Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

Fiets september

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 05 sep 2009 00:05

wasbeer2006 schreef:
Kan iemand de huisdichter ontslaan?
Als ik daar voor bevoegd was graag, dan ook meteen dat vrouwtje van die kolum, uit ergenis lees ik hem gewoon steeds.

De columns van Louise vind ik dan juist weer heel erg leuk.

Op de plaats van de huisdichter zou ook een advertentie mogen staan oid ;-)
Less is bore

floepert99
Forum-lid

floepert99 05 sep 2009 00:56

Coll de Pal, die ken ik !

[img=http://lh6.ggpht.com/_V3oJGRVyuUU/SZG8L ... C03005.JPG]

Op 1600 meter zit overigens een geweldige berghut (Rebost) en afdalen met de MTB over de skipistes van La Molina (inclusief Bikepark) is idd goed mogelijk...
http://www.transpirinaika.nl" onclick="window.open(this.href);return false;

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 06 sep 2009 01:44

[quote="Buzz"][quote="devoorzitter"]Nog een slordigheidje op de cover: de aankondiging van een artikel over "polderbikes". Staat er (bij mij althans) niet in.
Verder: weer een leuk nummer! [/quote]

Die polderbikes staan er wel in, hoor... bijna achterin de Fiets op pagina 88, onder het kopje "Volgende maand in het september-nummer..."[/quote]

Het bovenstaande is gequote vanuit het Augustus-topic. De op de voorpagina aangekondigde polderbikes stonden dus niet in het augustus-nummer, maar zouden in de september-editie verschijnen, zo stond er achterin vermeld.

En nou is deze polderjongen toch even de weg kwijt. Immers, ook in het september-nummer zie ik zo gauw geen polderbike voorbij flitsen. En wat schetst nog iets meer mijn verbazing...

Op pagina 11 staat onder het ‘Verbeteringen en aanvullingen’-kopje... “Ook op de redactie is het vakantie en het lijkt wel of we er niet helemaal bij waren. Zo zijn er een paar storende foutjes in het vorige nummer geslopen... Natuurlijk moet het op de cover niet gaan over polderbikes tot €999,-, maar rond die magische grens”. Curieus.

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 07 sep 2009 16:10

[quote="Freerider"]Die routes komen maandag in de loop van de dag op de site. We hebben afgelopen week erg veel problemen met de site gehad en lopen daardoor wat achter met een aantal zaken. Sorry voor de vertraging.[/quote]

De gps bestanden zijn nu te downloaden op: http://www.fiets.nl/gps/vierhouten.zip

Edit://.nl toegevoegd, met dank aan HuubCs ;-)
Afbeelding | Afbeelding

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 07 sep 2009 18:25

Dank! Ik ga ze binnenkort maar eens uitproberen.

buzz
Forum-lid

Gebruikersavatar buzz 07 sep 2009 19:39

[quote="Buzz"][quote="Buzz"][quote="devoorzitter"]Nog een slordigheidje op de cover: de aankondiging van een artikel over "polderbikes". Staat er (bij mij althans) niet in.
Verder: weer een leuk nummer! [/quote]

Die polderbikes staan er wel in, hoor... bijna achterin de Fiets op pagina 88, onder het kopje "Volgende maand in het september-nummer..."[/quote]

Het bovenstaande is gequote vanuit het Augustus-topic. De op de voorpagina aangekondigde polderbikes stonden dus niet in het augustus-nummer, maar zouden in de september-editie verschijnen, zo stond er achterin vermeld.

En nou is deze polderjongen toch even de weg kwijt. Immers, ook in het september-nummer zie ik zo gauw geen polderbike voorbij flitsen. En wat schetst nog iets meer mijn verbazing...

Op pagina 11 staat onder het ‘Verbeteringen en aanvullingen’-kopje... “Ook op de redactie is het vakantie en het lijkt wel of we er niet helemaal bij waren. Zo zijn er een paar storende foutjes in het vorige nummer geslopen... Natuurlijk moet het op de cover niet gaan over polderbikes tot €999,-, maar rond die magische grens”. Curieus.[/quote]
Er is me gevraagd om het bovenstaande ietwat te verduidelijken. Nog even ter info dus...

In de september-editie wordt onder het ‘Verbeteringen en aanvullingen’-kopje gesuggereerd, dat er in het augustus-nummer een ‘Polderbikes tot €999’-artikel heeft gestaan, maar — en dan volgt het gemaakte foutje — dat niet alle exemplaren onder die magische prijs bleven.

