteld heb, gaat er eerst een mail uit naar de winkel, met aangehecht de bestelbon (digitaal of ingescand). Dan wordt er normaal gezien gereageerd, en gaan de spullen terug.
Ik weet niet hoe het hier liep... meer uitleg is gewenst.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

jappiex
Forum-lid

jappiex 09 sep 2009 16:59

Laatst stond hier ook al zo'n mooi zwart maak verhaal. Toen bleek dat Salden niets verkeerd had gedaan was de ts gevlogen in het topic. Hier moet ook eerst het hele verhaal maar eens duidelijk verteld worden.

adu
Forum-lid

adu 09 sep 2009 17:06

Wat is hier onduidelijk aan:

"Math Salden had mij verkeerde spullen gestuurd, heb het aangetekend terug gestuurd. Maar geld wordt niet terug gestort. (500 euro)

Bij navraag krijg ik steeds antwoorden in de trant van "we maken het in orde"

Daarna blijft het stil
Kwestie speelt al vanaf Mei 2009"

Ik houd wel een slag om de arm, een TS die niet vollledig is in de informatie of andere omstandigheden die mij niet bekend zijn kunnen tot een andere conclusie leiden. Uitgaande van de thans beschikbare informatie vind ik het geen goede reclame. Daarbij merk ik wel direct op dat nagenoeg ieder bedrijf in NL wel eens een foutje maakt. Salden zal wat dat betreft echt geen uitzondering zijn. Het gaat er dan om om zoiets z.s.m. recht te zetten. Afijn, ik ben benieuwd wat het vervolg is van deze kwestie.
To short, too tall,
Zu groß, zu Klein,

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 09 sep 2009 17:25

Livio Livius schreef:Loopt al een topic http://forum.fiets.nl/topic.asp?TID=10754 Graag centraal houden.

Livio heeft gelijk. Deze gaat dus dicht.
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie