Pagina 2 van 2
Geplaatst: 09 sep 2009 13:54
door teutoon
Communiceren. Daar draait het altijd om.
Geplaatst: 09 sep 2009 14:42
door thomas1974
Heb onlangs nog een paar niet passende bladen geretourneerd buiten de 14 dagen termijn. Eerst even een mailtje gestuurd, was geen probleem. Je krijgt een retourformulier dat je moet meesturen. Geld stond met 'n week op m'n rekening. Overigens ook bij Salden een paar WEL passende bladen besteld
.
Geplaatst: 09 sep 2009 15:24
door adu
Schriftelijk (aangetekend) in gebreke stellen. In deze brief een laatste termijn stellen voor betaling van bijv. één week. Als er dan nog steeds geen reactie volgt kun je je vervoegen bij de bevoegde Rechtbank, sector Kanton, oftewel dagvaarden. Wordt overigen jouw claim betwist door Salden?
Geplaatst: 09 sep 2009 15:29
door foosho
adu schreef:Schriftelijk (aangetekend) in gebreke stellen. In deze brief een laatste termijn stellen voor betaling van bijv. één week. Als er dan nog steeds geen reactie volgt kun je je vervoegen bij de bevoegde Rechtbank, sector Kanton, oftewel dagvaarden. Wordt overigen jouw claim betwist door Salden?
+1
Als 't al sinds mei speelt hoef je niet meer vriendelijk te doen..
Geplaatst: 09 sep 2009 16:08
door adu
Foosho schreef: (..) Als 't al sinds mei speelt hoef je niet meer vriendelijk te doen..
Er zou ook al navraag zijn gedaan. Ik neem aan dat dat op vriendelijke wijze is gebeurd, waarmee dat station inderdaad is gepasseerd. Misschien berust het hele verhaal op niet meer dan een luie medewerker die een betaling nog steeds niet heeft verricht, een vergissing in het "systeem" of een ander (menselijk) falen. Maar als je vanaf mei al op je centjes wacht, mwah, niet echt chique van deze winkel als je het mij vraagt! Maar wie weet is er wel een andere verklaring voor.
Geplaatst: 09 sep 2009 16:16
door de zwarten
De vraag is nog steeds, hoe is het zover kunnen komen?
Als ik iets ontvang dat ik niet besteld heb, gaat er eerst een mail uit naar de winkel, met aangehecht de bestelbon (digitaal of ingescand). Dan wordt er normaal gezien gereageerd, en gaan de spullen terug.
Ik weet niet hoe het hier liep... meer uitleg is gewenst.
Geplaatst: 09 sep 2009 16:59
door jappiex
Laatst stond hier ook al zo'n mooi zwart maak verhaal. Toen bleek dat Salden niets verkeerd had gedaan was de ts gevlogen in het topic. Hier moet ook eerst het hele verhaal maar eens duidelijk verteld worden.
Geplaatst: 09 sep 2009 17:06
door adu
Wat is hier onduidelijk aan:
"Math Salden had mij verkeerde spullen gestuurd, heb het aangetekend terug gestuurd. Maar geld wordt niet terug gestort. (500 euro)
Bij navraag krijg ik steeds antwoorden in de trant van "we maken het in orde"
Daarna blijft het stil
Kwestie speelt al vanaf Mei 2009"
Ik houd wel een slag om de arm, een TS die niet vollledig is in de informatie of andere omstandigheden die mij niet bekend zijn kunnen tot een andere conclusie leiden. Uitgaande van de thans beschikbare informatie vind ik het geen goede reclame. Daarbij merk ik wel direct op dat nagenoeg ieder bedrijf in NL wel eens een foutje maakt. Salden zal wat dat betreft echt geen uitzondering zijn. Het gaat er dan om om zoiets z.s.m. recht te zetten. Afijn, ik ben benieuwd wat het vervolg is van deze kwestie.
Geplaatst: 09 sep 2009 17:25
door Edwin
Livio heeft gelijk. Deze gaat dus dicht.