Volgens mij is dit dan een foutje in het ‘verbeteringen’-stukje. Immers, het gehele ‘Polderbikes’-artikel ontbrak abusievelijk in het augustus-nummer. (En werd vervolgens eveneens aangekondigd voor in de volgende editie, waar het dus opnieuw onvindbaar blijkt.)

huubcs
Forum-lid

huubcs 07 sep 2009 20:46

[quote="Freerider"] De gps bestanden zijn nu te downloaden op: http://www.fiets/gps/vierhouten.zip
[/quote]

Ik zou alleen deze link nemen :-])

devoorzitter
Forum-lid

devoorzitter 07 sep 2009 23:38

Het is inderdaad een raadsel waar dat artikel over die polderbikes is gebleven. In het vorige nummer staat het niet en ook in het nieuwe niet.
Iets anders: ik vind het niet gepast dat de auteur van het (overigens vreselijk oppervlakkige) stuk over Peter r. de Vries terloops meldt dat hij geen helm draagt.
Dat is niet alleen dom, maar ook totaal oninteressant (zoals hij ook opschrijft dat hij liever een hemdje draagt dan een wielershirt en dat hij een grote zadeltas heeft. who cares?). Ik vind het schoolkrant-nivo en vraag me af waarom de eindredactie dit soort non-informatie niet gewoon schrapt.
Pinarello FP5: Record, Zonda. Pinarello Treviso: Veloce, Easton Vista SL

sluit
Forum-lid

sluit 08 sep 2009 02:22

[quote="devoorzitter"]Het is inderdaad een raadsel waar dat artikel over die polderbikes is gebleven. In het vorige nummer staat het niet en ook in het nieuwe niet.
Iets anders: ik vind het niet gepast dat de auteur van het (overigens vreselijk oppervlakkige) stuk over Peter r. de Vries terloops meldt dat hij geen helm draagt.
Dat is niet alleen dom, maar ook totaal oninteressant (zoals hij ook opschrijft dat hij liever een hemdje draagt dan een wielershirt en dat hij een grote zadeltas heeft. who cares?). Ik vind het schoolkrant-nivo en vraag me af waarom de eindredactie dit soort non-informatie niet gewoon schrapt.[/quote]

Gezien het feit dat er op de foto overduidelijk te zien was dat de "interviewer" geen helm droeg tijdens het ritje vond ik het wel prettig dat de schrijver meldde dat het niet bepaald slim was om zonder helm te rijden.

Dat Fiets een platform wil bieden aan dergelijke strapatsen is hun goed recht. Of het slim is, is een heel ander verhaal.

burd
Forum-lid

burd 08 sep 2009 12:53

Maurits Westerbeek is niet leuk. Hij lijkt zichzelf belangrijker te vinden dan degene over wie hij schrijft.

corniel
Forum-lid HC

corniel 08 sep 2009 13:25

[quote="Sluit"]Gezien het feit dat er op de foto overduidelijk te zien was dat de "interviewer" geen helm droeg tijdens het ritje (..)

Dat Fiets een platform wil bieden aan dergelijke strapatsen is hun goed recht. Of het slim is, is een heel ander verhaal. [/quote]

Het verbaasde mij vooral om dat er vorige maand nog werd betoogd dat Fiets alleen foto's plaatst waar renners met helm fietsen. Maar als het hun eigen medewerkers betreft, is dat opeens niet belangrijk meer schijnbaar. (Schande!)

papalazarou
Forum-lid

papalazarou 08 sep 2009 17:30

[quote="Bottecchia"]De beschreven trainingsrondjes van plaatsgenoot Aart Vierhouten zal ik eens narijden. Sommige stukken zijn bekend terrein maar er zit ook hier en daar wat nieuws bij. [/quote]

Ben route4 aan het nalopen met Google earth. Komt namelijk bij mij door het dorp en kan zo mijn routes een flink stuk uitbreiden. Ik heb echter zo maar het idee dat deze route wel gereden is, maar niet op de fiets....

Ik kom bij Amsterdam thv A10/A2 enigszins in de knel. Kruising Europaboulevard/Boelelaan is het denk ik de bedoeling dat je daar fietspad/weg naast de oprit A10 pakt? Daarna pad langs A2, maar na de kruising met de N522 loopt het weer spaak. Via Korte Dwarsweg naar de Middenweg, lijkt me?

Plaats reactie